Става въпрос за делтата от подписа. Проблема на двигателя беше че е прегряван. Мерена е компресия преди ремонта (да, ремонтиран е), на всички цилиндри даде 12 атм, на 3-ти даде 7. Малко след това изхвърли водата (явноотново, вече при мен), и започна да гори масло и антифриз. Съответно отиде на ремонт. След ремонта (2 дни вече), работи много неравномерно, претриса, няма мощност. Снощи смених бобината, защото като извадих кабелите последователно на 1-ви и 4-ти цилиндър нямаше разлика в работата. След подмяната се подобри незначително, но вече се усеща като се извади някой кабел. Проблема ми е, че сега няма никаква мощност. Пали малко по-трудно, в сравнение с преди ремонта, но пали. Не е имало случай да не запали от първият път, просто върти малко повече стартера. Понякога, като натисна газта не вдига оборотите, а се ослушва. За да мога изобщо да се возя с колата, трябва да държа поне 2500 оборота, под тях няма никой, а ако има лек наклон гасне. За изпреварване изобщо не говорим, с това набиране си е чиста проба само/убийство. По двигателя е ремонтирана главата, сменен е един вал, напаснати са клапани, гумички, почистени повдигачи. Толкоз. Кабелите са нови, свещите също, искра има на всеки кабел. Бензиновата помпа е сменена с работеща, регулатора на горивната рейка не съм го гледал, защото преди ремонта колата беше добре. Какво може да бъде? Аз лично засега клоня към неправилно зацепен агренажен ремък. Вие какво мислите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.6 103кс няма мощност и работи неравномерно
Collapse
X
-
дори мога да се хвана на бас че това е второ по ред напасване по белези, а на този мотор незнайно защо ако не се напесне с пети бяга с половин зъб.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Губиш Банков, баса Този двг. няма белези Сега като го закарам да си оправят грешката, ще му бъде трето зацепване (преди ремонта смених ремъци и ролки), отново с пети. Тези хора, които ми правиха колата, работят с пети за този двг. Не разчитат само на техните си белези.И още един въпрос: ако се измери компресията сега, след като се знае колко е била преди намесата им, може ли да се хване разместване на ремъка? Мисля си, че сега трябва да има занижена такава, като гледам как работи колата - под 9атм. със сигурност."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ами не мисля че има такава възможност, с местенето на зъби се променя газоразпределението а компресията се определя от състоянието на бутала и сегменти. Не знам как ще се промени компресията.И между другото ремъка може да се напасне и без петиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Еми като изместиш зъбите, изместваш и вала, от там клапаните вече не са синхронизирани с буталата и отварят/затварят по-късно/рано, от там и понижена компресия, щото издиша през тях. Поне така си умувам аз. Ремъка може да се напасне без пети, само ако преди да го слвалиш е бил зацепен правилно, и имаш късмет. На мен първият път ми го смениха без пети, на късмет. И пак мръдна с половин зъб, но момчето го хвана и след това нямаше никакви ядове. Обаче като е махана главата, валовете, и е въртян кол. вал, после петите са задължителни си мисля. А как става напасването на клапаните с ГМТ... не съм наясно."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
nedialk00
те петите са за блокиране на валовете,а пък има един друг уред с който се наместват фазите на двигателя, и ако е правен основен ремонт, нямам как да се зацепи без него правилно, ако някой го е направил може да си пусне тото има голям джакпот тези дни :D
Коментар
-
Synthy написа:. А как става напасването на клапаните с ГМТ... не съм наясно.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
lithrone
Аз мисля, че не може само един от цилиндрите да губи компресия заради зацепване, но не съм особено вещ в областта и само споделям мнение...Ако не е така, нека някой да ме поправи, но и да каже, защо не е така.
Коментар
-
Не е само един от цилиндрите. Сега не е мерено. Един от цилиндрите губеше компресия заради изпускателният вал, който беше прецакан заради блокирал повдигач. Сега не е мерена компресията. Ако наистина не е зацепен правилно, ако има лоша компресия тя би трябвало да бъде на всички цилиндри, не само на един."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
То да не е 1.8 16V, че да ’страда’ от бобини. Не пречи да измериш бобината де. Виж колко дава между 1 и 4, а също между 2 и 3. Около 5 трябва да дава Беру и около 10, ако е Шампион. Мери се също и буксата на бобината, но там не помня стойностите. Измери и кабелите. Трябва да са под 20 Ома всеки.
Коментар
-
Сложих бобината, с която купих колата - Беру (не е нова). Довечера ще измеря (сега нямам мултицет), но ме съмнява ей така от нищото да се счупи. А и кабелите са на 1000км. - чисто нови - съмнително е също да са се повредили и те от нищото. Но ще ги измеря, благодаря за съвета.Някой друго предположение да има? До тук:агренаж - 2-ма (с мен)кабели/бобина - 2-ма"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Сложих бобината, с която купих колата - Беру (не е нова). Довечера ще измеря (сега нямам мултицет), но ме съмнява ей така от нищото да се счупи. А и кабелите са на 1000км. - чисто нови - съмнително е също да са се повредили и те от нищото. Но ще ги измеря, благодаря за съвета.Някой друго предположение да има? До тук:агренаж - 2-ма (с мен)кабели/бобина - 2-маФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар