Здравейте всички почитатели на ФИАТ!Новорегистриран съм във форума,но отдавна съм почитател на италианските возила в частност на Фиат още от 90-те години когато имах Уно 45 с файър мотор.Страхотна кола,само,че се разпадна пред очите ми.Последната ми кола е Вектра А 2000 20CNE.Дойде време да се сменя и след известно проучване май се спрях на Пунто МК2.Предпочитам бензин.Гледам обаче 1,2 мотора го има в 2 варианта - 8 клапанов 60 коня и 16 клапанов 82 мисля.Моля ако имате впечатления от тези 2 двигателя(независимо положителни или отрицателни) да ги споделите с мен.Така на външен вид като го гледам 8 клапановият мотор е едно към едно като на Уно-то а аз имам отлични впечатления от него.Този другият обаче изглежда по друг начин и не мога да преценя дали е от легендарната серия Fire .Интересуват ме мнения за потдръжка,вървеж,разход гориво и въобще всичко за Пунто което би ми било полезно.Благодаря предварително на всички!П.П.Сетих се и за още нещо - как понасят газови уредби тези мотори?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Пунто МК2
Collapse
X
-
Airfan написа:При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Airfan написа:При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.
Коментар
-
aksmk написа:Airfan написа:При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.
Коментар
-
aksmk написа:Airfan написа:При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Вземи си по добре 1.3 мултиджет. Мотора е с верига, и е доста икономичен.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Вземи си по добре 1.3 мултиджет. Мотора е с верига, и е доста икономичен.
Коментар
-
aksmk написа:Да ви питам - гледах няколко Пунто на Горубляне и всички имаха проблем с дръжките на вратите.Проблема се състои в това ,че като дръпнеш дръжката да отвориш вратата после не се прибира сама,а трябва да я бутнеш за да се затвори вратата.Това някакъв сериен дефект ли е или...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар