Визуално тампоните изглеждат добре. За съжаление по снимките не може да се определи в каква степен са останали еластични и способни да гасят вибрации.Учудвам се че мотора ти е с алуминиевата конзола! При нея втулката се сменя доста неприятно.Какво ще стане ако махнете реактивната щанга на мотора и проверите как ще са вибрациите без скъсаната втулка да предава всичко на десния ботуш (респективно на купето)?И още нещо - като запалиш колата студена, какви обороти държи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неоткриваемо тресене на двг.
Collapse
X
-
kaci написа:Визуално тампоните изглеждат добре. За съжаление по снимките не може да се определи в каква степен са останали еластични и способни да гасят вибрации.Учудвам се че мотора ти е с алуминиевата конзола! При нея втулката се сменя доста неприятно.Какво ще стане ако махнете реактивната щанга на мотора и проверите как ще са вибрациите без скъсаната втулка да предава всичко на десния ботуш (респективно на купето)?И още нещо - като запалиш колата студена, какви обороти държи?държи 1.1-1.2 оборота не съм се замислял и не съм обръщал внимание колко точно.
weekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
проблема си е чисто механичен и не се заблуждавайте че е от даден тампон.причината за вибрациите са дисбаланс някъде си.къде сам трябва да откриеш,но ще трябва да смъкнеш ск .кутия,иначе няма да стане.причините са много-охлабен маховик,охлабен притискателен диск,даже и счупено парче от противотежестите на кол.вал.последното е малко вероятно,но все пак ще трябва разглобяване.как може майсторите да ти кажат,че проблема не е от маховик и съединител,без да го разглобят.80процента ти е там проблема,разглобявай и не се замисляй.не може някакъв кирлив тампон да ти докара такава вибрация.виждал съм на много коли разбити тампони,но вибрация-никаква,освен при потегляне и подаване и връщане на газта
Коментар
-
Помоли в сервиза като демонтират кутията, да свалят и задния тампон и да проверят как изглежда упорната му планка (скрита е в подрамата и тампона трябва да се демонтира за да се инспектира). Слагам ти и две снимки за да видиш как НЕ трябва да изглежда тя! Няколко поста по нагоре те питах дали си "състезателче" точно поради причина, че при по резки тръгвания упорната планка се деформира доста и това съответно товари всички тампони, но най вече втулката която е скъсана при теб! Понеже съм чел, а и съм пипал(това за колегата от Русе) доста петаци(все пак имам три такива мотора) имам почти всичко (да не кажа всичко) за да може да експериментираш с подмяна на нещата които ви усъмнят и да не се налага да купуваш неща които всъщност не ти трябват!Оборотите ме интересуваха само защото при този мотор може да се появят два "скрити" проблема:1во - пукнат корпус на стъпковия мотор (трудно установимо в монтирано положение),2ро - скъсан(и) уплътнители (аз им казвам понички) между двете части на смукателния колектор (почти невъзможно да се определи състоянието им когато всичко е сглобено).И двата проблема влияят пряко на оборотите на мотора(понякога трудно доловими на слух или по фабричния оборотомер по ниски от необходимото обороти).При Бравото ми наблюдавам следното - при включване на перките, странно защо оборотите падат с около 80об/мин (разликата се хваща само с тестер - според оборотомера разлика няма) и се появяват вибрации (най вероятно като твоите). При мен обаче те се дължат на леко модифицираните ми тампони и не ми пречат по никакъв начин.
Коментар
-
Колега, навлизаме в излишни спорове ! Преди години имах Москвич 2140Д - 72 к.с. , и си го поддържах много и си го юрках много -това второто би го разбрал, само ако си карал такова животно. Правех с идоста кушии и дрифтове с него, и съм късал болтове на тампона на скоростната кутия. Извинявай обаче никога не съм имал подобни вибрации, въпреки че мотора се държеше на само на два тампона - от двете страни по един. Проблем имах при тръгане и ускоряване, но не и при работа на празен ход. помисли малко преди да пишеш !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:проблема си е чисто механичен и не се заблуждавайте че е от даден тампон.причината за вибрациите са дисбаланс някъде си.къде сам трябва да откриеш,но ще трябва да смъкнеш ск .кутия,иначе няма да стане.причините са много-охлабен маховик,охлабен притискателен диск,даже и счупено парче от противотежестите на кол.вал.последното е малко вероятно,но все пак ще трябва разглобяване.как може майсторите да ти кажат,че проблема не е от маховик и съединител,без да го разглобят.80процента ти е там проблема,разглобявай и не се замисляй.не може някакъв кирлив тампон да ти докара такава вибрация.виждал съм на много коли разбити тампони,но вибрация-никаква,освен при потегляне и подаване и връщане на газтаPower Under Pressure
Коментар
-
ivel написа:ако е дизелов мотор мога да се съглася че вибрацията може да е от тампон,но на бензинов е смешно и непрофесионално да си мислим че е от тампонКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
kaci написа:И откъде според вас се е появил дисбаланса?Също така ме интересува дали е възможно недобре работещ бензинов мотор да има вибрации подобни на тези при печките?и второ, земи прочеи най сетне при какви условия са се появили тези вибрации ! Замисли се колко много неща имат директна връзка в момвнта на споменатата ситуация. Възможно е не добре работещ бензинов ДВГ да получава големи вибрации, виждал съм и ми се е случвало. Но нито веднъж, не ми се е случвало по подобен начин, да се скапе запалване, горивна смес или нещо от тоя род.Ако се прецакалл болт на притискаталноя диск, или на възката маховик-колянов вал, или се е скапала диафргмата на притискалтелния диск ... В тази ситуация, съединитела е най-уязвимия възел. В момента сме сигурни, че след феродовия диск, нещата не са причина за вибрациите... Колата е закачана на диагностика - ако имаше проблемен датчик или лоша връзка, промяна в моента на запалане ... би трябвало да го видят, нали ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kaci написа:И откъде според вас се е появил дисбаланса?Също така ме интересува дали е възможно недобре работещ бензинов мотор да има вибрации подобни на тези при печките?Мога изправена цигара да закрепя на него.http://www.youtube.com/watch?v=U6dOg...3&feature=plcp
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:земи прочеи най сетне при какви условия са се появили тези вибрации !Dido_Lyubenov написа:Колата е закачана на диагностика - ако имаше проблемен датчик или лоша връзка, промяна в моента на запалане ... би трябвало да го видят, нали ?Повечето само грешки четат и за тях живи данни няма!
chaveto написа:А нема да обиждаш нафтата, защото моят мотор е по кротък от твояМога изправена цигара да закрепя на него.
Коментар
-
Такъв проблем успешно съм отстранявал на различни марки автомобили след презапояване на крайните стъпала на ЕКУ-ТО.Обикновено се получава, при големи температурни промени топло студено и спойките на елементите които участват пряко в подаването на искрата в повечето случай се пукат и вероятно и при теб се е получило същото.От това спукване обикновено ,не си личи по оборотомера на автомобила ,но пък вибрациите са много големи и ако се слуша внимателно двигателя, се чува едно глухо почукване .С вадене на свещите не се открива и на диагностика не се хваща,защото реално всичко работи, а само се променя времето на подаване на искрата към цилиндрите.Дано скоростите да са ти в ред,аз лично мисля, че е така и просто си се притеснил излишно а това е съвпадение.Ако можеш пусни колата на стробоскоп или с програма на която се вижда предварението на празен ход би трябвало в твоя случай да се мени между 3-10 градуса.Очаквам да пишеш какво става и ако искаш мога да ти съдействам по проблема, без притеснение само си свали модула и ми пиши на лични.Стило 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар