Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пети за зацепване на ангренаж Браво 2,0 20V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пети за зацепване на ангренаж Браво 2,0 20V

    Здравейте колеги,някой може ли да ми помогне с инфо относно петите за зацепване на ангренажа на HGT.Има сайт от който мога да си ги поръчам но от там ми казват че за 147 коня и за VIS мотора са едни и същи.Така ли е наистина да ги поръчвам или има разлика?
    Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле

    #2
    Re: Пети за зацепване на ангренаж Браво 2,0 20V

    99% съм убеден, че са еднакви петите. При турбо петака са вече различни.
    SEAT Leon Cupra 300
    Triumph Street Triple 765 R

    Коментар


      #3
      То и аз така си мисля де, поради простата причина, че тези пети ги дават и за Мареа и за Купе за петак.Мерси за отговора.
      Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле

      Коментар


        #4
        А някой може ли да ми каже кой точно тампон се сваля за да се дигне двигателя нагоре да се смени ремъка?Само нагоре ли трябва да се вдигне или и напред към радиатора?
        Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле

        Коментар


          #5
          vlatku написа:
          А някой може ли да ми каже кой точно тампон се сваля за да се дигне двигателя нагоре да се смени ремъка?Само нагоре ли трябва да се вдигне или и напред към радиатора?
          Май до сега не си сменял ремъка, на това Браво, ако не си сигурен какво правиш по добре ходи в сервиз да ти го сменят. Ако искаш да ти е лесно направо го извади двигателя и можеш в хола пред телевизора да си смениш ремъка.Съвсем спокойно можеш да си го смениш смъквайки само гумата и подкалника и естествено капака на клапаните. Приготви си камък с много дълго и здраво рамо. Не се притеснявай от теснотията има достатъчно място за работа. А това за тампона е сервизен трик за пари.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            На място, ремъка не се сменя чак толкова лесно, а и мястото хич не е достатъчно (особено ако се сменят ролките :D и водната помпа). Аз като сменям ремък откачам левия тампон ( за тези които не са добре с ориентацията при колите - този на скоростната кутия). Не разбрах и за какво му е много здраво рамо!Относно петите - мисля че има разлика между петите за стария и тези за VIS мотора.

            Коментар


              #7
              Ми петите днес пристигнаха на цена от 55 лв.Досега съм сменял на 1,6 Брава на мотора, но там е в пъти по лесно.Като откачиш тампона на скоростната кутия бута ли се мотора към радиатора или само нагоре се вдига.Не съм пред колата в момента за да погледна друго какво евентуално би ми попречило за спокойна работа.Водната помпа няма да се сменя стига да няма проблеми с нея де, но мисля че всичко е наред.Няма как да отида да ми я смени някой:1 В сервиза на Фиат ми искаха 1300 лв с работа, при което му казах на оня даи още 200 лв и направо ти оставям колата.2 Има някви майстори които ме убеждават, че без да се зацепват валовете щели да го орпавят ( няма как да стане, не смея)Даже един младеж ми каза 230 лв за части работа всичко и че за 3 часа щял да е готов и аз му затворих телефона.( в тая цена са 3 ремъка ролки и водна помпа евентуално ) сигурно се е бил почерпил рано 3 Купих си петите, утре ще взема ремъсите и ролките и мисля, че няма да ми е проблем да ги сменя, освен ако няма проблем с откачането на мотора.
              Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле

              Коментар


                #8
                За петите и аз си мисля че са различни, но не съм сигурен на 100% За цената цената на частите реално ако я плаща някой маистор който работи с доставчик ги взема с много голяма отстъпка може да стига и до 20-30 %. На мен при смяната на ангренажа и ремъци, ролки и водна помпа частите ми струваха 210лв. с мойте отстъпки. и за труд дадох 70лв. + 4литра антифриз.Ремъци на контитекс и ролки на ИНА, водната помпа не я помня испанска беше.Така че цена от 230 -240 лв. за Плевен не е никак много, и е абсолютно прав човека прави се за не повече от 2 - 4 часа с всичките му салтанати. Рамото е за превъртане и нагласяне на двигателя
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  За петите и аз си мисля че са различни, но не съм сигурен на 100% За цената цената на частите реално ако я плаща някой маистор който работи с доставчик ги взема с много голяма отстъпка може да стига и до 20-30 %. На мен при смяната на ангренажа и ремъци, ролки и водна помпа частите ми струваха 210лв. с мойте отстъпки. и за труд дадох 70лв. + 4литра антифриз.Ремъци на контитекс и ролки на ИНА, водната помпа не я помня испанска беше.Така че цена от 230 -240 лв. за Плевен не е никак много, и е абсолютно прав човека прави се за не повече от 2 - 4 часа с всичките му салтанати. Рамото е за превъртане и нагласяне на двигателя
                  Не си ме разбрал, искам да кажа, че тези пари са смешно ниски.С отстъпка само частите ми излизат на 350 лв. няма как да се смени по-евтино.Идеята ми е, че няма да се доверя на някой който се опитва да смени на точно този двигател ангренаж без зацепване на валовете.Ако е 1,8 мотор твоя съм съгласен за такава цена.Идеята ми беше някой да ми обясни теоритично кой тампон се развива и на къде аджеба се бута тоя двигател.Не че няма да разбера като вляза под колата, но не искам да откривам топлата вода.
                  Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле

