Дросела се чисти с бензин. Но едва ли това ти е проблема, защото на бензин може и да влияе, но на газ не би трябвало. Още повече, че самата газ го почиства донякъде, като минава през него.Щом си с обикновенна АГУ и го имаш проблема и на газ може да се окаже нещо по двигателя или неправилно зацепен ремък. Много вероятно някоя бобина да ти прави проблеми и да минаваш на 3 цилиндъра. Типичен проблем за 1.8 16V, който често се обсъжда и може наистина да идва от това, къде са набутани бобините на горещо, както някои твърдят, че и на други двигатели с такова изпълнение е често срещан проблем. Аз бих си взел една бобина от колега да я ’разходя’ из цилиндрите с тест драйв по 2-3 минути след всяка смяна На този двигател редовно се обсъжда какво ли не и накрая обикновенно все до бобина се стига
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя на Браво 1.8 16V
Collapse
X
-
Synthy написа:Викаш до 3000 набира супер, а след това е умряла.. я си провери катализатора (предполагам че го имаш), май е позапушен??AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
С Две думи Сваляш въздушния филтър, гумената тръба след него, и стигаш до дебитомера, отдолу има два болта на гумени маншони развиваш ги, откачаш буксата на АБ, и после тази на дебитомера, сваляш го целия,/много внимавай да не го изтървеш или да не го изтрескаш в нещо/ той се състои от решетка корпус и пласмасов датчик който е закрепен отгоре с два болта /РИБЕ/ можеш да ги развиеш с права отверка на която е сцепен въха ако нямаш накрайник за РИБЕ, откачаш датчика внимавай отдолу има гумено уплатнение да не го съсепеш /друго няма от къде да вземеш/вадиш го и го отделяш на страни. корпуса се почиства с ацетон, лакочистител, спрей за дискови спирачки, и всичко разтварящо и летливо/тампони с лакочистител въшат чудеса, на самия корпус има един сегмент от вътре който задържа предпазната решетка можеш да го свалиш за по удобно и после да го сложиш. самия датчик го пръскаш от разтояние и оставяш мръсотията да изтече, не бъркай вътре с нищо щото термосъпротивленията са много крехки. След като го почистиш го отделяш на страни и продължаваш към дросела, откачаш и следващата тръба, и тук ще ти трябва един специален инструмент "ПАВЕ" голямо и тежко, слагаш го на педала/ е**си как звучи/ на газта зада отвори дросела, приготвяш си бял парцал от мека тъкан стара тениска или потник е перфектно и с малко разтворител почваш да почистваш мръсотията от вътре, ако имаш възможност пробвай с пръскалка по удобно е. Сглобяваш по обратния ред ЗАКАЧАШ ВСИЧКИ ДАТЧИЦИ И ТОГАВА СВЪРЗВАШ АБ, ПАЛИШ НА БЕНЗИН И ПОНЕ 15 МИН само на бензин на празен ход да се адаптира компютъра.Synthy, е дал чудесна идея при услове че караш на газ е напълно възможно гърнетата да са станали на кал и парцали.Главната причина за цапане на Дросела е скапана картерна вентилация чиито пари влизат точно преди дросела.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да поправя Банков: преди да чистиш с парцал, първо хубаво напръскай със спрей за карбуратори/накладки (обезмаслител един вид). Дебитомера в никакъв случай не го докосвай с каквото и да било. Или спрей, или не го пипай изобщо - малко вероятно е точно от този дебитомер да ти прави ядове (това май е най-коравото нещо при хитачитата, заедно със стъпковия мотор). Аз на твое място бих свалил целият дросел - не е 100 кила, и да си го почистя както си му е реда. без да се притеснявам че боклуците ако пръскам ще отиват в колектора и от там цилиндъра.Сега след като прочетх още веднъж цялата тема, вече по-внимателно, като се замисля, моята кола правеше точно обратното - на ниските обороти беше леко спъната, но след 3500 се изстрелваше, така че може да провериш и ремъка да не е зацепен грешно, ако си го сменял скоро."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колега Synthy ... Ремъка го сменях наскоро но проблема датира още преди смяната на ремъка ... до колкото разбрах от майсторите .... двигателя(ролките) нямали белези и се правели някакви ръчни (белези) по които се слагал новия ремък ... това не ми е много ясно как става точно но .... все пак ... те са майсторите и те си знаят какво правят ... възможно е преди да сменя ремъка (понеже той беше на повече от 100к) стария да е прескочил с някой зъб и сега и новия да е зацепен погрешно ... но проблема е аз немога да ръчкам по ремъците ... не че немога просто нямам особено голямо желание (като се има предвид че мога да блокирам двигателя)Сега тази неделя ще сменям предната броня ... и ще си поиграя малко да изчистя и дебитомера и дросела ... дано да се оправи след почистването им и проблема да не е от ангренажа.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Една проверка с пети за този ремък не е излишна в този случай. Ама първи оправи другите неща, та ремъка да остане накрая като възможен виновник."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
ivan_dice написа:Колега Synthy ... Ремъка го сменях наскоро но проблема датира още преди смяната на ремъка ... до колкото разбрах от майсторите .... двигателя(ролките) нямали белези и се правели някакви ръчни (белези) по които се слагал новия ремък ... това не ми е много ясно как става точно но .... все пак ... те са майсторите и те си знаят какво правят ... възможно е преди да сменя ремъка (понеже той беше на повече от 100к) стария да е прескочил с някой зъб и сега и новия да е зацепен погрешно ... но проблема е аз немога да ръчкам по ремъците ... не че немога просто нямам особено голямо желание (като се има предвид че мога да блокирам двигателя)Сега тази неделя ще сменям предната броня ... и ще си поиграя малко да изчистя и дебитомера и дросела ... дано да се оправи след почистването им и проблема да не е от ангренажа.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
nedialk00
-
такаа... колеги ... след почистването на дебитомера и дросела ... разлика има единствено във вървежа на газ ... имам чуството че сега е по пъргава на газ ... проблема с високите обороти го има но малко се промени ... сега вече се изтрелва до около 4500 ... и от там нагоре че чуваш само как двигателя се мъчи (реве като прасе на 26-ти декември )и грам няма почеве нагоре да набере ... на бензин си е същото като преди ... до 3000 си набира и после умира !!!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
А какви стойности показва ФЕС-а при работа на дебитомера при различните обороти 1000, 2000, 3000, може просто да си заминават термоелементите в него, Сигурен си че няма сцепени маркучи во въздуховодите? - Огледай внимателно гънките.Свети ли ти лампана таблото ? При палене да се чеква и в последствие да светва. Ламбда сондата какви показания има, от колко до колко скача. Имаш ли емулатор на ламбда сондата. Имай предвид че на тоя мотор ако колата влезе в АВАРИЕН режим и почне да работи по таблица, при гасене на колата тя не помни грешката от некоректната работа на ламбдата, записва я единствено ако тотално не работи и не се активира.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:адаптира ли ЕКУ-то да поработи 20-30 мин на бензин на тихи обороти?::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
-
u_bo
sclera_bg написа:S_BANKOV написа:адаптира ли ЕКУ-то да поработи 20-30 мин на бензин на тихи обороти?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар