Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От бензиновата помпа ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От бензиновата помпа ли е?

    Колеги здравейте. Днес паля колата Bravo 1.6 16v 99г. пластмасовите колектори. Тръгвам на бензин като я форсирах много, че ми прекъсва когато е на бензин. Минавам 100 метра и колата гасне за бензин. Наливам и 10-на литра бензин тръгвам да паля, помпата се чува, че качва, колата прикуква до около 1000 оборота подавам и газ и гасне. Така около 1 час си играх и бендикса на стартера почна да свири. Казаха ми, че е бензиновата помпа ми е тръгнала и не може да качи достатачно бензин за да се изфорсира. Междувременно ако някой има по евтина бензинова помпа нека драсне едно лс.Чакам предложения какво да правя...

    #2
    Виж най-напред да не ти е запушена помпата и задръстена сондата.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Не се е обезвъздешела системата, сега ще е зор, давай на контакт няколко пъти да подкачи и обезвъдуши, това е помпата ти е здрава няй вероятно ако ти е свършил бензина
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Колега пробвай да те бутне някой да пробваш на скорост дали ще запали.Аз мойта 2-3 пъти я палих така като ми свършваше бензина.Има въздух в системата.
        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

        Коментар


          #5
          Сменяй я. Това, че я чуваш, не значи, че работи. На тези помпи се отчупва турбината от ротора, ротора върти, но няма кой да качи бензина. Не знам какво разбираш под "евтина", най-евтината нова е около 70-тина лв.

          Коментар


            #6
            никой не е писал ,но като застанеш срещу мотора в дясната част зад смукателния колектор на 4-ти цилиндър има една мембрана в метален корпус,която се нарича регулатор на налягането в рейката.не е лошо да я провершш дали не е спукана,защото и от там също губи налягане ,а и симптомите са същите

            Коментар


              #7
              ilian4o88 написа:
              Колега пробвай да те бутне някой да пробваш на скорост дали ще запали.Аз мойта 2-3 пъти я палих така като ми свършваше бензина.Има въздух в системата.
              Стига си съветвал хората да си бутат колите, това е най - лесния начин да прескочи зъб или да скъсат ремък, особенно сега зимата.ivel, прав си за регулатора, но колегата каза че му е свършил бензина и е доливал, най вероятно е задръстил системата с боклуци и има въздух, но това зе ругулатора също е добра идея.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                ilian4o88 написа:
                Колега пробвай да те бутне някой да пробваш на скорост дали ще запали.Аз мойта 2-3 пъти я палих така като ми свършваше бензина.Има въздух в системата.
                Стига си съветвал хората да си бутат колите, това е най - лесния начин да прескочи зъб или да скъсат ремък, особенно сега зимата.ivel, прав си за регулатора, но колегата каза че му е свършил бензина и е доливал, най вероятно е задръстил системата с боклуци и има въздух, но това зе ругулатора също е добра идея.
                "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                Коментар


                  #9
                  Колеги сега се събуждам. Само да пия кафето и отлитам да видя какво става с колата. Първо ще проверя свещите, че ми се стори, че симптомите са на неработещ цилиндър. След това, ще проверя регулатора, за който спомена колегата ivel .И друго да попитам, как мога да запаля колата директно на газ (пропан-бутан) ?Газовата е на 3-Com и превключва, когато се изфорсира на 2000 оборота?П.П. Снощи свалих акумулатора, да не би да има грешка в ECU-то.

                  Коментар


                    #10
                    achov написа:
                    ..П.П. Снощи свалих акумулатора, да не би да има грешка в ECU-то.
                    Това е по-скоро предпоставка да НЯМА грешка.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Колеги всичко беше от свещите. Смених ги и колата запали от 1-вият път. Сега е като нова. Благодаря ви. Може темата да се затвори.

                      Коментар

                      Working...
                      X