Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ Фиата не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    провери колко зарежда алтернатора като я запалиш и опитай с друг акумулатор и зачисти клемите

    Коментар


      #17
      Ами ще пробвам с друг утре, но си спомням, че преди като ми беше слаб стария акумулатор се мучеше да запали а сега не завърта въобще. А къде е датчика за температурата и как мога да разбера дали работи правилно?

      Коментар


        #18
        виж датчика на коляновия вал най-вероятно ще е от него щом си и с нов акумулатор, но все пак провери първо акумулатора, особено ако е български

        Коментар


          #19
          nedialk00 написа:
          виж датчика на коляновия вал най-вероятно ще е от него щом си и с нов акумулатор, но все пак провери първо акумулатора, особено ако е български
          Едва ли? щом я палят на бутане, и казва че стартера не върти, а при проблем с датчика стартера си върти.Най вероятно е намокрил екуто с теча.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            то еку-то на 1.6 е до, отстрани до термостата малко трудно да се намокри от антифриз, ама знае ли човек централата му на ейрбег-а със сигурност е мокра от протеклото отоплително радиаторче, ама еку-то да е мокро от антифриз, хич не ми се вярва

            Коментар


              #21
              Може да е наред стрелката и да си играе,ако няма антифриз ти като и подадеш газ и стрелката се вдига,също се вдига ако чакаш на светофар и като тръгнеш да речем караш с 50-60 на ниски обороти и стрелката пада,така става като няма вода/антифриз,а също и като има въздух в системата.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #22
                vesko_brava_103hp написа:
                Пали само на бутане, лампите на таблото се оправиха, но загрява много бързо. Как да я обезвъздуша??? Опитах на входа на парното има едно дето се отвива и от там веднага тръгна вода. След това отвих на радиатора горе в ляво и там има някакво дето се отвива но и там тръгна веднага вода, но на входа на парното водата беше топла, а на радиатора беше студена. Минах 2-3 км. и на радиатора вече е топла, но пак си загрява. А стрелката за температурата играе все едно музика съм и пуснал.....
                След като загрее и от радиатора излиза студена течност, най - вероятно термостата е останал в затворено положение и плюс наличието на въздух в система да се получават тези аномалии. Така не е препоръчително да я караш, могат чудеса да станат според мен.

                Коментар


                  #23
                  Термостата не отваря, това вече е сигурно... Не знам подлежи ли на ремонт или трябва с нов да го заменям?

                  Коментар


                    #24
                    НОВ, но ако се чудиш с какво да се занимаваш може да се опиташ да измислиш начин за ремонт, но все пак да ти кажа това е кауза пердута.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      А може ли не отваря заради датчика който е на него?

                      Коментар


                        #26
                        Не това е термоелемент който реагиар на определена температура.Това е консуматив така че ако имаш възможност сменяй го, но предполагам това няма да ти реши проблема.Търся една тема на Рокамбол за проеркана термостат сигурен съм че я има и тук но незнам къде е.ето я същата от друг форум http://forum.italauto-bg.net/viewtopic.php?f=57&t=20
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X