Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неоткриваемо тресене на двг.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    S_BANKOV написа:
    Обратно е на нашите
    Аха, ясно. Остава маховика да отнесе всички съмнения. Няма какво друго да се случи от едно включване на скорости с полу-без съединител, и като е натиснат съединитела да продължава да си тресе след тая случка.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #47
      Маховика си е едно тъпо желязо и все му е тая дали ще натискаш съединителя като превключваш или не (в смисъл не може да му причиниш нищо). Отделно не виждам как ще се появи дисбаланс (от маховика) при положение че на повечето маховици, зъбния венец за стартера е "изяден" наполовина и по вашата логика всички трябва да страдат от проблема на колегата (който може и да ми се разсърди малко заради жена му)!

      Коментар


        #48
        kaci написа:
        Маховика си е едно тъпо желязо и все му е тая дали ще натискаш съединителя като превключваш или не (в смисъл не може да му причиниш нищо). Отделно не виждам как ще се появи дисбаланс (от маховика) при положение че на повечето маховици, зъбния венец за стартера е "изяден" наполовина и по вашата логика всички трябва да страдат от проблема на колегата (който може и да ми се разсърди малко заради жена му)!
        Колега, аз питах преди два-три поста и ми отговориха, а ти прочете ли ? На някои модели, демпферният механизъм на съединитела е монтиран на маховика, а не на феродовия диск. Тоест, маховика е от две части, свързани с пружини помежду си. В случая става въпрос за модел на който демфера е на маховика. Съответно, за да се появи този проблем, при описаната случка, и с тези симптоми, единственото логично обяснение е : повреден демпферен механизъм. Как се ремонтира - сменя се маховика, тъй като то я механизъм е част от него. Защо толкова време момчето няма отговор ? Защото е ходил при "специалисти" , и те са ровили нявсякъдв другаде, но не и където трябва Интересно ми е, как са решили, че подобен проблем ще бъде записан като грешка в ЕКУ ...
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #49
          Ако ми покажеш демпферен маховик на бензинов петак монтиран на Мареа и Браво ще съм ти благодарен доживот! Ще има и финансова премия

          Коментар


            #50
            kaci написа:
            Ако ми покажеш демпферен маховик на бензинов петак монтиран на Мареа и Браво ще съм ти благодарен доживот! Ще има и финансова премия
            Колега, попитах как е на тоя мотор, и оговора беше ... тоест маховик с демпфер. Ти като знаеш със сигурност, защо не кажеш директно, а ръсиш умотворения ?
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #51
              Dido_Lyubenov написа:
              Колега, като проверяха дали проблема е в скоростната кутия, как го направиха ? просто както си работи ДВГ на празен ход, натиснаха съединител, или и включиха на скорост, без да пускат съединитела ? Провери лично ти следното : запали ДВГ, на място на празен ход тресе - тоест се клати нали така, натисни съединител, има ли разлика ... , после включи на някоя скорост, и задръж съединитела натиснат, без да потегляш, има ли разлика ... - дай отговори на тези въпроси, и ще разберем дали е в съединитела проблема. По описанията които намерих набързо, демпфера е на феродовия диск, ако греша, колегите да ме поправят !
              Пробваха на място на нулева тресе натискам съединител тресе не са ме карали на скорост да видя но довечера ще пробвам като се прибера и ще кажа какво е положението
              weekend hlx 2.0 20v

              Коментар


                #52
                Добре де, свалете проклетата скоростна кутия и вижте как е съединителя и маховика. То само това остана непроверено и най-вероятно точно там ще се окаже проблема.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #53
                  kaci написа:
                  Маховика си е едно тъпо желязо и все му е тая дали ще натискаш съединителя като превключваш или не (в смисъл не може да му причиниш нищо). Отделно не виждам как ще се появи дисбаланс (от маховика) при положение че на повечето маховици, зъбния венец за стартера е "изяден" наполовина и по вашата логика всички трябва да страдат от проблема на колегата (който може и да ми се разсърди малко заради жена му)!
                  Колега не виждам за какво да ти се сърдя тя все пак е жена и винаги си имам 1 на ум . мисля че я познавам достатачно и не съм видял състезателни заложби в нея, освен тайно нощем да гледа wrc шампионата и после да дрифти из софийските улици- де тоз късмет .Освен да ви оставя номера на колата и ако някой забележи жена ми да кара безобразно да ми докладва :P Целия този пост в кръга на шегата разбира се.
                  weekend hlx 2.0 20v

                  Коментар


                    #54
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Ти като знаеш със сигурност, защо не кажеш директно, а ръсиш умотворения ?
                    Не виждам защо да ти отварям очите! Ако искаш да научиш нещо, четеш книжки, а не питаш по форумите (това за да си свършиш гарантирано работата)

