Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем фиат браво 1.4 при работата на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем фиат браво 1.4 при работата на бензин

    Имам един проблем колата като е паля на бензин като захапи в началото почва да тресе и като подам газ педала на газта не функицонира само като го натисна няколко пати до краи дига малко обороти и като е оставя и сама гасне !!! ПОМОГНЕТЕ МОЛЯ ВИ
    fiat bravo 1.4

    #2
    Re: Проблем фиат браво 1.4 при работата на бензин

    DIDKYmanqk написа:
    Имам един проблем колата като е паля на бензин като захапи в началото почва да тресе и като подам газ педала на газта не функицонира само като го натисна няколко пати до краи дига малко обороти и като е оставя и сама гасне !!! ПОМОГНЕТЕ МОЛЯ ВИ
    Газ имаш ли?Ако да може да е натрупала грешки от ландата.Откачи акумулатора за 10-15 мин. закачи го пак запали без да подаваш газ и си я адаптирай след това ,ако не помогне-диагностика.Или погледни тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=82894
    Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd
    Alfa Romeo 147 1.9 jtd

    Коментар


      #3
      Извади и виш и свещите как изглеждат. Има ли момент в който да е добре?
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Я погледни ТПС-а да не съ му износени пистите.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          сс

          ами ако сложа едно реле да лаже ланда сондата ?
          fiat bravo 1.4

          Коментар


            #6
            Re: сс

            DIDKYmanqk написа:
            ами ако сложа едно реле да лаже ланда сондата ?
            И как точно реле ще лъже сондата.Послушай колегите,провери си ТПС-а,аз ти препоръчвам и проверка на разпределителния вал.............
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #7
              И какво общо има проблема с ламбда сондата?
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                2

                разпределителния вал е 6 имам предвид да се сложи тва реле да лъже ланда сондата за да не трупа грешки на компютъра
                fiat bravo 1.4

                Коментар


                  #9
                  да трябва да се сложи реле виж направи и една диагностика, ако нестане номера с клемите на акумулатора, че не винаги става

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    И какво общо има проблема с ламбда сондата?
                    А не така колега, ламбда сондата е виновна, тя подава високо високочистотен сигнал към ЕКУ-то и то отчита много богата смес, ЕКУ то се опитва да обедни сместа и да понижи работната температура на ДВГ който за да го направи ограничава чистотата на импулсите на ТПС потенциометъра на педала на газта/в случая стоманено жило/ и от там това влияе на сигнала но датчика на коляновия вал и дроселовата клапа. - Е***СИ КВИ ГЛУПОСТИ НАПИСАХ. Колега откачи и почисти буксата на ТПС -а, почисти си и дистрибутора и си виж кабелите дали са читави.Остави горката ламбда сонда на мира, кви релета кви чудесии, като не ти работи ламбда сондата колата зопочва да работи по предеварително зададена таблица в Епрома на ЕКУ-то така че не се чуди как да я прецакаш.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      не подлъгвай колегата, като не му работела ламбда сондата незнам какво, тя си му работи, и проблема е че ЕКУ-то му получава данни от нея докато кара на газ, а когато кара на газ ламбда сондата е много много ленива, и от там еку-то му минава във въпросният режим на бензин, на тоя 1.4 или реле на ламбда сондата или реле към еку-то да се рестартира при всяко палене провери и тпс-а ама едвали е от него, не каза проблема има ли го когато си на газ ?

                      Коментар


                        #12
                        nedialk00 написа:
                        не подлъгвай колегата, като не му работела ламбда сондата незнам какво, тя си му работи, и проблема е че ЕКУ-то му получава данни от нея докато кара на газ, а когато кара на газ ламбда сондата е много много ленива, и от там еку-то му минава във въпросният режим на бензин, на тоя 1.4 или реле на ламбда сондата или реле към еку-то да се рестартира при всяко палене провери и тпс-а ама едвали е от него, не каза проблема има ли го когато си на газ ?
                        Я ми прочети мнението отново и особенно това с големите букви, всички му обясняваме че ламбда сондата не е причината за това, а зе релето и ламбда сондата колегата сам си е го е измислил.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          почисти си и дистрибутора
                          На 1.4 12 V ми е интересно как се чисти "дистрибутора".
                          Fiat 1.4 12V
                          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                          Коментар


                            #14
                            valentino321 написа:
                            S_BANKOV написа:
                            почисти си и дистрибутора
                            На 1.4 12 V ми е интересно как се чисти "дистрибутора".
                            ... с телена четка и киселина ...
                            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                            Коментар


                              #15
                              Аз пък съм сигурен че си разбрал какво да почисти, и от какво да го почисти/конденз/, а дистрибутора е онова дето влиза един кабел и излизат от него четири отиващи до свещите наеш предполагам че често се случва да се получат микропукнатини през които минава влага която води до точно това.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X