Здравейте, колеги. От както колата е наша, а това са около 5 години все при тръгване има едно притрисане на мотора и цялата кола. Много е неприятно и майсторчетата не го знаят от какво се получава, защото всичко излиза ок. Четох за смяна на тампона на скоростната кутия, може, но в моя случай не е, проблем със съединител - до там не съм стигнал, колата не се влошава толкова време вече, все си тресе така с ниски обороти. Не буксува съединителя. Вчера, докато имахме друга работа видяхме, че дроселовата клапа е мръсна, залепнали са нагари по нея. Точно, когато е затворена в долния й край трябва да остава едно процепче, през което влиза въздух за да работи на празен ход и с отнета газ. По самия ръб на клапата имаше доста нагар, свалих го с кореселин напоен в парцалче, хубаво изчистих клапата отгоре и от долу, най-вече по ръба, че там имаше най-много. Светна, качих се и след това все едно вече карам друга кола
Няма го това неприятно тръскане, като се тръгва с малко газ, маневрите на втора скорост примерно с малко или без газ не са проблем, държи си ниски обороти съвсем нормално. Не съм забелязал сутринта как е, че за няколко минутки сутринта ми тресе с евтини бензини, ще гледам и за това. Разликата обаче е направо осезаема, тресенето намаля поне с 85%, вече съвсем нормално се тръгва с 1200-1300 оборота, преди това цялата подскачаше. На светофар, като стоях имах много слаби, но неприятни вибрации, сега вече ги няма!!Който не е обръщал внимание на това, да го направи. Не струва нищо, не се искат никакви инструменти, само един парцал и кореселин. При мен даде положителен ефект и то голям, изключително доволен съм в момента, все едно друга кола карам. Много по-спокойно се държи с натиснат малко педал на газта, не е е нужда да се форсира вече до 1500-1600 оборота, че да тръгва нормално. До колкото си го обяснявам - когато има нагар по ръба затваря процепа, който остава под клапата, компа подава бензин, обаче не влиза необходимото количество въздух, сместа е богата и мотора тресе. Не е много и не изписва грешка на таблото при изгаряне. Заради това и диагностиците не могат да го хванат и се чудят вече от какво е. Като чакаш на светофар процепът не е чист и мотора тресе, усещат се слаби вибрации във волана. Когато тръгваш и настъпваш газта понеже трябва да имаш богат смес и по-малкия приток на въздух се преобогатява и се получава претрисането, като е чиста клапата и въздух си минава, колкото трябва всичко е ОК.Дано остане и занапред така, макар, че операцията е не повече от 10 мин всичко. Погледнете това, не му се чудете
Успех и дано ви слушат количките :D


Коментар