Здравейте колеги, имам Брава 1.6 16в 1998г. Проблема е следния: преди няколко дни забелязах, че ми светна лампата на въздушната възглавница, от четеното във форума установих, че сигурно ми е протекъл радиатора на парното, защото и антифриза ми е намалял значително. А снощи като се качих в нея не иска да запали. Бутнах я 2 метра и запали без проблем. Карах я 2-3 км. и я пробвах да я запаля и нямаше проблем. След 1 час излязох от нас и колата си запали, но малко след като я спрях пак я пробвах и не иска отново да запали. Бутнах я и запали, но точно за 2 минути вдигна 90 градуса и я угасих. Днес и налях около 1л. антифриз и се опитах да я запаля, но пак същото.... не пали. Забелязах, че на таблото не ми светнаха лампите за акумулатора и за маслото. След като завъртях ключа и не беше на контакт колата ми светна лампата за маслото... Проверих дали има масло и се оказа че е точно на средата, както трябва да е. Сега се чудя какво да я правя, дано да можете да ми дадете съвет, че не знам какво да я правя сега. Мисля да я запаля с бутане довечера и да я обезвъздуша и да видя какво ще е положението....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПОМОЩ Фиата не пали
Collapse
X
-
Бе това с бутането не е най добрия вариант че после ще има тема "Прескочи зъб как да я оправя" Първо колега си провери и оправи теча на антифриза, подсуши навсякъде, най вероятно има въздух в системата/предполагам че не си отоворил радиатора на парното или не си развил обезвъзушаващите щуцери. Провери си АБ и клемите и масите. Не разбрах като завъртиш стартера върти ли? Или просто си цъкат релетата? Тая лампа за маслото после как угасна? Провери теча и виж какво е засегнал, дали само централатана еърбега или има и други мокри поръженияКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз пак повтарям че не е препоръчително да я палиш на бутане, ама колата си е твоя.първо си оправи теча и огледай пораженията, провери си АБ, огледай си стратера за откачен кабел, после провери шалтера му и самия стартер. Можеш леко ама найстина леко да го почукнеш с чук докато се опитваш да запалиш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Пали само на бутане, лампите на таблото се оправиха, но загрява много бързо. Как да я обезвъздуша??? Опитах на входа на парното има едно дето се отвива и от там веднага тръгна вода. След това отвих на радиатора горе в ляво и там има някакво дето се отвива но и там тръгна веднага вода, но на входа на парното водата беше топла, а на радиатора беше студена. Минах 2-3 км. и на радиатора вече е топла, но пак си загрява. А стрелката за температурата играе все едно музика съм и пуснал.....
Коментар
-
А сигурен ли си,че стрелката ти показва коректно температурата?Обезвъздушаваш на студен двигател,отвиваш пробките и от която текне я затваряш,поне аз така направих и нямаше проблем след това.Незнам при 1.6 къде са,но при 1.8 има две на радиатора.Fiat Marea 1.8 16v HLX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI
Коментар
-
nedialk00
някъде има утечка, търси къде е опитай с друг акумулатор, почисти клемите, огледай стартера и кабелите му, провери датчика на коляновия вал
Коментар
-
nedialk00
-
Ами тя не че играе много, ами като дам газ и се вдига веднага температурата, като я покарам повече колата и стрелката отива чак до червената зона, изгасвам двигателя и тя пада... може и да не отчита не знам... Но не си спомням когато е на контакт колата без да работи двигателя дали отчита температурата, защото сега си седи долу и като я запаля се покачва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар