Здравейте колеги,някой може ли да ми помогне с инфо относно петите за зацепване на ангренажа на HGT.Има сайт от който мога да си ги поръчам но от там ми казват че за 147 коня и за VIS мотора са едни и същи.Така ли е наистина да ги поръчвам или има разлика?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пети за зацепване на ангренаж Браво 2,0 20V
Collapse
X
-
vlatku написа:А някой може ли да ми каже кой точно тампон се сваля за да се дигне двигателя нагоре да се смени ремъка?Само нагоре ли трябва да се вдигне или и напред към радиатора?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
На място, ремъка не се сменя чак толкова лесно, а и мястото хич не е достатъчно (особено ако се сменят ролките :D и водната помпа). Аз като сменям ремък откачам левия тампон ( за тези които не са добре с ориентацията при колите - този на скоростната кутия). Не разбрах и за какво му е много здраво рамо!Относно петите - мисля че има разлика между петите за стария и тези за VIS мотора.
Коментар
-
Ми петите днес пристигнаха на цена от 55 лв.Досега съм сменял на 1,6 Брава на мотора, но там е в пъти по лесно.Като откачиш тампона на скоростната кутия бута ли се мотора към радиатора или само нагоре се вдига.Не съм пред колата в момента за да погледна друго какво евентуално би ми попречило за спокойна работа.Водната помпа няма да се сменя стига да няма проблеми с нея де, но мисля че всичко е наред.Няма как да отида да ми я смени някой:1 В сервиза на Фиат ми искаха 1300 лв с работа, при което му казах на оня даи още 200 лв и направо ти оставям колата.2 Има някви майстори които ме убеждават, че без да се зацепват валовете щели да го орпавят ( няма как да стане, не смея)Даже един младеж ми каза 230 лв за части работа всичко и че за 3 часа щял да е готов и аз му затворих телефона.( в тая цена са 3 ремъка ролки и водна помпа евентуално ) сигурно се е бил почерпил рано 3 Купих си петите, утре ще взема ремъсите и ролките и мисля, че няма да ми е проблем да ги сменя, освен ако няма проблем с откачането на мотора.Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле
Коментар
-
За петите и аз си мисля че са различни, но не съм сигурен на 100% За цената цената на частите реално ако я плаща някой маистор който работи с доставчик ги взема с много голяма отстъпка може да стига и до 20-30 %. На мен при смяната на ангренажа и ремъци, ролки и водна помпа частите ми струваха 210лв. с мойте отстъпки. и за труд дадох 70лв. + 4литра антифриз.Ремъци на контитекс и ролки на ИНА, водната помпа не я помня испанска беше.Така че цена от 230 -240 лв. за Плевен не е никак много, и е абсолютно прав човека прави се за не повече от 2 - 4 часа с всичките му салтанати. Рамото е за превъртане и нагласяне на двигателяКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:За петите и аз си мисля че са различни, но не съм сигурен на 100% За цената цената на частите реално ако я плаща някой маистор който работи с доставчик ги взема с много голяма отстъпка може да стига и до 20-30 %. На мен при смяната на ангренажа и ремъци, ролки и водна помпа частите ми струваха 210лв. с мойте отстъпки. и за труд дадох 70лв. + 4литра антифриз.Ремъци на контитекс и ролки на ИНА, водната помпа не я помня испанска беше.Така че цена от 230 -240 лв. за Плевен не е никак много, и е абсолютно прав човека прави се за не повече от 2 - 4 часа с всичките му салтанати. Рамото е за превъртане и нагласяне на двигателяFiat Bravo 2.0 20V - мноо зле
Коментар
-
Не колега ти не си ме разбрал, ако трябва да си купя частите на цените им по магазините трябва да дам малко под 300лв. именно за това съм ти написъл е ПОЛЗВАТ ОТСТЪПКИ ОТ ЦЕНАТА, ама щом си мислиш че е евтино ако ще откачаш тампона си приготви канал, греда и маслени крикове за да повдигнеш двигателя Някак по удобно ще ти е, но има чувството че преди да откриеш топлата вода ще трябва да откриеш водата. Ако не си го правил по добре не рискувай да го правиш сам поне си викни някой с повече познания за акъл, щото не е само да отвиеш капака и да стегнеш петите, да резнеш ремъци и на качулиш новите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
vlatku написа:Буквално е само рязане на старите и качулене на новите ремъци.Както и да е.Нещата са купени остава само да се сложат по местата
Коментар
-
S_BANKOV написа:А ролките, а помпата, а позиционирането на двигателя, горни мъртви точки ала бала.Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле
Коментар
-
Браво справил си се чудесно поне така звучи, сега остана да се похвали и запали ли колата и да следиш за течове от гарнитурата на картера, щом там си подпирал двигателя. Колко време ти отне и коклко пари даде за части ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар