Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тракане при Марея 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тракане при Марея 1.8

    Здравейте,от известно време колата започна да работи много шумно,трака като дизел.Като натисна газта се засилва тракането,а като отпусна педала тракането намалява.На място като я изфорсирам до към 3000 оборота го има това тракане,при по високи обороти изчезва,като загрее пак трака.Четох тук,че често се случвало при тези мотори да тракат повдигачите,но те продължават ли да чукат като загрее колата?Чудя се да не е нещо по сериозно и да не повредя нещо мотора повече ако я карам така?
    Fiat Marea 1.8 16v HLX
    Hyundai Terracan 2.9 CRDI

    #2
    като за начало ново масло

    Коментар


      #3
      Когато имах някога Браво 1.8 16V го закупих точно така работещо ! Накрая смених и повдигачите но ефект никакъв,оказа се аксиален луфт на буталата ! Когато отворих накрая мотора и 4 те бутала бяха изшлафани от едната страна! Не те плаша просто споделям! М/у другото имам комплект повдигачи ако те интересува !
      Fiat Stilo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        И моето трака така, над 100 хиляди км. вече. Не мога да твърдя, че е безопасно, но все още не се е счупил. Но ми се струва, че е някъде от главата, а не долу в мотора. Поне така ми се чува.

        Коментар


          #5
          Ето това е тракането при мен.Записах го тази сутрин.Нека някой по компетентен от мен или някой който е имал същото тракане да каже от какво може да е.http://www.youtube.com/watch?v=FUuhf...ature=youtu.be
          Fiat Marea 1.8 16v HLX
          Hyundai Terracan 2.9 CRDI

          Коментар


            #6
            Същата работа. На повечето места, където съм питал, са ми казвали, че е от клапаните. И на мен ми се струва, че идва горе, от главата.

            Коментар


              #7
              Според мен не са повдигачи! Както казах по горе за сажаление аксиален луфт на буталата! При мене звучеше по същия начин! 260 лв са повдигачите не си заслужава да се купат нови и накрая като при мен да не е от тях.
              Fiat Stilo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Добре ако е от луфт на буталата,какви други проблеми мога да очаквам и мога ли да карам така?Че основен ремонт си е бая парици и ако се наложи по добре ще е май да се търси друг двигател.
                Fiat Marea 1.8 16v HLX
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                Коментар


                  #9
                  Карай докато може! Не знам какво може да се случи,карах до последно така (като дизел)! Може да почне да харчи масло ако счупи някои сегмент ей такива работи!
                  Fiat Stilo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    само не схващам какъв е този аксиален луфт на бутало.на кол. вал -да.аксиален луфт означава луфт по оста.само че не мога да разбера къде е този луфт на буталото.буталото може да има хлабина в буталния болт(там между другото е най-малката хлабина в двигатела).другото е износване на буталото спрямо цилиндъра,но тя е радиална хлабина.

                    Коментар


                      #11
                      Да износването на буталото е радиално но при мен беше на 4 те бутала от едната страна. Принципно при радялно износване на буталата би трябвало да се износат сегментите а не самите бутала. така че би трябвало да има аксиален луфт при коляновия вал! Нещо такова не съм се задълбочавал в размисли,тогава само разглобих мотора за части!
                      Fiat Stilo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря ви колеги,а можете ли да ми кажете кое не се влияе от температурата на колата?Иначе то е ясно,че трябва да се ходи на сервиз да се разпита,че онлайн няма как да се разбере със сигурност проблема,но поне да знам горе долу за какво става на въпрос,че да не вземат да ме баламосват разни майстори.
                        Fiat Marea 1.8 16v HLX
                        Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                        Коментар


                          #13
                          Я моля те сподели с какво масло караш и какво е количеството му в картера и от кога не е сменяно.имах същия проблем при каране с Елф и Мобил, доста се бях оплашил ама сложиш друго масло и нещата се оправиха.не съм имал проблем със СОНОКО и ТИТАН и Аджип 2000 синт.Мисля че с една промивка с дизел и ново масло нещата може да се нормализират, но така диагностика по клип е малко тегаво.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Как с дизел бе.. сипва се добавка в маслото за да разтвори боклука. Може да се сипе също и половин литър хидравлично масло (с това не се кара, сам на празенм ход), а може и да се сипе ново масло за промивка (има такива с добавка в тях). Аз лично бих сипал ново масло, някакво евтино, добавка за прочистване, и после смяна.в краен случай се сваля картера, изгребва се катраноподобната консистенция която седи там, измива се (вече може с дизел, или нещо друго като разтворител), подсушава се и се качва обратното. Ама като знам как се сваля картера на 1.8... това си е цяло мъчение. Дано да не се наложи.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Именно щото не е от най лесните занимания, затова препоръчвам промивка за почистване/ не казвам че това задължително ще реши проблема/, може дае с масло а може и с дизел.Загряваш мотора, точиш старото масло оставяш го да се утай и отливаш 2/3 от него и допълваш с 1/3 дизел, затваряш пробката, наливаш и палиш БЕЗ ДА СЕ ПОДАВА ГАЗ НА ТИХИ ОБОРОТИ и оставяш колата да поработи 5-10минути.Гасиш и точиш, слагаш новия филтър/ задължително голям, щото продават и малки/ наливаш маслото и е ОК при мен е вършило работа, а почиства доста отлагания, но трябва да се спазват горните неща.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X