                    Коментар


                      #55
                      kaci написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Ти като знаеш със сигурност, защо не кажеш директно, а ръсиш умотворения ?
                      Не виждам защо да ти отварям очите! Ако искаш да научиш нещо, четеш книжки, а не питаш по форумите (това за да си свършиш гарантирано работата)
                      Ти да ми отваряш очите ??? Отвори си твоите първо ! В тоя форум не пишем за да си губим времето. Някой иска съвет, или има нужда да се консултира за нещо, затова е писал тук. Ти като знаеш всичко, и не искаш да "отваряш очите" на някого, какво правиш във форума ?П.П. : Айде сега аз да ти отворя очите малко - не всичко го има в книжките
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #56
                        Dido_Lyubenov написа:
                        В тоя форум не пишем за да си губим времето.
                        Не съм много сигурен че е така!
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Някой иска съвет, или има нужда да се консултира за нещо, затова е писал тук.
                        На този който е поискал съвет, съм му отговорил по начин който смятам за полезен за него
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Ти като знаеш всичко, и не искаш да "отваряш очите" на някого, какво правиш във форума ?
                        Чета мнения като твоето и си прекарвам времето добре.
                        Dido_Lyubenov написа:
                        П.П. : Айде сега аз да ти отворя очите малко - не всичко го има в книжките
                        Това е вярно само докато не прочетеш всички!

                        Коментар


                          #57
                          kaci написа:
                          Dido_Lyubenov написа:
                          В тоя форум не пишем за да си губим времето.
                          Не съм много сигурен че е така!
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Някой иска съвет, или има нужда да се консултира за нещо, затова е писал тук.
                          На този който е поискал съвет, съм му отговорил по начин който смятам за полезен за него
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Ти като знаеш всичко, и не искаш да "отваряш очите" на някого, какво правиш във форума ?
                          Чета мнения като твоето и си прекарвам времето добре.
                          Dido_Lyubenov написа:
                          П.П. : Айде сега аз да ти отворя очите малко - не всичко го има в книжките
                          Това е вярно само докато не прочетеш всички!
                          Майтапиш се Имаш още много книжки да прочетеш, лошото е че няма да живееш толкова дълго за да успееш А най-лошото е, че си вярваш Както се казва - не става само с четене, трябва си и пипане
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #58
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Колега, като проверяха дали проблема е в скоростната кутия, как го направиха ? просто както си работи ДВГ на празен ход, натиснаха съединител, или и включиха на скорост, без да пускат съединитела ? Провери лично ти следното : запали ДВГ, на място на празен ход тресе - тоест се клати нали така, натисни съединител, има ли разлика ... , после включи на някоя скорост, и задръж съединитела натиснат, без да потегляш, има ли разлика ... - дай отговори на тези въпроси, и ще разберем дали е в съединитела проблема. По описанията които намерих набързо, демпфера е на феродовия диск, ако греша, колегите да ме поправят !
                            Колега проверих лично това което описа и резултата е следния: нулева-тресе , нулева с натиснат съединител-пак тресе , 1,2,3,4,5,задна с натиснат съедиител- пак тресе. При всичките случаи тресеше еднакво без промяна.Ако не те мързи тълкуваи този тест
                            weekend hlx 2.0 20v

                            Коментар


                              #59
                              сега ще споделя мойте наблюдения защото я видях нажи во , въпреки че колегата каза че колата е намаляла усезаемо тресенето , точно преди да дойде двигателя се клати на празен ход , мъничко , в обороти но го няма , клати се само на празен ход с натиснат без натиснат всякак така или иначе при натиснат съедините отцепваме първичния вал на скоротите и те не пеят в хорасъмненията бяха или за съединителя , или за шайбата на коляновия има е едно мално периодично почукване мнооого тихо и се чува само на празен ход с целия ми опит в ДВГ не можах да кажа какво е и всепак си мисля че или е вътре по мотора нещо или съединителя , след като изкючихме шайбата на коляновия двигателя е 5-так 20В предположих за баланс валове , но този мотормай няма такива това е от мене
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #60
                                Едно време когато двигателите бяха с делко и чукче се получаваше въпросното клатене на ниски обороти. Каквото и да правиш мотора не може да почне да работи нормално защото искрата се подава постоянно на различно място. Това се получава когато делкото има луфт.Каква е вероятността искрата постоянно да се променя и от там да идва клатенето?Защото ако има дебаланс от някакво желязо и на ниските обороти се клати мотора, то на високи обороти няма да може да се държи волана......Също така съм наблюдавал при проблемна искра от страна на свещите да се клати мотора. На ниските не работи нормално а на обороти се пооправя. Вадя кабелите по малко да прескача искрата към свещта и двигателя заспива на ниските обороти.Знам, че сега някой ще скочи за ваденето на кабелите по време на работа..........

                                Коментар

                                Working...