S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неоткриваемо тресене на двг.
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Маховика си е едно тъпо желязо и все му е тая дали ще натискаш съединителя като превключваш или не (в смисъл не може да му причиниш нищо). Отделно не виждам как ще се появи дисбаланс (от маховика) при положение че на повечето маховици, зъбния венец за стартера е "изяден" наполовина и по вашата логика всички трябва да страдат от проблема на колегата (който може и да ми се разсърди малко заради жена му)!
Коментар
-
kaci написа:Маховика си е едно тъпо желязо и все му е тая дали ще натискаш съединителя като превключваш или не (в смисъл не може да му причиниш нищо). Отделно не виждам как ще се появи дисбаланс (от маховика) при положение че на повечето маховици, зъбния венец за стартера е "изяден" наполовина и по вашата логика всички трябва да страдат от проблема на колегата (който може и да ми се разсърди малко заради жена му)!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kaci написа:Ако ми покажеш демпферен маховик на бензинов петак монтиран на Мареа и Браво ще съм ти благодарен доживот! Ще има и финансова премияОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, като проверяха дали проблема е в скоростната кутия, как го направиха ? просто както си работи ДВГ на празен ход, натиснаха съединител, или и включиха на скорост, без да пускат съединитела ? Провери лично ти следното : запали ДВГ, на място на празен ход тресе - тоест се клати нали така, натисни съединител, има ли разлика ... , после включи на някоя скорост, и задръж съединитела натиснат, без да потегляш, има ли разлика ... - дай отговори на тези въпроси, и ще разберем дали е в съединитела проблема. По описанията които намерих набързо, демпфера е на феродовия диск, ако греша, колегите да ме поправят !weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
Добре де, свалете проклетата скоростна кутия и вижте как е съединителя и маховика. То само това остана непроверено и най-вероятно точно там ще се окаже проблема."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
kaci написа:Маховика си е едно тъпо желязо и все му е тая дали ще натискаш съединителя като превключваш или не (в смисъл не може да му причиниш нищо). Отделно не виждам как ще се появи дисбаланс (от маховика) при положение че на повечето маховици, зъбния венец за стартера е "изяден" наполовина и по вашата логика всички трябва да страдат от проблема на колегата (който може и да ми се разсърди малко заради жена му)!weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
kaci написа:Dido_Lyubenov написа:Ти като знаеш със сигурност, защо не кажеш директно, а ръсиш умотворения ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:В тоя форум не пишем за да си губим времето.Dido_Lyubenov написа:Някой иска съвет, или има нужда да се консултира за нещо, затова е писал тук.Dido_Lyubenov написа:Ти като знаеш всичко, и не искаш да "отваряш очите" на някого, какво правиш във форума ?Dido_Lyubenov написа:П.П. : Айде сега аз да ти отворя очите малко - не всичко го има в книжките
Коментар
-
kaci написа:Dido_Lyubenov написа:В тоя форум не пишем за да си губим времето.Dido_Lyubenov написа:Някой иска съвет, или има нужда да се консултира за нещо, затова е писал тук.Dido_Lyubenov написа:Ти като знаеш всичко, и не искаш да "отваряш очите" на някого, какво правиш във форума ?Dido_Lyubenov написа:П.П. : Айде сега аз да ти отворя очите малко - не всичко го има в книжкитеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, като проверяха дали проблема е в скоростната кутия, как го направиха ? просто както си работи ДВГ на празен ход, натиснаха съединител, или и включиха на скорост, без да пускат съединитела ? Провери лично ти следното : запали ДВГ, на място на празен ход тресе - тоест се клати нали така, натисни съединител, има ли разлика ... , после включи на някоя скорост, и задръж съединитела натиснат, без да потегляш, има ли разлика ... - дай отговори на тези въпроси, и ще разберем дали е в съединитела проблема. По описанията които намерих набързо, демпфера е на феродовия диск, ако греша, колегите да ме поправят !weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
сега ще споделя мойте наблюдения защото я видях нажи во , въпреки че колегата каза че колата е намаляла усезаемо тресенето , точно преди да дойде двигателя се клати на празен ход , мъничко , в обороти но го няма , клати се само на празен ход с натиснат без натиснат всякак така или иначе при натиснат съедините отцепваме първичния вал на скоротите и те не пеят в хорасъмненията бяха или за съединителя , или за шайбата на коляновия има е едно мално периодично почукване мнооого тихо и се чува само на празен ход с целия ми опит в ДВГ не можах да кажа какво е и всепак си мисля че или е вътре по мотора нещо или съединителя , след като изкючихме шайбата на коляновия двигателя е 5-так 20В предположих за баланс валове , но този мотормай няма такива това е от менеPower Under Pressure
Коментар
-
Едно време когато двигателите бяха с делко и чукче се получаваше въпросното клатене на ниски обороти. Каквото и да правиш мотора не може да почне да работи нормално защото искрата се подава постоянно на различно място. Това се получава когато делкото има луфт.Каква е вероятността искрата постоянно да се променя и от там да идва клатенето?Защото ако има дебаланс от някакво желязо и на ниските обороти се клати мотора, то на високи обороти няма да може да се държи волана......Също така съм наблюдавал при проблемна искра от страна на свещите да се клати мотора. На ниските не работи нормално а на обороти се пооправя. Вадя кабелите по малко да прескача искрата към свещта и двигателя заспива на ниските обороти.Знам, че сега някой ще скочи за ваденето на кабелите по време на работа..........
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар