Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Пунто МК2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    aksmk написа:
    Да ви питам - гледах няколко Пунто на Горубляне и всички имаха проблем с дръжките на вратите.Проблема се състои в това ,че като дръпнеш дръжката да отвориш вратата после не се прибира сама,а трябва да я бутнеш за да се затвори вратата.Това някакъв сериен дефект ли е или...
    ааа и това правих ми сваля се кората и се сваля дръшката малко WD 40 се пръска че по осите на които се държи самата дръшка хваща ръжда и се раздвижва ПС:може и отвън да става ама аз бях разглобил корите отвътре за друго и така ПС2: колега мен ако питаш земи си едно HGT (1.8 16V 131коня) аз мисля моето да го сменям с такова върват като самолети (карах едно) а разхода мисля че няма да е кой знае колко + верно 10-12 градско може би ама за мен тва не е чак такава разлика и пак бих му сложил ГИ
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #17
      здрасти колега имам 1.2 16в(като гледам споменатия разход на бензин на 1.2 60 коня, разлика няма).Разход на горивото между 7.5 и 8.5 зависи от задръстването средно 8 го сложи, при 1.2 16 може да срещнеш 6 скорости или някой автоматик.съединителите на 1.1 мк1 1.2 мк2 1.2 16v mk2 са еднакви (на 1.1 и 1.2 са с няколко милиметра разлика в фероводия но пък стават) от опит ти го казвам това за съединителите . За 3 дни смених на 1.2 16 (моето съединителя) и после бях взел за 1.2 съединител а пунтото се оказа 1.1 и се оспа и всичките бяха с еднакви големини.Правил съм по моето тапа на блока (от аутоиталия оригинална е 13 лв) четох, че е често срещан проблем.на 1.2 16 ако сменяваш гарнитура клапани се сваля смукателен колектор ангренажен ремък. по ходова част и 2 60 и 80 коня мисля, че са еднакви. Успех с покупката другото което съм сменявал е масла свещи кабели ремъци стандартно обслужване)1.2 16в събира 2.8 литра масло и 1.65 литра масло за скоростите (моето е с 6 но мисля, че и 5тицата ще събира същото количество.)
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #18
        aksmk написа:
        infineon написа:
        Вземи си по добре 1.3 мултиджет. Мотора е с верига, и е доста икономичен.
        Да,но са след 2004 година и са по-скъпи.Гледах едно такова на Горубляне.Харесах го ,но му искаха 5000 лв.А пък и от този мотор в Опел форума доста реват (монтира се на Корса С).Тромав бил турбото се прецаквало,капризен към горивото и т.н. В Пунто ка се представя?
        Зависи намират се и по евтини. Мойто миналата година го купих за 3500.В опела разликата е че му слагат демпферен маховик и турбина с променлива геометрия- при пунтото маховика е обикновен и турбото е без геометрия. Става въпрос за версията 71 коня. Тези дето са 90 на гранде пунто пак са с променлива геометрия и може и да имат проблеми.За пунтото ми се струва доста пъргав даже все пак мотора тежи само 160 кг. А относно горивото нямам мнение, моя досега не се е оплакал, зимата си пали безпроблемно с евтината нафта.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #19
          ами има един колега който подкрепям за мултиджета,но и jtd-то също е добро.а пък за качествата на мултиджета няма да говоря.имам приятел ,който работи в сервиз в германия и казва че съвременния италианския дизел е един от най -добрите.в момента в германия е хит алфа жулиета на цена от 40 000 евро.а за колегите от опел мо га да ги питам защо опел не си направят сами дизелов мотор-амои защото не могат.а какво ще кажат за компютрите на повечето опели че и те дават фира.изводите са за вас

          Коментар

          Working...
          X