Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неоткриваемо тресене на двг.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    killah_baby написа:
    колега за какво ти трябваше цената на съединителя и как е ,добре или съм се минал ???
    Чисто информативно и то ме интересуваше цената за труд.А, и според мен не си се минал, но по важно е как ти се струва на теб.Размерите на втулката са тези, стига това 34мм. да е измерено като дължина на вътрешната метална втулка.

    Коментар


      kaci написа:
      killah_baby написа:
      колега за какво ти трябваше цената на съединителя и как е ,добре или съм се минал ???
      Чисто информативно и то ме интересуваше цената за труд.А, и според мен не си се минал, но по важно е как ти се струва на теб.Размерите на втулката са тези, стига това 34мм. да е измерено като дължина на вътрешната метална втулка.
      така е мерена 34 мм е дължината на вътрешната втулка
      weekend hlx 2.0 20v

      Коментар


        провери да не смучи въздух от смукателните колектори-например от сервото на спирачките.

        Коментар


          ivel написа:
          провери да не смучи въздух от смукателните колектори-например от сервото на спирачките.
          Проверена е колега Сега да не отварям нова тема имам едно странично питане -сутринта голям студ запалих колата и хидравликата започна да бучи, отварям предния капак и видях че изхвърля хидравличното масло през капачката на казанчето. Има си хидравлично масло в казанчето което ме навежда на мисълта че нямам спукан маркуч, но какво кара маслото да се връща към казанчето и там да избива ???
          weekend hlx 2.0 20v

          Коментар


            Какво стана с тресенето, гложди ме любопитството за резултата?
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              NikMar написа:
              Какво стана с тресенето, гложди ме любопитството за резултата?
              нищо не откриха след 3-4-5 сервиза не помня вече колко след смяна на съединител и още някои неща. за сега колата не се кара щото оня ден смених термостата и нещо ми бяга антифриза за 2 дена литър долях, но нямам време сега да я правя събота и неделя пак почвам. все пак тресенето още го има макар и не каквото беше в началото
              weekend hlx 2.0 20v

              Коментар


                killah_baby написа:
                NikMar написа:
                Какво стана с тресенето, гложди ме любопитството за резултата?
                нищо не откриха след 3-4-5 сервиза не помня вече колко след смяна на съединител и още някои неща. за сега колата не се кара щото оня ден смених термостата и нещо ми бяга антифриза за 2 дена литър долях, но нямам време сега да я правя събота и неделя пак почвам. все пак тресенето още го има макар и не каквото беше в началото
                За тоя проблем вероятна причина радиатор колега...И моята беше така след като смених термостат...2-3 дена=1лтр антифриз....вече си мислех да отварям двигателя като мислех че го гори,но в крайна сметка излезна радиатора...макар че бях му сложил присадка за спиране на теча.Видимо не капе на земята(нито в купето),но като загрее го изпарява.От към радиатора на климатика страната беше мокър,но там не се вижда докато не го демонтираш...С новия нямам проблем вече 5ти ден.....
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  galinchooo написа:
                  killah_baby написа:
                  NikMar написа:
                  Какво стана с тресенето, гложди ме любопитството за резултата?
                  нищо не откриха след 3-4-5 сервиза не помня вече колко след смяна на съединител и още някои неща. за сега колата не се кара щото оня ден смених термостата и нещо ми бяга антифриза за 2 дена литър долях, но нямам време сега да я правя събота и неделя пак почвам. все пак тресенето още го има макар и не каквото беше в началото
                  За тоя проблем вероятна причина радиатор колега...И моята беше така след като смених термостат...2-3 дена=1лтр антифриз....вече си мислех да отварям двигателя като мислех че го гори,но в крайна сметка излезна радиатора...макар че бях му сложил присадка за спиране на теча.Видимо не капе на земята(нито в купето),но като загрее го изпарява.От към радиатора на климатика страната беше мокър,но там не се вижда докато не го демонтираш...С новия нямам проблем вече 5ти ден.....
                  ми днес ако имам време ще я пална да погледна по светло дали ще тече или мокри някъде
                  weekend hlx 2.0 20v

                  Коментар


                    A какво стана със свалянето на скоростите?
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      NikMar написа:
                      A какво стана със свалянето на скоростите?
                      ми пише по нагоре свалени няма проблем там , смених съединителя и ги качих даже снимки има назад в темата някъде
                      weekend hlx 2.0 20v

                      Коментар


                        killah_baby написа:
                        NikMar написа:
                        A какво стана със свалянето на скоростите?
                        ми пише по нагоре свалени няма проблем там , смених съединителя и ги качих даже снимки има назад в темата някъде
                        Извинявай, нещо съм проспал.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          Колега да не би някой от инжекторите да не работи както трябва.При тебе по скоро двигателя се клати и клати цялата кола.Това често се получава от недобре работещ цилиндър, особено пък петак.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            galinchooo написа:
                            За тоя проблем вероятна причина радиатор колега...И моята беше така след като смених термостат...2-3 дена=1лтр антифриз....вече си мислех да отварям двигателя като мислех че го гори,но в крайна сметка излезна радиатора...макар че бях му сложил присадка за спиране на теча.Видимо не капе на земята(нито в купето),но като загрее го изпарява.От към радиатора на климатика страната беше мокър,но там не се вижда докато не го демонтираш...С новия нямам проблем вече 5ти ден.....
                            Мислиш ли, че имаш работещ термостат, след като си ливнал добавка за спиране на теч? Това е най-лесния и сигурен начин да си развалиш термостата. Язък за парите за нов, а те никак не са малко за този модел...
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              wwalker написа:
                              galinchooo написа:
                              За тоя проблем вероятна причина радиатор колега...И моята беше така след като смених термостат...2-3 дена=1лтр антифриз....вече си мислех да отварям двигателя като мислех че го гори,но в крайна сметка излезна радиатора...макар че бях му сложил присадка за спиране на теча.Видимо не капе на земята(нито в купето),но като загрее го изпарява.От към радиатора на климатика страната беше мокър,но там не се вижда докато не го демонтираш...С новия нямам проблем вече 5ти ден.....
                              Мислиш ли, че имаш работещ термостат, след като си ливнал добавка за спиране на теч? Това е най-лесния и сигурен начин да си развалиш термостата. Язък за парите за нов, а те никак не са малко за този модел...
                              аааа работи си тоййй....ама като смених радиатора и налях и нов антифриз...
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар


                                FGRC написа:
                                Колега да не би някой от инжекторите да не работи както трябва.При тебе по скоро двигателя се клати и клати цялата кола.Това често се получава от недобре работещ цилиндър, особено пък петак.
                                ако беше така не мислиш ли че щяха да го хванат на диагностиката ???
                                weekend hlx 2.0 20v

                                Коментар

                                Working...
                                X