Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Уно 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Уно 1.1

    След смяна на почти всичко по запалителната система не мога да разбера какъв е проблема!Смених комутатор,вакуумния регулатор,капачка,палец,кабели и свещи колата продължава да прекъсва и да гасне в движение след което не иска да запали.Понякога запалва след 2-3 мин. а имах случай след 20-25 мин.Като я запала прекъсва гърми като "лънч контрол"...Единственото, което разбрах е че бобината не дава искра обаче пробвах и с друга бобина и не е от нея!Мотора е 146С3000 и няма датчик за положението на коляновия вал!
    Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

    #2
    Re: Проблем с Уно 1.1

    MaFioSSo написа:
    След смяна на почти всичко по запалителната система не мога да разбера какъв е проблема!Смених комутатор,вакуумния регулатор,капачка,палец,кабели и свещи колата продължава да прекъсва и да гасне в движение след което не иска да запали.Понякога запалва след 2-3 мин. а имах случай след 20-25 мин.Като я запала прекъсва гърми като "лънч контрол"...Единственото, което разбрах е че бобината не дава искра обаче пробвах и с друга бобина и не е от нея!Мотора е 146С3000 и няма датчик за положението на коляновия вал!
    щом треска значи въпрос на центровка на делкото колега..
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      няма датчик на кол.вал,защото е с делко.вътре в делкото е този датчик за запалването.а дали е от него показва най-добре диагностиката

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с Уно 1.1

        mohel написа:
        MaFioSSo написа:
        След смяна на почти всичко по запалителната система не мога да разбера какъв е проблема!Смених комутатор,вакуумния регулатор,капачка,палец,кабели и свещи колата продължава да прекъсва и да гасне в движение след което не иска да запали.Понякога запалва след 2-3 мин. а имах случай след 20-25 мин.Като я запала прекъсва гърми като "лънч контрол"...Единственото, което разбрах е че бобината не дава искра обаче пробвах и с друга бобина и не е от нея!Мотора е 146С3000 и няма датчик за положението на коляновия вал!
        щом треска значи въпрос на центровка на делкото колега..
        Не е от центровка защото то ту гърми ту си е нормално!
        Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          няма датчик на кол.вал,защото е с делко.вътре в делкото е този датчик за запалването.а дали е от него показва най-добре диагностиката
          Е аз нз че има такова нещо...а как се казва този датчик за да го търся?Няма какво друго да е защото всичко по запалителната система е ново!
          Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

          Коментар


            #6
            навсякъде му викат различно-датчик на хол ,датчик запалване и тн

            Коментар

            Working...
            X