Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

зацепване на ангренажен ремък на пунто мк2 1.2 16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    зацепване на ангренажен ремък на пунто мк2 1.2 16

    Здравейте колеги, малко по долу пуснах тема за това как да сменя гарнитурата на капака на клапаните, е открих го но като дръпнах капака и ми падна ангренажния ремък и установих, че 2та вала седят на капака .Питам за белезите на разпределителния вал как да ги позная (не виждам такива) сложих капака предварително нагласихме валовете така, че на първи цилиндър да са затворени клапаните и буталото да е в горна мъртва точка (не особено надежден начин за центровка) не сме палили колата просто центровката е така да може да стегна капака, не съм сложил още ремъка .Чакам предложения.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    значи, като махнеш валовете, всички клапани се прибират нагоре демек са затворени, нагласяш мотора в ГМТ по белезите на маховика, слагаш петите на валовете, и ги слагаш така върху главата, и те си натискат правилните клапани стягаш, слагаш ремъка, махаш петите, досгловяваш, палиш и не би трябвало да има никакъв проблем

    Коментар


      #3
      nedialk00 написа:
      значи, като махнеш валовете, всички клапани се прибират нагоре демек са затворени, нагласяш мотора в ГМТ по белезите на маховика, слагаш петите на валовете, и ги слагаш така върху главата, и те си натискат правилните клапани стягаш, слагаш ремъка, махаш петите, досгловяваш, палиш и не би трябвало да има никакъв проблем
      белега на маховика ли е ??нямам пети, ако някой колега от форума има такива пети и може да ми помогне с монтажа (ще му заплатя трудът ще го взема и прибера за моя сметка) човек от София ще съм му благодарен, не се намирам се в гараж на един човек и трябва утре да изкарам колата до обяд :X
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #4
        По- добре си намери някой майстор да дойде на място да я зацепи, става за 15-20 мин. ако знае какво прави, иначе има голяма вероятност да я зацепите на 180градуса и после ще я боли глава ама зверски ще я боли.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          ами почти на 100% съм сигурен че има белег, отгоре на скоростна кутия при отвора на маховика ама без пети незнам как ще се оправиш :D виж намери някой да ти я зацепи

          Коментар


            #6
            зацепих го, взех нужния инструмент под наем от сервиз
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              браво имаше белег нали

              Коментар


                #8
                nedialk00 написа:
                браво имаше белег нали
                на валовете горе не обърнах внимание но долу на коляновия вал го завъртате така, че пъпчицата да застане на ляво перпендикулярно (тогава булата са на равно)валовете отстрани имат капячаки отвивате ги и там се законтрят
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #9
                  AthlonXP написа:
                  nedialk00 написа:
                  браво имаше белег нали
                  на валовете горе не обърнах внимание но долу на коляновия вал го завъртате така, че пъпчицата да застане на ляво перпендикулярно (тогава булата са на равно)валовете отстрани имат капячаки отвивате ги и там се законтрят
                  Буталата се разбира дали са на равно като вкараш еднакви по дължина пръчки през отворите на свещите-виж в аутодата и мануала на хайнес.
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #10
                    tipo33 написа:
                    AthlonXP написа:
                    nedialk00 написа:
                    браво имаше белег нали
                    на валовете горе не обърнах внимание но долу на коляновия вал го завъртате така, че пъпчицата да застане на ляво перпендикулярно (тогава булата са на равно)валовете отстрани имат капячаки отвивате ги и там се законтрят
                    Буталата се разбира дали са на равно като вкараш еднакви по дължина пръчки през отворите на свещите-виж в аутодата и мануала на хайнес.
                    да буталата със специялни комплект за центровка ги нагласих, казвам само, че има една голяма пупка на шайбата на коляновия вал която от ляво застава на 90 градуса когато буталата са на равно колата запали идеално, работи перфектно
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар

                    Working...
                    X