Честно казано, не е задължително да го хванат. Гадното е, че всички мислят ЕКУ-то в колата за съвършенния компютър, и щом той не съобщава за грешка, всичко трябва да е О’К. По някога много се смея, когато и температурата на ДВГ гледат на диагностика, вместо да боднат един термометър на мястото на дачтчика. Това какви команди команди подава ЕКУ и какво действително прави инжектора, са различни неща, но понеже компа не го "вижда" майстора казва "Огън е, бачка перфектно". Е, да ама не :D Трябва ти майстор, който да "чува" проблема, не само да се оглежда за него като глух петел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неоткриваемо тресене на двг.
Collapse
X
-
Dido_Lyubenov написа:Честно казано, не е задължително да го хванат. Гадното е, че всички мислят ЕКУ-то в колата за съвършенния компютър, и щом той не съобщава за грешка, всичко трябва да е О’К. По някога много се смея, когато и температурата на ДВГ гледат на диагностика, вместо да боднат един термометър на мястото на дачтчика. Това какви команди команди подава ЕКУ и какво действително прави инжектора, са различни неща, но понеже компа не го "вижда" майстора казва "Огън е, бачка перфектно". Е, да ама не :D Трябва ти майстор, който да "чува" проблема, не само да се оглежда за него като глух петел.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Абе явно проблема ти е много необичаен, а окровено казано, караш ме да съжалявам, че бях от хората които те посъветваха да свлиш скоростна кутия за ревизия на съединитела. Описанието че проблема се е появил след като си вкрал на скорост с почти ненатиснат съединител, ме насочи към демпферен механизъм или нещо по махосика и дисковете на съединитела. Направи дно клипче с качествен звук, да пробваме да разерем нещо от него. При всички тези диагностики по сервизите, някой провери ли как е зацепването на ангренажния ремък, но не на компютър, а с оглед, да провери белезите дали са по местата си ? Има много малка вероятност да е прескочил някой зъб, но не е излкючено да се е случило. Не вземай всичко което четеш тук за чиста монета, по описание на някакъв проблем, никой не е в състояние да ти каже от какво точно се получава. Само гадаем и предполагаме, иска се малко и ти да можеш да отсееш информацията, преди да предприемеш смяна на нещо, особено ако е скъпо.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Абе явно проблема ти е много необичаен, а окровено казано, караш ме да съжалявам, че бях от хората които те посъветваха да свлиш скоростна кутия за ревизия на съединитела. Описанието че проблема се е появил след като си вкрал на скорост с почти ненатиснат съединител, ме насочи към демпферен механизъм или нещо по махосика и дисковете на съединитела. Направи дно клипче с качествен звук, да пробваме да разерем нещо от него. При всички тези диагностики по сервизите, някой провери ли как е зацепването на ангренажния ремък, но не на компютър, а с оглед, да провери белезите дали са по местата си ? Има много малка вероятност да е прескочил някой зъб, но не е излкючено да се е случило. Не вземай всичко което четеш тук за чиста монета, по описание на някакъв проблем, никой не е в състояние да ти каже от какво точно се получава. Само гадаем и предполагаме, иска се малко и ти да можеш да отсееш информацията, преди да предприемеш смяна на нещо, особено ако е скъпо.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Dido_Lyubenov написа:Абе явно проблема ти е много необичаен, а окровено казано, караш ме да съжалявам, че бях от хората които те посъветваха да свлиш скоростна кутия за ревизия на съединитела. Описанието че проблема се е появил след като си вкрал на скорост с почти ненатиснат съединител, ме насочи към демпферен механизъм или нещо по махосика и дисковете на съединитела. Направи дно клипче с качествен звук, да пробваме да разерем нещо от него. При всички тези диагностики по сервизите, някой провери ли как е зацепването на ангренажния ремък, но не на компютър, а с оглед, да провери белезите дали са по местата си ? Има много малка вероятност да е прескочил някой зъб, но не е излкючено да се е случило. Не вземай всичко което четеш тук за чиста монета, по описание на някакъв проблем, никой не е в състояние да ти каже от какво точно се получава. Само гадаем и предполагаме, иска се малко и ти да можеш да отсееш информацията, преди да предприемеш смяна на нещо, особено ако е скъпо.Power Under Pressure
Коментар
-
Ами чувал съм изказвания, от хора посещавали сервизи, че като му гледали на някой си колата на компютъра, и му казали че има един или два зъба изместване на ангренажа ... Знам ли :D На бившия ми шеф за Форд Ескорт му казаха такава щуротия, после и за едното Пежо, то пък дето няма електроника по помпата - 1,9Д с помпа Бош - абсолючтно механична, само пуск/стоп клапана ползва ток ... Специалисти много.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
muns61 написа:Щом е толкова неоткриваемо това тресене, свиквай с него и си карай, щом не ти се дават повече пари.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Абе явно проблема ти е много необичаен, а окровено казано, караш ме да съжалявам, че бях от хората които те посъветваха да свлиш скоростна кутия за ревизия на съединитела. Описанието че проблема се е появил след като си вкрал на скорост с почти ненатиснат съединител, ме насочи към демпферен механизъм или нещо по махосика и дисковете на съединитела. Направи дно клипче с качествен звук, да пробваме да разерем нещо от него. При всички тези диагностики по сервизите, някой провери ли как е зацепването на ангренажния ремък, но не на компютър, а с оглед, да провери белезите дали са по местата си ? Има много малка вероятност да е прескочил някой зъб, но не е излкючено да се е случило. Не вземай всичко което четеш тук за чиста монета, по описание на някакъв проблем, никой не е в състояние да ти каже от какво точно се получава. Само гадаем и предполагаме, иска се малко и ти да можеш да отсееш информацията, преди да предприемеш смяна на нещо, особено ако е скъпо.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар