Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат браво 1.4 12 проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат браво 1.4 12 проблем

    здр колеги кажете какво има в заграденото защото изпуска вода от там (сълзи)
    Прикачени файлове

    #2
    Re: фиат браво 1.4 12 проблем

    viktor88 написа:
    здр колеги кажете какво има в заграденото защото изпуска вода от там (сълзи)
    Ако си мислиш ,че има термостат няма.Това е една алуминиева тръба по която върви охладителната течност.В другия си край също се вижда и там е единия от маркучите за радиатора.Щом сълзи ще иска смяна на гарнитурата между тази тръба и главата.Ако няма начин ,а мисля ,че няма да я демонтираш без да отстраняваш изпускателните колектори то внимавай със шпилките и гайките на колекторите защото стават бели.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Re: фиат браво 1.4 12 проблем

      Tornado написа:
      viktor88 написа:
      здр колеги кажете какво има в заграденото защото изпуска вода от там (сълзи)
      Ако си мислиш ,че има термостат няма.Това е една алуминиева тръба по която върви охладителната течност.В другия си край също се вижда и там е единия от маркучите за радиатора.Щом сълзи ще иска смяна на гарнитурата между тази тръба и главата.Ако няма начин ,а мисля ,че няма да я демонтираш без да отстраняваш изпускателните колектори то внимавай със шпилките и гайките на колекторите защото стават бели.
      да колега пробвах и гайките се отвиват заедно с шпилките и после не може да уплътни както трябва веднаж е сменяна тази гарнитура на изпускателния колектор а на тази тръба има ли някакво съединение и или гарнитура

      Коментар


        #4
        Не знам в твоя случай някоя добавка за спиране на теч дали ще помогне да не разбутваш сега всичко около тази тръба.Има си гарнитури на местата където отвежда охладителната течност от главата.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          И при мен там сълзи и по магазините не можах да намеря гарнитура. За пръв път като свалях тая тръба гарнитурата беше нещо подобно на картон, не знам дали е оригиналната или някой я е правил. Тя тая тръба не знам нужно ли е да се маха, за да се сложи гарнитура, не знам ако се охлаби 4-5мм колкото да се пъхне гарнитурка дали няма да стане.
          Прикачени файлове
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Клингирит и пила иначе ще си тече, и да гарнитурите ги няма по магазините, защото ги правят от клингирит, за сведение подобна за 1.8 е 16 лв.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Клингирит и пила иначе ще си тече, и да гарнитурите ги няма по магазините, защото ги правят от клингирит, за сведение подобна за 1.8 е 16 лв.
              а после да сложа малко виктори рендз силикон мисля че няма да му навреди

              Коментар


                #8
                Ами аз бих ползвал грес, за да може да уплатни по хубаво, тея течни гарнитури за такова места мисля че не е много подходящо
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  а този Клингирит издържа ли на вода да не стане някоя беля някаде на път

                  Коментар


                    #10
                    viktor88 написа:
                    а този Клингирит издържа ли на вода да не стане някоя беля някаде на път
                    Състав и приложение:Оптимална комбинация от синтетични влакна свързани посредством високо температурно устойчив HNBR еластомер.Подходящ за употреба при масла, вода, пара, газ, солни разтвори, горива, алкохоли, органични и неорганични киселини, въглеводороди, смазочни и хладилни вещества.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар

                    Working...
                    X