нещо ми са сбъгяса експлорера затова продължавам в нов пост съжалявам за което.За да разбера дали всичко е наред с зацепването на ремъка от предния майстор завъртях коляновия вал за да ми дойде буталото на 1 цилиндър в горна мъртва точка (благодарско на колегата който ми услужи с уреда).След това сложих петите за зацепване на валовете както следва на 2 цилиндър на изпускателния вал и на 3 цилиндър на смукателния.Всичко беше наред.От там вече е разхлабване на обтяжнара ролка на ангренажа, свалянето на ремъка и паразитната ролка.Водната ми помпа нямаше никакви луфтове и шумове и затова не съм я сменял.На шайбата на коляновия вал има белег който показва кога буталото на 1 цилиндър е в ГМТ но това го видях накрая за съжаление, белега си отговаря.Следва слагане на новите ролки и закачане на новия ремък.Развъртане на 2 пълни оборота на коляновия вал за да се види дали всичко е ок и сглабане по пбратния ред.Задължително за наместването на мотора ще ви трябва още един човек, даже и за свалянето е желателно да си викнете помощник.Тази вечер сменям маслото и утре на техниччески преглед ако няма 30 см сняг защото още съм с спортните пружини и не искам да върша работата на снегорин.P.S. Ако на някой колега му трябват пети за зацепване на заем да ми се обади или да ми пише.Ще му ги дам да си свърши работа няма проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пети за зацепване на ангренаж Браво 2,0 20V
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар