Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Пунто МК2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на Пунто МК2

    Здравейте всички почитатели на ФИАТ!Новорегистриран съм във форума,но отдавна съм почитател на италианските возила в частност на Фиат още от 90-те години когато имах Уно 45 с файър мотор.Страхотна кола,само,че се разпадна пред очите ми.Последната ми кола е Вектра А 2000 20CNE.Дойде време да се сменя и след известно проучване май се спрях на Пунто МК2.Предпочитам бензин.Гледам обаче 1,2 мотора го има в 2 варианта - 8 клапанов 60 коня и 16 клапанов 82 мисля.Моля ако имате впечатления от тези 2 двигателя(независимо положителни или отрицателни) да ги споделите с мен.Така на външен вид като го гледам 8 клапановият мотор е едно към едно като на Уно-то а аз имам отлични впечатления от него.Този другият обаче изглежда по друг начин и не мога да преценя дали е от легендарната серия Fire .Интересуват ме мнения за потдръжка,вървеж,разход гориво и въобще всичко за Пунто което би ми било полезно.Благодаря предварително на всички!П.П.Сетих се и за още нещо - как понасят газови уредби тези мотори?

    #2
    Понасят ги сякаш са правени от италианците за газ, и по принуда им е присаденa бензинова уредба
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.

      Коментар


        #4
        Airfan написа:
        При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.
        айде сега му разкажи всичко и вземи го откажи човека
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Airfan написа:
          При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.
          Често,често колко да е често? И все пак при такова дефектиране за какви пари говорим

          Коментар


            #6
            aksmk написа:
            Airfan написа:
            При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.
            Често,често колко да е често? И все пак при такова дефектиране за какви пари говорим
            Незнам, но майстора, с който съм избирал моята твърди, че се случва доволно често, а той е работил в дилъра на Фиат в Пловдив, така че му имам доверие.

            Коментар


              #7
              Вземи си МК2 JTD дизеляк.Гори малко и има страхотна пъргавина.Ама и аз се изказах...все едно карам такава
              Fiat 1.4 12V
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

              Коментар


                #8
                valentino321 написа:
                Вземи си МК2 JTD дизеляк.Гори малко и има страхотна пъргавина.Ама и аз се изказах...все едно карам такава
                Малко се плаша от дизелите.Нямам никакъв опит с тях.

                Коментар


                  #9
                  aksmk написа:
                  Airfan написа:
                  При 60-коньовия често дефектира компютъра, а 80-коньовия е сложен за обслужване и експлоатация. При 60-коньовия обслужването е много евтино и при скъсване на ремъка клапаните не удрят в буталата. От друга страна 80-коньовия върви повече, ама и харчи повече.
                  Често,често колко да е често? И все пак при такова дефектиране за какви пари говорим
                  аиде колега добре дошъл във форума ако имаш нещо да питаш конкретно може да ме питаш и мен аз карам Пунто МК2 1.2 8V 60 коня от 3 години страшно съм доволен дип че имах някои перипети с него значи мотора се подържа лесно и ефтино ходовата част е доста здрава за 3 години един носач (70 лева) това с компютрите е донякаде вярно и грешно тук там се случва и това (комп+настройка+монтаж=720 лева Александър Ауто) аз сменявах такъв късах и ангренаж (счупих ангренажна ролка) и последствията бяха нов ремък нова ролка и 1 ден работа =50-60 леваи съединител сменях 160-170 лева и 1 ден работа като се има предвит че ти пиша само части ремонти само вкъщи (домашен майстор) сам се справям и не е трудно като гориво не харчи много (с моето каране(с много газ)) 7 градско и 4.3 извънградско бензин8 градско на 5.5 извънградско ГАЗабе за 3 години свикнах с тая кола и съм много доволен ПС:немога да ти кажа за другия мотор (1.2 16V) нищо нямам наблюдения над него
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    пунто мк2 само jtd .икономичен и доказано безпроблемен мотор

                    Коментар


                      #11
                      http://fiat.testdrive.bg/model/punto-ii-188.html
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        #12
                        Да ви питам - гледах няколко Пунто на Горубляне и всички имаха проблем с дръжките на вратите.Проблема се състои в това ,че като дръпнеш дръжката да отвориш вратата после не се прибира сама,а трябва да я бутнеш за да се затвори вратата.Това някакъв сериен дефект ли е или...

                        Коментар


                          #13
                          Вземи си по добре 1.3 мултиджет. Мотора е с верига, и е доста икономичен.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            infineon написа:
                            Вземи си по добре 1.3 мултиджет. Мотора е с верига, и е доста икономичен.
                            Да,но са след 2004 година и са по-скъпи.Гледах едно такова на Горубляне.Харесах го ,но му искаха 5000 лв.А пък и от този мотор в Опел форума доста реват (монтира се на Корса С).Тромав бил турбото се прецаквало,капризен към горивото и т.н. В Пунто ка се представя?

                            Коментар


                              #15
                              aksmk написа:
                              Да ви питам - гледах няколко Пунто на Горубляне и всички имаха проблем с дръжките на вратите.Проблема се състои в това ,че като дръпнеш дръжката да отвориш вратата после не се прибира сама,а трябва да я бутнеш за да се затвори вратата.Това някакъв сериен дефект ли е или...
                              Моите не са така, но като гледах миналата година повечето бяха така. Според мен ако се свали кората ще може да се почисти механизма и ще заработи коректно.

                              Коментар

                              Working...
                              X