Аз лично вече съжбалявам че купих колата с тоя 1.6 прехвален мотор.. ебати лайното, без извинение. Сигурно е много добре замислен, ама тая електроника на МАРЕЛИ съсипва цялата работа на иначе добре измисленото желязо. Трябваше да търся пак 1.8, там такива проблеми не знам да има.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ неще да пали
Collapse
X
-
Synthy написа:...Трябваше да търся пак 1.8, там такива проблеми не знам да има.Мисля че с теб сме си говорили на тая тема
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Synthy написа:Аз лично вече съжбалявам че купих колата с тоя 1.6 прехвален мотор.. ебати лайното, без извинение. Сигурно е много добре замислен, ама тая електроника на МАРЕЛИ съсипва цялата работа на иначе добре измисленото желязо. Трябваше да търся пак 1.8, там такива проблеми не знам да има.
Коментар
-
Мерцедес не си купих по едни причини, дето не са този форум (силноофтопик е).wwalker, аз като чета тук, 70% от темите за проблеми с колата се отнасят именно за 1.6 16V, и проблема в повечето случаи е електрически (или горивен регулатор). Иначе си прав - ако всичко е изрядно по колата и на -25 би трябвало да запали."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
и на мен не беше. ОК, за да не съм съвсем офтопик:сутринта накарах бащата да върти на стартер - колата кашля и не пали (като на задавена). После аз гледах за искра - искра има от бобината към кабела, значи и до свещта отива (това изключва според мен датчика на КВ). Свещите са на 5000км. Обаче под капака мирише на суров бензин, в гърнето гърми след известно въртене на стартера, значи бензин в рейката има, и през дюзите отива в цилиндрите - т.е. не са дюзи. Остава бензина да е недоостатъчно, или по-вероятно да е много заради горивният регулатор, който заради студа се е спукал примерно (и без това на 14г. не е от най-еластичните) и от там отива в колектора, дави колата и нема палене. Някой да допълни нещо, да ме поправи ако греша, други идеи?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Нека колегите да споделят къде се намира гор. регулатор.....че като гледам една снимка тука в двигателния отсег не се вижда....и друго струва ми се че е да речем капсулован и въобще има ли начин да се разглоби и провери изправността му...може да приложите и снимка...вероятно ще е полезна за доста хора
Коментар
-
Намира се в края на рейката (на 1.6 се пада от дясната страна, като застанеш пред колата). Едно метално нещо, като тапа на рейката, с малко маркуче отиващо в колектора (неговият вакуум, на регулатора). Проверява се изправността му, като се сложи манометър на входящият маркуч за бензина - трябва да покаже 3 бара. Друг вариант е да махнеш вакуума, и да провериш дали не се мокри там - трябва да е абсолютно сухо. Аз не съм го направил това поради специфични причини само за моята кола. Но ще се наложи, като гледам."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Яко СПАМ ...ама чета и си мисля...оня автопироман дали чете темите за непалещи коли?Извинявам се за грубата шега. Предполагам, че на колегите с тези проблеми не им е до смях ....ама не се сдържах .....Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Synthy написа:За наказание ела да ми извадиш вакуума от регулатора без да го скъсаш :D"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар