Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неоткриваемо тресене на двг.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    здравейте отново, в неделя посетих колегата white power и ми отдели предостатъчно време и бе така добър да ми обясни някои работи ,за което много благодаря . Сега към проблема-още седи неоткрит днес бях пак в сервиз и прегледаха пак абсолютно всичко от което може да е и което е проверено до сега вече 4 пъти. Освен това погледнахме и шайбата на коляновия вал да не е сдала багажа, но беше наред. след това откачихме паразитния ремък и запалихме да неби от там да идва проблема но не нямаше промяна. гледахме и изпускателната система и там няма нищо.Единственото нещо което още не съм направил е да смъкнеме скоростите ,но май и това трябва да направя за да изключим възможността проблема да е в съединителя или маховика.Хаиде колеги даваите да го нищим този мистериозен проблем защото вече съм изнервен до краен предел , но не защото се е счупило нещо а защото не знам къде е проблема и съм безсилен да го реша.
    weekend hlx 2.0 20v

    Коментар


      #32
      Този мотор няма ли балансиращ вал. До колкото знам маслената помпа е същата като на 2.4Jtd а при него има вал.

      Коментар


        #33
        chaveto написа:
        Този мотор няма ли балансиращ вал. До колкото знам маслената помпа е същата като на 2.4Jtd а при него има вал.
        Колега сега се обадих в Axm да проверят за балансиращи валове дали имам, но нямам според тях по номер рама излиза че няма баланс валове
        weekend hlx 2.0 20v

        Коментар


          #34
          Нещата започват да стават страшни

          Коментар


            #35
            kaci написа:
            Нещата започват да стават страшни
            бъди по конкретен де, поне изкажи някое предположение.
            weekend hlx 2.0 20v

            Коментар


              #36
              killah_baby написа:
              kaci написа:
              Нещата започват да стават страшни
              бъди по конкретен де, поне изкажи някое предположение.
              Аз дадох вече няколко!На кое викаш паразитен ремък? Снимки на тампони щеше да правиш! По принцип състезателче ли си падаш

              Коментар


                #37
                kaci написа:
                killah_baby написа:
                kaci написа:
                Нещата започват да стават страшни
                бъди по конкретен де, поне изкажи някое предположение.
                Аз дадох вече няколко!На кое викаш паразитен ремък? Снимки на тампони щеше да правиш! По принцип състезателче ли си падаш
                Да и в тези няколко казваш за изпускателна система да погледна и да снимам тампоните : тампоните не съм снимал щото не намерих с какво моята нокия 1208 не прави хубави снимки но ще направя въпреки че 4 различни сервиза ги гледаха и нямат основание да смятат че са те. изпускателаната система прегледахме вчера няма проблем там премостване . паразитен наричам ремъкът който се задвижва от шаибата на коляновият вал и двийи алтернатора. Относно дали си падам състезател не знам какво те е накарало дори и да си го помислиш при положение че назад в темата съм написал че колата я кара предимно жена ми аз много рядко и обикновенно си возя детето в нея, а пък ти прецени с детето в колата дали си падам състезател . п.с ще направя снимките в близките дни просто нямам с какво
                weekend hlx 2.0 20v

                Коментар


                  #38
                  killah_baby написа:
                  kaci написа:
                  killah_baby написа:
                  kaci написа:
                  Нещата започват да стават страшни
                  бъди по конкретен де, поне изкажи някое предположение.
                  Аз дадох вече няколко!На кое викаш паразитен ремък? Снимки на тампони щеше да правиш! По принцип състезателче ли си падаш
                  Да и в тези няколко казваш за изпускателна система да погледна и да снимам тампоните : тампоните не съм снимал щото не намерих с какво моята нокия 1208 не прави хубави снимки но ще направя въпреки че 4 различни сервиза ги гледаха и нямат основание да смятат че са те. изпускателаната система прегледахме вчера няма проблем там премостване . паразитен наричам ремъкът който се задвижва от шаибата на коляновият вал и двийи алтернатора. Относно дали си падам състезател не знам какво те е накарало дори и да си го помислиш при положение че назад в темата съм написал че колата я кара предимно жена ми аз много рядко и обикновенно си возя детето в нея, а пък ти прецени с детето в колата дали си падам състезател . п.с ще направя снимките в близките дни просто нямам с какво
                  колега ако искаш ела до павлово иама едни майстори който много хора са доволни разбират си от работата
                  "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                  Коментар


                    #39
                    killah_baby написа:
                    Да и в тези няколко казваш за изпускателна система да погледна и да снимам тампоните : тампоните не съм снимал щото не намерих с какво моята нокия 1208 не прави хубави снимки но ще направя въпреки че 4 различни сервиза ги гледаха и нямат основание да смятат че са те. изпускателаната система прегледахме вчера няма проблем там премостване . паразитен наричам ремъкът който се задвижва от шаибата на коляновият вал и двийи алтернатора. Относно дали си падам състезател не знам какво те е накарало дори и да си го помислиш при положение че назад в темата съм написал че колата я кара предимно жена ми аз много рядко и обикновенно си возя детето в нея, а пък ти прецени с детето в колата дали си падам състезател . п.с ще направя снимките в близките дни просто нямам с какво
                    За изпускателната уредба - много пъти вибрации се получават точно от нея, но "механиците" я пренебрегват като потенциален виновник. При петака конкретно, на първата тръба (тази след колектора) има един тампон който я придържа към конзолата за задния тампон и като нищо може да предаде вибрации. Отделно петака не е от най равномерно работещите мотори.Същия този заден тампон (на мотора) страда много и от по нервно потегляне и упорната му пластина често е доста деформирана. Това че жена кара колата, за мен не значи, че колата се щади! Жените по правило са с лоша двигателна култура и за някои е доста трудно да управляват едновременно и двата си крака Твоята обаче сигурно е изключение Ремъка който сте свалили не е паразитен и не върти директно алтернатора - това за твое сведение Снимките на тампоните само биха помогнали и ти си решаваш дали да ги снимаш

                    Коментар


                      #40
                      kaci написа:
                      killah_baby написа:
                      Да и в тези няколко казваш за изпускателна система да погледна и да снимам тампоните : тампоните не съм снимал щото не намерих с какво моята нокия 1208 не прави хубави снимки но ще направя въпреки че 4 различни сервиза ги гледаха и нямат основание да смятат че са те. изпускателаната система прегледахме вчера няма проблем там премостване . паразитен наричам ремъкът който се задвижва от шаибата на коляновият вал и двийи алтернатора. Относно дали си падам състезател не знам какво те е накарало дори и да си го помислиш при положение че назад в темата съм написал че колата я кара предимно жена ми аз много рядко и обикновенно си возя детето в нея, а пък ти прецени с детето в колата дали си падам състезател . п.с ще направя снимките в близките дни просто нямам с какво
                      За изпускателната уредба - много пъти вибрации се получават точно от нея, но "механиците" я пренебрегват като потенциален виновник. При петака конкретно, на първата тръба (тази след колектора) има един тампон който я придържа към конзолата за задния тампон и като нищо може да предаде вибрации. Отделно петака не е от най равномерно работещите мотори.Същия този заден тампон (на мотора) страда много и от по нервно потегляне и упорната му пластина често е доста деформирана. Това че жена кара колата, за мен не значи, че колата се щади! Жените по правило са с лоша двигателна култура и за някои е доста трудно да управляват едновременно и двата си крака Твоята обаче сигурно е изключение Ремъка който сте свалили не е паразитен и не върти директно алтернатора - това за твое сведение Снимките на тампоните само биха помогнали и ти си решаваш дали да ги снимаш
                      за двигателна култура не знам ако според теб това е виновника за проблема ок. няма да седна да обсъждам двигателната култура на жена ми тука. въпросната планка на изпускателната система вчера я свалихме-захваната с 2 болта за конзолата на тампона (няма проблем там видимо) това че аз не съм толкова технически грамотен да не знам че това не е паразитен ремък си е мой проблем(за това има форум с грамотни хора) и не ме извинява по никакъв начин целта беше да освободим шаибата на коляновия вал да върти спокойно не под напрежение да се види има ли дисбаланс там.а за снимките се извинявам че още не са направени и при първа възможност ще ги направя. относно това че петака си тресял , незнам няма логика просто до вчера не тресе от днес вече става смотан петак който си тресе просто щото е петак . Колата не е първа младост но смея да твърдя че винаги съм се старал да оправям каквото е необходимо навреме и да я поддържам в добро техническо състояние.
                      weekend hlx 2.0 20v

                      Коментар


                        #41
                        Колега, като проверяха дали проблема е в скоростната кутия, как го направиха ? просто както си работи ДВГ на празен ход, натиснаха съединител, или и включиха на скорост, без да пускат съединитела ? Провери лично ти следното : запали ДВГ, на място на празен ход тресе - тоест се клати нали така, натисни съединител, има ли разлика ... , после включи на някоя скорост, и задръж съединитела натиснат, без да потегляш, има ли разлика ... - дай отговори на тези въпроси, и ще разберем дали е в съединитела проблема. По описанията които намерих набързо, демпфера е на феродовия диск, ако греша, колегите да ме поправят !
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          Dido_Lyubenov написа:
                          По описанията които намерих набързо, демпфера е на феродовия диск, ако греша, колегите да ме поправят !
                          Мда, и обикновенно си страдат от това. Много ми прилича на маховик ама айде. Имаше един трик с Маховик и съединител от ХГТ ама за това след като се разбере дали проблема е в това.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            При всички положения клатенето няма да е от феродото, ако има де баланс то ще е от маховик и притискател. Напълно е възможно да е изпаднала някоя пластина..... и баланса да е на кино (3Д) Затова и по напред беше написано да се погледне през някакъв отвор дали всичко е наред.

                            Коментар


                              #44
                              S_BANKOV написа:
                              Dido_Lyubenov написа:
                              По описанията които намерих набързо, демпфера е на феродовия диск, ако греша, колегите да ме поправят !
                              Мда, и обикновенно си страдат от това. Много ми прилича на маховик ама айде. Имаше един трик с Маховик и съединител от ХГТ ама за това след като се разбере дали проблема е в това.
                              Не разбрах къде е демпфера, на маховика ли и ли на феродовия диск, защото ако е на маховика, теста който предлагам няма да свърши работа ?
                              chaveto написа:
                              При всички положения клатенето няма да е от феродото, ако има де баланс то ще е от маховик и притискател. Напълно е възможно да е изпаднала някоя пластина..... и баланса да е на кино (3Д) Затова и по напред беше написано да се погледне през някакъв отвор дали всичко е наред.
                              Не става въпрос за феродото. За това питам къде му е демпфера. Ако е на феродовия диск, като ан място, на скорост, с натиснат съединител, феродовия диск, съответно демпфера няма да се върти иняма да има вибрации от скапан демпфер.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                Обратно е на нашите
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X