Момчета не сте се замисляли други работи, карал съм различни коли и съм правил разни съпоставки. И съм се интересувал от различните двигатели. Карал съм вартбург фиат пунто 1.2 и сега бравото (и пасат 5.5 1.9 TDI seat ibiza 1.4 tdi..). Например на вартбурга беше така като подадеш газ на празен ход веднага скачаше. На пунтото не е така като се качих и ми направи впечатление колко бавно се изфорсира. Трябваше с повече газ да се потегли, обаче като отпуснеш по-рязко газта и гумите свирваха Когато се сдобих с бравото не беше така. Постоянно го гасях. Трябваше да давам доста газ за да го подкарам. И сега си притриса при внимателно потегляне. Обаче за мое учудване на празен ход при рязко подаване на газ, оборотите скачаха като на вартбурга, се едно съм с двутактов двигател (доста ряз има) Цялата работа идва от т.нар късоходов двигател. Той има малък маховик на коляновия вал и буталото прави малък ход надолу, но пък е широко и рита силно. Обаче малкия махових е лек и няма много инерция и се развърта много бързо. Само че при рязко отпускане на съединителя, тази енерция е малка и двигателя заглъхва, и почва да се чува едно момотене, боботене ако се подаде повече газ. При малко подадена газ обаче инерцията е толкова малка, че буталото при достигане на ГМТ много му се виждат тия 14 атмосфери които почти го спират рязко и това води до удар и притрисане. Тоя двигател не е направен за леко каране. На пунтото 1.2 двигателя е на купе около 950 кила това на бравото е 1050 не е голяма разликата, на путното двигателя е доста по-малък и пак потегля без притрисане, за това пък не реагира после така добре при газ се замисля, но ако е на 2000-2500 оборота и отпусна газта потегля с въртене на гуми, при бравото не е така заглъхва си но после...Е на бравото пък ако потегля с 4000-5000 пък мирише на изгоряла гума, което не става на пунтото На пасата същата работа като на пунтото слабо-реагира на рязко подаване на газ но има инерция. Е турбото пък даваше сила след това, но на бравото го няма това и иска само обороти-обороти.... и пак върви колкото пасата хем не е 131 кс.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За всички, които им тресе при потегляне с малко газ
Collapse
X
-
slav4o_vt написа:...При малко подадена газ обаче инерцията е толкова малка, че буталото при достигане на ГМТ много му се виждат тия 14 атмосфери които почти го спират рязко и това води до удар и притрисане. Тоя двигател не е направен за леко каране..."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Нищо, щото се прибирам късно и ме мързи по нощите да седя в гаража и да чистя на тъмно. уикенда ще поровя там, където слънце не грее, че при мен е една чернилкаа... карано е на газ (с плочка), сметай за каква мизерия иде реч при дросела. Все едно е оксидиран, така изглежда пущината."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Почистих дросела - чернилка на богато (кореселина е велико нещо). Вече се вижда, че корпуса е алуминиев, а самият дросел е жълт на цвят. Вече мога да държа 1500 оборота, както и 1300, 1600... Преди това йок, от 1100 направо на 2000 скачаше. Сега си имам обаче други проблеми, в другата тема (за паленето). Единствено не можах да отвия клапана за празен ход, защото тъпите еврейски свези са на път да се изядат ако много ровя там. Като се постопли, ще сваля целият дросел (трябва нова гарнитура, видях..), и основно почистване, на всичко що е закачено по него. Вкл. и на байпасния отвор с клапана (МПХ)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Разкажи де, за кое говориш, за кой датчик става дума, почистил си дроселовата клапа или онова с еврейските звезди, дето се сваля, моторчето за празния ход?кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Обясни малко, как направи процедурата, с какво го изчисти, с туфички за уши ли, с какво? Аз все още не съм го барал, че много студено тука То има един отвор вътре, нали, него ли чистиш, с какво?кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
Значи,понеже беше чак като настръхнало от сажди ,опръсках със меглио,бърсах...и така 3 пъти.После със контакт спрей,понеже имах в колата,пръскам чакам малко да разкисне,бърша със носни кърпи хартиени под ръба.Както чистих така,след 4-5 бърсания,видях тези отворчета мисля че са 6,със 1,5мм шестограм мнооого нежно ги прогоних да видя кво стаа там...ми кво кал на едро. Навих за финал на една много тънка отвертка,памук със остър връх,спрей бърша и така. Защото клечка за уши там няма как да се тикне,ако не е на сила де.Звездата е Т-20 мисля(не съм сигурен),аз ги нямям нали,та колега не отлагай,развива се много лесно,буксата няма нужда от коментар. Прибираш се на топло и си го обработваш...после се кефиш...П.П. Сега като гледах снимката та се сетих за това вакуум мъркуче дето ти е със свински опашки,преди две години някъде го бутнах нещо и то се натроши...Вземах си силиконово такова,дето седят като сварен спагет ,със 0,5м2 кабелче си го пуснах под колекторите и забравих за този проблем...
Коментар
-
CoolMan написа:Значи,понеже беше чак като настръхнало от сажди ,опръсках със меглио,бърсах...и така 3 пъти.После със контакт спрей,понеже имах в колата,пръскам чакам малко да разкисне,бърша със носни кърпи хартиени под ръба.Както чистих така,след 4-5 бърсания,видях тези отворчета мисля че са 6,със 1,5мм шестограм мнооого нежно ги прогоних да видя кво стаа там...ми кво кал на едро. Навих за финал на една много тънка отвертка,памук със остър връх,спрей бърша и така. Защото клечка за уши там няма как да се тикне,ако не е на сила де.Звездата е Т-20 мисля(не съм сигурен),аз ги нямям нали,та колега не отлагай,развива се много лесно,буксата няма нужда от коментар. Прибираш се на топло и си го обработваш...после се кефиш...П.П. Сега като гледах снимката та се сетих за това вакуум мъркуче дето ти е със свински опашки,преди две години някъде го бутнах нещо и то се натроши...Вземах си силиконово такова,дето седят като сварен спагет ,със 0,5м2 кабелче си го пуснах под колекторите и забравих за този проблем...
Коментар
-
Маркуча със свински опашки, дето е вързан е подменен за 2.20 лв отдавна, купих си маркуч 4 мм за връщащото се гориво (всякакви размери има) и ползвах такъв, то беше съвсем прясно това, заради това на снимката е така Като изчистя ще споделя ефекта, такива обезмаслители нямам, но имам кореселин, мисля с него да го зачистя, имам всякакви торксове и инструменти, това не е проблемкара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар
-
sasho_35 Няма отворчета дето се отвиват със шестограм те са технологични,аз само ги позачистих,съвсем внимателно със шестограмчето. Просто го ползвах като клечка,защото не е остро а не знам какво има под тези отвори! Почистването със памук е после!VALIO_RACING Със кореселин ще стане,тои е силен обезмаслител,аз имах такива химии под ръка,та тех ползвах. Чакаме положителни резултати! п.п. Днес и във Варна е -1 ....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар