killah_baby написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неоткриваемо тресене на двг.
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
WhitePower написа:сега ще споделя мойте наблюдения защото я видях нажи во , въпреки че колегата каза че колата е намаляла усезаемо тресенето , точно преди да дойде двигателя се клати на празен ход , мъничко , в обороти но го няма , клати се само на празен ход с натиснат без натиснат всякак така или иначе при натиснат съедините отцепваме първичния вал на скоротите и те не пеят в хорасъмненията бяха или за съединителя , или за шайбата на коляновия има е едно мално периодично почукване мнооого тихо и се чува само на празен ход с целия ми опит в ДВГ не можах да кажа какво е и всепак си мисля че или е вътре по мотора нещо или съединителя , след като изкючихме шайбата на коляновия двигателя е 5-так 20В предположих за баланс валове , но този мотормай няма такива това е от менеweekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
chaveto написа:Мисълта ми е да се сложи стробоскоп и да се види дали искрата се подава всеки път на едно и също място, да не играе.Power Under Pressure
Коментар
-
Колегата каза, че тампона на двигателя се скъсал от диагностика, което имайки предвид коснтрукцията му, доста ме съмнява да е от самите сервизи. Да питам нещо? по колата има ли удари ими кривина по рогата? възможно е ако има изкривяване тампона да е натикан зорлям и това влошава амортизационните му свойства, това е само идея не е длъжно да е така, но вече друго не ми едва на ум.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Колегата каза, че тампона на двигателя се скъсал от диагностика, което имайки предвид коснтрукцията му, доста ме съмнява да е от самите сервизи. Да питам нещо? по колата има ли удари ими кривина по рогата? възможно е ако има изкривяване тампона да е натикан зорлям и това влошава амортизационните му свойства, това е само идея не е длъжно да е така, но вече друго не ми едва на ум.weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
WhitePower написа:chaveto написа:Мисълта ми е да се сложи стробоскоп и да се види дали искрата се подава всеки път на едно и също място, да не играе.
Коментар
-
Тоя двигател не е с делко, и няма как да се получи тоя ефект, ми се струва. Предарението се определя от ЕКУ и ЕКУ управлява бобините, кога да пускат искра. За мен проблема е 100% механичен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Знам, че двигателя не е с делко......... но веднага ти давам пример. На фиестата ми мотора също е с 4-ри бубини........ аванса също зависи и от температурата на охладителната течност. При мен лоша връзка на температурният датчик създаваше такива аномалии, центровката постоянно се променяше. Затова нищо не пречи да се сложи една лампа и да се види какво става с подаването на искрата.
Коментар
-
Има нещо, на което никой не обръща внимание ЯВНО, но все пак трябва да се изкаже компетентно мнение, защо пък да не е фабричен дефект на тоя модел ? От едно изхъркване на скоростите збягаха центровки, покъсаха се всички тампони ... А малко да помислим, преди да го накараме да смени и жилата на ръчната заради тоя проблем, може ли ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kaci написа:Най ме е яд, че кутията е много вероятно да се демонтира ненужно, но собственика си решава. Вероятно ще те убедят и че сега е времето да смениш съединител и кой знае още какво Накарай ги все пак да погледнат дали тампоните (левия и десния) са центровани спрямо отворите в роговете!weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
chaveto написа:Знам, че двигателя не е с делко......... но веднага ти давам пример. На фиестата ми мотора също е с 4-ри бубини........ аванса също зависи и от температурата на охладителната течност. При мен лоша връзка на температурният датчик създаваше такива аномалии, центровката постоянно се променяше. Затова нищо не пречи да се сложи една лампа и да се види какво става с подаването на искрата.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
kaci написа:Накарай ги все пак да погледнат дали тампоните (левия и десния) са центровани спрямо отворите в роговете!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
kaci написа:Снимай все пак десния тампон на мотора!weekend hlx 2.0 20v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар