Колеги здравейте. Днес паля колата Bravo 1.6 16v 99г. пластмасовите колектори. Тръгвам на бензин като я форсирах много, че ми прекъсва когато е на бензин. Минавам 100 метра и колата гасне за бензин. Наливам и 10-на литра бензин тръгвам да паля, помпата се чува, че качва, колата прикуква до около 1000 оборота подавам и газ и гасне. Така около 1 час си играх и бендикса на стартера почна да свири. Казаха ми, че е бензиновата помпа ми е тръгнала и не може да качи достатачно бензин за да се изфорсира. Междувременно ако някой има по евтина бензинова помпа нека драсне едно лс.Чакам предложения какво да правя...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От бензиновата помпа ли е?
Collapse
X
-
Не се е обезвъздешела системата, сега ще е зор, давай на контакт няколко пъти да подкачи и обезвъдуши, това е помпата ти е здрава няй вероятно ако ти е свършил бензинаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
никой не е писал ,но като застанеш срещу мотора в дясната част зад смукателния колектор на 4-ти цилиндър има една мембрана в метален корпус,която се нарича регулатор на налягането в рейката.не е лошо да я провершш дали не е спукана,защото и от там също губи налягане ,а и симптомите са същите
Коментар
-
ilian4o88 написа:Колега пробвай да те бутне някой да пробваш на скорост дали ще запали.Аз мойта 2-3 пъти я палих така като ми свършваше бензина.Има въздух в системата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:ilian4o88 написа:Колега пробвай да те бутне някой да пробваш на скорост дали ще запали.Аз мойта 2-3 пъти я палих така като ми свършваше бензина.Има въздух в системата."Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
Колеги сега се събуждам. Само да пия кафето и отлитам да видя какво става с колата. Първо ще проверя свещите, че ми се стори, че симптомите са на неработещ цилиндър. След това, ще проверя регулатора, за който спомена колегата ivel .И друго да попитам, как мога да запаля колата директно на газ (пропан-бутан) ?Газовата е на 3-Com и превключва, когато се изфорсира на 2000 оборота?П.П. Снощи свалих акумулатора, да не би да има грешка в ECU-то.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар