Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ неще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Synthy, я преди да изтърбушиш регулатоар, една проба, извади буксата на термодатчика, имам едни съмнения че може да подава на ЕКУ-то че е голям студ и то да буха яко бензин. - Това е нещо което ми хрумна като ти чета болката, пък нека колегите да кажат дали е възможна причина.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #62
      @Synthy: Колега, смешно е да се обсъжда маркуч, дето струва 5лв. на метъра от най-скъпият силиконов модел във (почти) всички магазини за авточасти. Да, сменя се регулатора без да се сваля рейката и е елементарно с подръчна плоска отверка. Държи го само 1 скоба, която хваща на 3 места - едно по едно ги освобождаваш с отверката и я завърташ да освободиш следващото. Иска се да се свали само бобината, дето е на 3 винта за ключ десятка. Цялата процедура отнема 10-15мин, а обратният ред при поставяне даже и по-малко. Можеш да подложиш под колата един леген, че ще изтече бензин от рейката.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #63
        Точно този маркуч се оказа кът като търсих, ама явно не съм попаднал на правилните магазини.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #64
          Ако маркучлето ти не е вдървено,само за пробата можеш да го стегнеш с някакво менгеменце ,клещи(меча лапа) и да видиш какво ще стане.Така ще отхвърлиш варианта за пълнене с гориво през маркуча,но не е сигурно дали държи налягане.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #65
            След като е толкова лесна смяната, направо ще го сменя регулатора с такъв, който съм сигурен че работи. Че и маркучето ще сменя (то е сменявано веднъж, като гледам..), щото ваденето и набиването е мъка голяма, май е по-тясно отколкото трябва да бъде.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #66
              Ще чакаме резултати.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #67
                колега намене ми правеше така и аз доста тирсих от какво е искра имаше ама гармеше чека несветеше ама са оказа датчика на коляновия вал такаче него исклучваи

                Коментар


                  #68
                  Запалителният датчик е сменен (за да спя спокойно), регулатора на гориво също (той си беше издухал - мокреше във вакуума), почистен е дросела много хубаво, сменен е маркуча за вакуума на регулатора. Палене йок! А, и акумулатора е зареден. Останаха свещите и термодатчика който спомена Банков. Остава да намеря с какво да ги отвия (счупих един ключ за свещи)... може би е от тях, тъй като колата никак не работеше добре до скоро, а и от седенето след омасляването преди ремонта на двг-то подозирам че много хубаво са се зацапали. Трябва да се проверят (досега не съм тях, защото са на 5000км). Поне под капака вече не мирише на суров бензин като се опитвам да паля.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #69
                    На термо датчика само му откачи буксата, не го развивай.Сещам се за една Призма интеграле дето така и се прецака температурния датчик и тя си решила че навън е -30 градуса и беше сипала толкова бензин че беше измилал лагерите на двигателя.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #70
                      А той къде се намира, на термостата ли??
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #71
                        Със сигурност имаш на термостата, /може да е двусекционен/ и един на радиатора или на двигателя.Виж кой подава инфо към ЕКУ-то и разкачи него
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #72
                          На двигателя с метален колектор са 2 - за таблото и за ЕКУ. Интересува те вторият, жълт на цвят, ако е оригинала. По мое мнение не може да е причина да не пали колата.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #73
                            И според моето скромно мнение не може това да е причина да не пали, но нищо не пречи да го проверя. И един... ламерски въпрос: свещите с ключ 17 ли се отвиват?
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #74
                              Или 17 или 19 ама май беше 17 не съм сигурен преди да изпотрошиш пръстите в тоя студ пробвай ключа който имаш или мислиш да ползваш/защото оставас впечатление че нямаш ключ/ с някоя стара свещ и тогава действай.ДА не оплетеш кабелите
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #75
                                Просто не ползваш подходящ ключ. Аз имам този тип(но по-дълъг) и няма как да ми се опре някоя свещ:http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...aYzLl-i1ZyH75n
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X