Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ неще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    добра идея за ключ.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #77
      +Още 1 непалещ фиат(трудно палещ).значи пак въпростният уан поинт сикс железен отвсякъде но пустата електроника май е големият "-" в цялата сглобка.подобно на другите колата има бензин за 30лв газ за още толкова(задълже пали на бенц)и акумулатор на 1 година варта също голяма сила.Преди 1 седмица колата няма палене вечерта след работа на около -15 до -20 на др ден идвам да си я пребирам и заблязвам алфа сервиз,викнах човека доиде,аз отчаян на макс той с 2 бутилки вода,поля тук там под колекторите някъв датчик а-у и колата запали,каза ми че ми е замръзнал бензина аз направо :0,обаче няколко дни преди това и в момента направо кърта стартера по 3-4мин само въртене(естествено с паузи)и неще и неще обаче дава ищак как се казва и като запали понякога работи на 1/2/3 цилиндара не знам.По някои път заработи и след малко сама гасне е така без нищо,обаче след дълги опити се закачи поработи 2-3мин обърна на газ и вече е ок.Аз лично подозирам някъв датчик по водната инсталация които дава показания на стъпковия мотор и нещо бърка смесите бедна богата,обаче съм отворен към предложения в петък смятам да я вкарам в бокса но до тогава мъкааааа.Смело ме овериха че щом има искра в кабелите е малко вероятно да е датчик КВ.Поздрави.
      F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

      Коментар


        #78
        С тези свещи, според мен, паленето е цяло чудо. Вие какво мислите?
        Прикачени файлове
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #79
          На свещите нищо им няма, личи си че си карал с бензин 95 нищо друго, само тези петна от антифриз ли са?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #80
            Не знам от какво са. Може да са изцапани като са ремонтирали главата.Е добре де, след като свещите са ОК (плътният слой нагар нищо ли не значи?? ), от какво може да е непаленето? Започвам да си мисля най-лошото - прехвърлил ремък
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #81
              Е почисти ги с паста за зъби и и ги пробвай дали ще запалят или направо ги пробвай така дали подават искра, за да се успокоиш.Провери петната от къде са, като ги гледам като нищо са ти били влажни лулите и чакай да запалиш.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #82
                Аааа... сега като каза влага - да. От вода са (с примеси на сол), щото веднъж едвам се прибрах, в голям сняг и киша на пътя, беше влезнала вода под капака и направо загасна. Тогава всъщност запали за първи път много трудно, и от тогава става все по-зле, до сегашното положение. Спирам на светофара, и хоп - нема никой, въртя да запали - йок. Отварям капака - локви навсякъде (бобината, кабели, колектор, акумулатор..).
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #83
                  Е тогава всичко на сушилника и после със спрейче за да избегнеш бъдещи проблеми. След това ако проблема продължава ще мислим друга причина.Провери си бубината да не е дала фира
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #84
                    Много нагар, не е нормално. Да не я караш на по 1км сега в студа? Почисти ги и виж как е. Можеш да ги оставиш да нощуват в потопена долната част в моторно масло и на сутринта нагара трябва да падне лесно. Те би трябвало сами да се почистят ако я караш извънградско на газ. Във всеки случай много е вероятно затова трудно да палиш. Каква марка и модел са?
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #85
                      NGK, каквито дават по каталог за 1.6 16V (според епер са същите като на 1.8 16V). Това е резултат от карането един месец с неправилно зацепен ремък и пикаеща дюза, а преди това и с леко погорване на масло. На газ все още не карам, защото не съм монтирал ГИ-то. Искам първо на бензин всичко да е 6 и чак тогава да си играя с газификация.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #86
                        Synthy написа:
                        Запалителният датчик е сменен (за да спя спокойно), регулатора на гориво също (той си беше издухал - мокреше във вакуума), почистен е дросела много хубаво, сменен е маркуча за вакуума на регулатора. Палене йок! А, и акумулатора е зареден. Останаха свещите и термодатчика който спомена Банков. Остава да намеря с какво да ги отвия (счупих един ключ за свещи)... може би е от тях, тъй като колата никак не работеше добре до скоро, а и от седенето след омасляването преди ремонта на двг-то подозирам че много хубаво са се зацапали. Трябва да се проверят (досега не съм тях, защото са на 5000км). Поне под капака вече не мирише на суров бензин като се опитвам да паля.
                        Свещите са ти зацапани от клапана.След като си го сменил си смени и свещите...Твоите пак са добре.Да беше видял моите...черни кат ноща...и всичко от тоя клапан на рейката(от богатата смес)....След смяната му смених и свещите и всичко е ОК.Моята и тя палеше трудно сутрин.......
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #87
                          Свещите бяха старателно почистени, почти до метален блясък, но определено се показа метал. След монтаж, колата кашля кашля и запали. СЛе първоначалното палене след това палеше както се очаква. Обаче.. поработи колата около 10 мин. на празен ход, да си стабилизира оборотите, и след поредното гасене и пак палене, започна сама да гасне, нестабилни обороти на ПХ.. Свалям свещта на 1-ви цилиндър - все едно не съм я чистил, черна, сажди колкото щеш. Значи - богата смес. Два възможни варианта: 1) от неправилната работа (богатат смес) ламбда сондата е заминала2) трябва да покарам 100-150км. за да се "адаптира" ЕКУ-то (нали IAW 1AF е глупаво, и първоначално трябва да се обучи за да е умничко и да знае какво да прави занапред), защото свалях акумулатора и след закачването му не съм карал.Според мен и двете са еднакво възможни. Вашето мнение, господа?
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #88
                            Колега, щом проблема е започнал след намокряне на ДВГ, има само една причина да се държи така. Не знам точно как е при теб - бубини и кабели за високо напрежение до свещите, или бубините са върху свещите отгоре, с две или с 4 бубини си, но това не е от такова значение. Когато е намокрен ДВГ, по влгата високото напрежение бие към маса. В такъв момент местата по които минава волтовата дъга се нагяват до много висока температура - до около 10 000 *С. От тази висока темпераура, изолаторите прегарят и се образуват овъглени пътечки от електрода за ВН до най-близкото място кето има допирна точка с маса - ( - ) на автомобила. Също така, местата по които минава волтовата дъга, се метализират и често повърхноста на изолатора се превръща в много добър проводник. Така високото напрежение вместо да породи изкра между електродите на свеща, директно отива към маса и искра в цилиндъра няма. В зависимост от степента на прегране на изолатора, понякога свеща работи, понякога - не. Изключително трудно, дори понякога невъзможно е да се отстранят тези "утечки" по изолаторите, за това дефектиралите елементи се подменят с нови за да се отстрани проблема. Най-вероятно ще се наложи да смениш бубините и кабели и лули за високо напрежение, ако имаш. Това си е болка на всеки бензинов ДВГ. Не палете ДВГ когато е мокър ! Ако се намокри на пътя, седиш и чкаш да изсъхне. Не отнема много на загрял ДВГ да се изсуши, така че едва ли ще Ви спъне работата. Необходими са 5 минути, за да изсъхнат намокрените кабели и бубини.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #89
                              Еее.. верно ли? Е ти нищо не ми каза ((Сега да сменявам почти нови кабели и свещи, чак и бобината. Има ли вероятност да не си прав (кажи ми нещо хубаво, моля те) ?
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #90
                                Synthy написа:
                                Еее.. верно ли? Е ти нищо не ми каза ((Сега да сменявам почти нови кабели и свещи, чак и бобината. Има ли вероятност да не си прав (кажи ми нещо хубаво, моля те) ?
                                Най-добре смени колата, по Сталински:"Есть челавека-есть проблема..."
                                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                                Коментар

                                Working...
                                X