Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.6 103кс няма мощност и работи неравномерно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Да, обаче графиката на този датчик според мен е логаритмична (не съм чертал за да я видя точно каква е), а не е линейна. ОК, оставям го засега този датчик на страна. Единколега на ЛС спомена за датчик на кол. вал. Мен лично ме съмнява да прави тези поразии от него. Вие какво мислите, някакви други предположения?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #32
      Ами мога да заява,че и на двете ми коли го прави този проблем. На едната знам,че имам кофти тампон на двигателя и се чудя дали не е самовнушение,но работата и на двата двигателя,не е като да не трепват.Лощото е,че това е проблем,който може да бъде от адски много неща: кабели,свещи,бобина. Мисля си,че добър елкон би могъл да изключи тези 3 параметъра. Аз за себе си съм сигурен,че не е от свещи при мен,но не мога да гарантирам за кабелите и бобината. Все си мисля,че претрисането е причинено от електрически проблем. Ще следя темата с интерес.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #33
        Между другото как ти е ламбда сондата?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #34
          Ми май е добре. Не съм гледал все още нищо по колата, засега е набелязан ТПС-а. Уикенда ще се поровя с мултицета да преслушам всички датчици, не може всичко да е ОК и да не работи добре, нема как да се случи това. Аз лично си имам една теория... полупроводникова... с времето всички датчици си променят стойностите - стареене на материалите. От там с времето колата започва да работи все по-зле заради отклоненията от първоначалните стойности, докато компютъра си е комп. - там данните не се променят и той очаква всичко да е както трябва, то обаче не е. Но това ще го установя след мерене. До тук видях, че темп. датчик за въздуха дава 10% отклонение, както по-горе казах - според моите разбирания това е прекалено много.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #35
            Tака както си правиш диагностика с мултицеда,по данни от Аутодата,нищо,ама нищо няма да постигнеш.В аутодата доста от данните не са верни.Моя съвет е да пробваш с разкачане на акумулатора за известно време,да ресетнеш настройките на ЕКУ-то,покарай я един ден да се адаптира,и кажи как е.След като сте оправили проблема с ремъка,на ЕКУ-то му трябва време за самоадаптация,но ако го ресетнеш става доста по-бързо
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #36
              Как го ресетвам, просто го разкачам от акумулатора ли, и чакам един час (примерно) ?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #37
                Да това е един от начините, може да допреш плюсовия кабел на маса. / виждал съм да го правят с цел отстраняване на остатъчно електричество
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  Уикенда с мултицет се оказа снощи Ама много съм добър, много, просто... думи нямам.. нечовек направо :D:D:DСега сериозно. ТПС-а е дал фира. След измерване си променя съпрот. както следва: 1200, 1400-1700, 1600-1300 ома, като веднъж отиде и над 2000. Това според мен е неадекватно повечедение. Трябва да е или линейна графиката, или логаритмична, но не и хаотична (дори и да не е вярно каквото пише в аутодата: 0-1200 ома). Засега това е виновника. Сменям, и търся следващият (ако не се оправи). А си заплюх ТПС-а, защото не мога да държа 1500 оборота на място, или 1100, или 2000, в този диапазон други стойности няма, а като я накарам да се движи с 1500 принудително, тогава започва нечовешко претрисане, опити да гасне, придърпване.. Отделно, че оборотите на място с педала като подавам газ са 1100, 2000, 2300, 2400 и след това вече някаква по-плавна промяна. Като сменя ще пиша какво се случва.За протокола: колко ома трябва да е вторичната намотка на бобината? Според аутодата (постоянно я цитирам, но нямам друг източник на инфо ), трябва да е 8645-9555 ома. Моята измерена снощи е 5600ома (и на двете намотки показа еднакви/много близки стойности).
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #39
                    Смених, и пиша какво се случва: НИЩО (#@&^#*%#@^$%&@)!! Старият и новият ТПС имат еднакви показания, като най-странното е, че и новият се държи като стария, увеличава си съпротивлението след което малко намалява. Това аз лично не мога да го обясня, някой ако може - слушам Ще се ходи на диагностика, при някой трети (аз и колата сме двама, явно...), който да каже според визата какво се случва. Аз лично подозирам на второ четене МАП-а, ама няма да ровя, да не стане че съм сменил и работещ мап, след като смених работещ ТПС.Въпросът ми за ТПС-а и поведението си остава отворен. Как може един потенциометър като му плъзгаш средният извод от единият край до другия, да си увеличава и след това да си намалява стойността. Това потенциометър ли е изобщо ?! Според сървиз менюала тук във форума (от секцията downloads) това си е обикновен потенциометър... тотално се обърках П.С.не съм чак толкова добър, изобщо не съм нечовек явно :D
                    Прикачени файлове
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #40
                      залагам за ремък едно дайхатсу с един зъб му беше мръднала центровката след ремонт и така се мъчеше да си влачи червата.сложете петите и проверете пак центровката(щом преди да духне гарнитурата е имала душа въпреки липсата на компресия, няма логика да търсиш нещо по тоците.
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #41
                        Ремъка вече е оправен. Сега тоците дават ядове, щото след 4000 оборота пак си е ОК колата, обаче при ниските само ядове.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар

                        Working...
                        X