Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Мареа 1.8

    Здравейте колеги. Случи ми се нещо с двигателя и ме интересува тези симптоми от какво могат да се получат.Докато си карах съвсем нормално изведнъж парното изчезна и температурата на таблото ми отиде до червеното. Спрях веднага и отворих предния капак. Тръбите които отиват към радиатотора бяха студени и много твърди /направо като камък/ а от капачката на разширителния съд за антифриза фучеше много горещ антифриз.Това което ми идва на акъл е духнала гарнитура на главата. Но лятото ми направи едно впечатление като карах по магистралата с 140 ми държеше висока температура /една стрелка под червената или друго казано една стрлка над средната/. Като я карах с по малка скорост срелката ми седеше малко под средната.Термостата Работи добре проверен е. Въпроса ми е може ли водната помпа нещо да не е наред и от там да идва провлема. Може ли по някакъв начин примерно с мерене на компресия да разбера дали е от гарнитурата на главата? и как мога да проверя дали водната помпа работи?Благодаря предварително.
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    #2
    тя гарнитурата вече е за смяна, щом си я прегрял. гледай маслото сигурно ще стане на боза, защото ще смеси антифриз с масло водната помпа гледай дали в казанчето постъпва антифриз, като подадеш газ трябва да се увеличава количеството

    Коментар


      #3
      Като свалиш главата за да подмениш гарнитурата и да ти я шлайфат, ще провериш и водната помпа
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Идеята ми е дали да карам майстора като махне главата да махне и водната помпа да я провери. Много ме притеснява това че не можа да охлажда добре двигателя про 140 150км/ч. Смених я заедно с ремъците преди 25000км с метални перки. При вас как се държи температурата при такива скорости. Имам в предвид при по продължително каране с такава скорост например от София до Пловдив.
        Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

        Коментар


          #5
          ами при нормално работещ термостат трябва да закове на 90градуса, при неработищ термостат трябва да почне да пада температурата.За да ти прегрява колата причините могат да бъдат, блокирал термостат с малък дебит, запушен радиатор, въздух в системата, неработещ датчик,не включва перката.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            В неговият вариант не са чак толкова много възможностите:1) блокирал термостат в затворено положение (малко вероятно, тъй като казваш, че парното и маркуча към него са студени)2) запушена водна магистрала3) неработеща водна помпааз лично залагам на 2 и 3. А помпата се сваля за 2 минути, след като е махната главата.На първо четене се сещам за тези варианти, тъй като според мен проблема е чисто механичен.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Проблем с Фиат Мареа 1.8

              Налей си антифриз обезвъздуши системата и отиди на СО тест в някой сервиз. чак след това ако е положителен теста се сваля глава.
              skype pe6_oo Марин

              Коментар


                #8
                При положение, че маркучите са били твърди като камък, е почти сигурно че има изгорели газове в охладителната система. Дали е гарнитурата, дали не е пукната глава и т.н. може да се разбере след като се разглоби.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар

                Working...
                X