Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ неще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Аз лично вече съжбалявам че купих колата с тоя 1.6 прехвален мотор.. ебати лайното, без извинение. Сигурно е много добре замислен, ама тая електроника на МАРЕЛИ съсипва цялата работа на иначе добре измисленото желязо. Трябваше да търся пак 1.8, там такива проблеми не знам да има.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #47
      Synthy написа:
      ...Трябваше да търся пак 1.8, там такива проблеми не знам да има.
      А ти всъщност що не си купи Мерцедес Мисля че с теб сме си говорили на тая тема
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #48
        Synthy написа:
        Аз лично вече съжбалявам че купих колата с тоя 1.6 прехвален мотор.. ебати лайното, без извинение. Сигурно е много добре замислен, ама тая електроника на МАРЕЛИ съсипва цялата работа на иначе добре измисленото желязо. Трябваше да търся пак 1.8, там такива проблеми не знам да има.
        1.6 16V няма никакъв проблем да пали на студено.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #49
          Мерцедес не си купих по едни причини, дето не са този форум (силноофтопик е).wwalker, аз като чета тук, 70% от темите за проблеми с колата се отнасят именно за 1.6 16V, и проблема в повечето случаи е електрически (или горивен регулатор). Иначе си прав - ако всичко е изрядно по колата и на -25 би трябвало да запали.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #50
            Нормално е,защото най-масовият двигател е 1,6 На мен до сега не ми се е случвало фиат да не запали.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #51
              и на мен не беше. ОК, за да не съм съвсем офтопик:сутринта накарах бащата да върти на стартер - колата кашля и не пали (като на задавена). После аз гледах за искра - искра има от бобината към кабела, значи и до свещта отива (това изключва според мен датчика на КВ). Свещите са на 5000км. Обаче под капака мирише на суров бензин, в гърнето гърми след известно въртене на стартера, значи бензин в рейката има, и през дюзите отива в цилиндрите - т.е. не са дюзи. Остава бензина да е недоостатъчно, или по-вероятно да е много заради горивният регулатор, който заради студа се е спукал примерно (и без това на 14г. не е от най-еластичните) и от там отива в колектора, дави колата и нема палене. Някой да допълни нещо, да ме поправи ако греша, други идеи?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #52
                Нека колегите да споделят къде се намира гор. регулатор.....че като гледам една снимка тука в двигателния отсег не се вижда....и друго струва ми се че е да речем капсулован и въобще има ли начин да се разглоби и провери изправността му...може да приложите и снимка...вероятно ще е полезна за доста хора

                Коментар


                  #53
                  Намира се в края на рейката (на 1.6 се пада от дясната страна, като застанеш пред колата). Едно метално нещо, като тапа на рейката, с малко маркуче отиващо в колектора (неговият вакуум, на регулатора). Проверява се изправността му, като се сложи манометър на входящият маркуч за бензина - трябва да покаже 3 бара. Друг вариант е да махнеш вакуума, и да провериш дали не се мокри там - трябва да е абсолютно сухо. Аз не съм го направил това поради специфични причини само за моята кола. Но ще се наложи, като гледам.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #54
                    би ли следвало тогава,ако се затапи вакуум маркучето проблема да бъде решен при не изправен регулатор?всмисъл затапва се и регулатора и входа към колектора....или пак няма да работи на коректно налягане

                    Коментар


                      #55
                      Абе на ти е замръзнала и на теб генерацията и да не може да издиша повече
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #56
                        Яко СПАМ ...ама чета и си мисля...оня автопироман дали чете темите за непалещи коли?Извинявам се за грубата шега. Предполагам, че на колегите с тези проблеми не им е до смях ....ама не се сдържах .....
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #57
                          За наказание ела да ми извадиш вакуума от регулатора без да го скъсаш :D
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #58
                            Synthy написа:
                            За наказание ела да ми извадиш вакуума от регулатора без да го скъсаш :D
                            Имам резервен ама е за 1,8 . Казвай къде да дойда.
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #59
                              S_BANKOV написа:
                              Абе на ти е замръзнала и на теб генерацията и да не може да издиша повече
                              Би следвало да не е замръзнала....Колата е само на бензин и след доста въртене пукат гърнетата и чади черно...При мен не е регулатор, току що проверих, няма бензин нито в маркуча нито на изхода на регулатора

                              Коментар


                                #60
                                veselin10 написа:
                                Synthy написа:
                                За наказание ела да ми извадиш вакуума от регулатора без да го скъсаш :D
                                Имам резервен ама е за 1,8 . Казвай къде да дойда.
                                Еднакви ли са?? Щото и аз имам за 1.8, ама не знаех, че са еднакви. Па да взема да го сменя освен, а?? Може ли да се махне бе да се сваля рейката?едит: Даа.. еднакви са (според епер). А ти ако искаш, заповядай до Банкя
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X