                  Коментар


                    #10
                    Не колега ти не си ме разбрал, ако трябва да си купя частите на цените им по магазините трябва да дам малко под 300лв. именно за това съм ти написъл е ПОЛЗВАТ ОТСТЪПКИ ОТ ЦЕНАТА, ама щом си мислиш че е евтино ако ще откачаш тампона си приготви канал, греда и маслени крикове за да повдигнеш двигателя Някак по удобно ще ти е, но има чувството че преди да откриеш топлата вода ще трябва да откриеш водата. Ако не си го правил по добре не рискувай да го правиш сам поне си викни някой с повече познания за акъл, щото не е само да отвиеш капака и да стегнеш петите, да резнеш ремъци и на качулиш новите.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Буквално е само рязане на старите и качулене на новите ремъци.Както и да е.Нещата са купени остава само да се сложат по местата
                      Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле

                      Коментар


                        #12
                        А ролките, а помпата, а позиционирането на двигателя, горни мъртви точки ала бала.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          vlatku написа:
                          Буквално е само рязане на старите и качулене на новите ремъци.Както и да е.Нещата са купени остава само да се сложат по местата
                          В голяма грешка си да ти кажа, но за съжаление, ще го разбереш по трудния начин.Поне прочети фирмената документация касаеща монтирането на новия ремък, правилните манипулации с ангренажните колела (тези на разпределителните валове), начина на обтягане на ремъка и т.н.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            А ролките, а помпата, а позиционирането на двигателя, горни мъртви точки ала бала.
                            Значи след като по горе питах само как и от къде и на къде се сваля и мести мотора значи тези неща за ролките, помпата и горни мъртви точки, които не са няколко а ти е необходима само една горна мъртва точка на 1 цилиндър сигурно са ми ясни.Да ти кажа не е много лесно, трудно ми беше да си намеря крик който да ми е удобен да меневрирам под двигателя.Ползвах крик количка с който подпрях под картера.Откачат се горния тампон, тампона който е до ролката на хидравликата и тампона на скоростната кутия.Преди да се развият долинте тампони е желателно да се надигне малко с крика мотора за да не тежи на тампоните.След като е дигнат леко нагоре се развива най-горния болт на кутията на ангренажа.След това се пуска мотора на долу като се внимава с щангите на скоростите, трябва ви около 3-4 см.След това се разхлабва обтяжната ролка на едностранния пистов ремък който върти хидравликата и същия се сваля.При мен беше по лесно защото ремъка ми го нямаше малко се скъса преди тази манипулация на път при това.Сваля се демферната шайба от коляновия вал която е хваната с няколко торкса не знам кой номер.След като мотора при мен беше на крик с колелца ми беше лесно да преплъзна мотора в посока към ляво колело.С това се освобождават към 2 см. разстояние от гредата на калника и може да се свалят и другите болтове на капака на ангренажа.Един долу малко над демферната шайба и един по средата в ляво на капака ( трябва ви по шестостен с по-късо рамо да го наречем за да може да се бръкне, аз рязах един).Сваляте кутията и от там се почва интересното.Аз останах силно учуден като видях 2 белега с различен маркер на капака на клапаните, явно предната смяна е правена без да се зацепват валовете.
                            Fiat Bravo 2.0 20V - мноо зле

                            Коментар


                              #15
                              Браво справил си се чудесно поне така звучи, сега остана да се похвали и запали ли колата и да следиш за течове от гарнитурата на картера, щом там си подпирал двигателя. Колко време ти отне и коклко пари даде за части ?
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X