Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ неще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да не ти е замръзнала изпуск. система/ледена тапа/?Около ламбда сондата трябва да имаш един болт-развий го и пробвай да запалиш/ако нямаш болт развий ламбдата/.Преди това си подсуши свещите.Друго което може да провериш е "датчик колянов вал"-ако нямаш искра на свещите.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #17
      колеги аз имам подобен проблем.значи днес я запалих сутринта с последни сили на акумулатора.имам проблем с бендикса попринцип.та днес тъкмо отувам да смяням бендикса и викам чакай да заредя бензин.заредих и после замо виууууу виуууу няколко пути и после взе да писка алармата.тоест свърши ми акумулатора пробвах на бутане неще, на 2-ра направо кове на 3-та аха да завърти и нищо на 4-та се едно е на свободна.пробвахме на дърпанепак неще на 2 пъти а да запали и забива долу.като дам контакт помпата бръмчи.като слова друг акомулатор и като завъртя се чъва само едно пук и лампичките огасват(при здрав акомулатор разбирасе).та да не отварям друга тема да ме извини колегата да питам някои идея?може ли бендикса някак да се е заклинил с маховика и да не може да се зацепи двигателя или нещо подобно.дано да не е затегнал ама не мисля щом превърта.само да кажа маслото не е мръднало, карам я на чист антифриз за-60 колата е браво 1.6 16 103
      fiat bravo sx 1.6 16V 103

      Коментар


        #18
        значи датчика на коляновия вал го смянях и пак сьщата работа искра има бензин има само неще да запали утре ще я дрьпна до няко сервиз да я закачьт да вида дали ще има някава грешка страното е че вечерта я паркирах и и нямаше нищо на сутринта краи нещеше

        Коментар


          #19
          k_tochev написа:
          значи датчика на коляновия вал го смянях и пак сьщата работа искра има бензин има само неще да запали утре ще я дрьпна до няко сервиз да я закачьт да вида дали ще има някава грешка страното е че вечерта я паркирах и и нямаше нищо на сутринта краи нещеше
          Накарай някой да провери дали излиза нещо от ауспуха, докато се мъчиш да запалиш, защото наистина е възможно да има ледена тапа, от конденза при работа на газ. И друг път преди да я изгасиш, след като си карал на газ, я изфорсирвяй по няколко пъти, че да издухва конденза.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            ARaGoRN написа:
            колеги аз имам подобен проблем.значи днес я запалих сутринта с последни сили на акумулатора.имам проблем с бендикса попринцип.та днес тъкмо отувам да смяням бендикса и викам чакай да заредя бензин.заредих и после замо виууууу виуууу няколко пути и после взе да писка алармата.тоест свърши ми акумулатора пробвах на бутане неще, на 2-ра направо кове на 3-та аха да завърти и нищо на 4-та се едно е на свободна.пробвахме на дърпанепак неще на 2 пъти а да запали и забива долу.като дам контакт помпата бръмчи.като слова друг акомулатор и като завъртя се чъва само едно пук и лампичките огасват(при здрав акомулатор разбирасе).та да не отварям друга тема да ме извини колегата да питам някои идея?може ли бендикса някак да се е заклинил с маховика и да не може да се зацепи двигателя или нещо подобно.дано да не е затегнал ама не мисля щом превърта.само да кажа маслото не е мръднало, карам я на чист антифриз за-60 колата е браво 1.6 16 103
            Най-вероятно са ти затегнали втулките на ротора. Възможно е и да ти е блокитал бндикса, в зацепено положение. Това обаче ще го разбереш катосвлиш старера.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              хмм.трябва да пробвам а м/у другото стартера е с иглени лагери, не с втулки.обаче имам един друг стартер, ама да взема да я дигам и да лягам отдолу да пробвам тоя вариант със смяна да видя кво ще стане
              fiat bravo sx 1.6 16V 103

              Коментар


                #22
                мерси колега утре ще легна да развия болта давида дали ще запали ако не ще я карам на диягностика

                Коментар


                  #23
                  значи неска дрьпнах мареята до един сервиз и започнах да нагрявам гарнетата след 1 час нагряване колата се оправи мерси за помоща на сички колеги поздрави от бургас

                  Коментар


                    #24
                    честито колега и мен ме зарадваха днес от сервиза.кутията долу, стартера счупен отпред за нищо не става, на маховика му липсват 2 зъба и целия изронен...весело а :Д
                    fiat bravo sx 1.6 16V 103

                    Коментар


                      #25
                      лоша работа колега но стават и такива работи да се оправят проблемите бурзо и да караш дулго без аварино ......

                      Коментар


                        #26
                        от кабели и свещи е .като стане по-студено и си показват рогата

                        Коментар


                          #27
                          Дали да не я пробваш с дърпане?
                          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                          Коментар


                            #28
                            Ами те проблемите са открити, защо ли продължавате да давате съвети
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              да голега Лубенов вапроса са реши с яко нагряване на гарнетата но аз за пьрви пьт виждам така да замрьзва ауспуха на които кажа неми вярва :D поздрави от бургас...

                              Коментар


                                #30
                                k_tochev написа:
                                да голега Лубенов вапроса са реши с яко нагряване на гарнетата но аз за пьрви пьт виждам така да замрьзва ауспуха на които кажа неми вярва :D поздрави от бургас...
                                Аз ти вярвам - виждал съм този проблем П.П. : Някои хора пробиват дупка от долу на задното гърне, да изтича конденза, който се образува при каране на газ. Предимно там замръзва. Предните гърнета се нагряват повече и не задържат конденз по време на работа на ДВГ, но в задното се натрупва до такава степен, че като ускоряват или тръгнат по баир нагоре, чак започва да теч конденза като че от чешма.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X