Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.6 103кс няма мощност и работи неравномерно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да, имаше корекция на главата и напасване на клапани. След разговор с майстора, и той е на мнение, че не е зацепен правилно ремъка. Това му се случва за втори път на такъв двигател, като ползва същите пети. Аз лично не вярвам да е от клапаните, защото щеше да ми каже, че трябва да се купят нови. Има още една вероятност - смененият вал да не е за този двигател, но това ще се установи в последствие. Оказа се, че имало два вида двигател 182 А4 0000, разликата била в гърбиците, едните са малко по-големи. Ще се провери и това, кой вал е сложен и дали е същият като стария (дано да не се окаже това).
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      Шегуваш се колега. Носач да се сменя се измерва и сравнява със стария преди монтаж ти тук за вал говориш. Ще поеме ли майстора отговорност, ако се окаже това?
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        Сигурно ще поеме. Силно се съмнявам да са различни валовете тъй като двама работиха по колата, един от тях перфекционист, но една проверка никога не е излишна, просто за да се отхвърли като възможен вариант.А, и между другото: търсят се пети за 1.6 двигател на ланча, срещу заплащне разбира се, под наем примерно някой ако може да помогне - ще съм много благодарен.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #19
          wwalker написа:
          То да не е 1.8 16V, че да ’страда’ от бобини. Не пречи да измериш бобината де. Виж колко дава между 1 и 4, а също между 2 и 3. Около 5 трябва да дава Беру и около 10, ако е Шампион. Мери се също и буксата на бобината, но там не помня стойностите. Измери и кабелите. Трябва да са под 20 Ома всеки.
          1.6 страда от бобини и то доста,не е като да не съм сменял поне на 10 коли Кабелите трябва да със съпротивление до 11-12 Кило ома, а не под 20 ома
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #20
            Synthy написа:
            Сложих бобината, с която купих колата - Беру (не е нова). Довечера ще измеря (сега нямам мултицет), но ме съмнява ей така от нищото да се счупи. А и кабелите са на 1000км. - чисто нови - съмнително е също да са се повредили и те от нищото. Но ще ги измеря, благодаря за съвета.Някой друго предположение да има? До тук:агренаж - 2-ма (с мен)кабели/бобина - 2-ма
            Тези бобини умират точно така,от раз,без да питат Закачана ли е колата на диагностика,записва ли някакви грешки Обикновенно записват грешка бобините,но има и случаи бе за да записват и колата губи мощност
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #21
              Ти сигурен ли си, че трябва да са 11-12кило ома ???? Това ми се струва някакво... много голямо съпротивление за точно тези кабели. Не е водена на диагностика. Първо с ремъка ще опитаме, тъй като това е засега най-вероятната диагноза. Ако не се оправи - една виза и каквото ком-овете покажат.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                Synthy написа:
                Ти сигурен ли си, че трябва да са 11-12кило ома ???? Това ми се струва някакво... много голямо съпротивление за точно тези кабели. Не е водена на диагностика. Първо с ремъка ще опитаме, тъй като това е засега най-вероятната диагноза. Ако не се оправи - една виза и каквото ком-овете покажат.
                11-12 Килоома е тавана на един читава кабел,оттам нагоре за мен е боклук,иначе нормален здрав кабел трябва да е 5-6 килоома.П.С.Имай предвид че меренето на кабелите,понякога не дава ясна представа за състоянието им,аз съм сменял много пъти кабели,читави на съпротивление,но под товар издъхват яко.
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  #23
                  пак да попитам: КИЛО ома ???
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Synthy написа:
                    пак да попитам: КИЛО ома ???
                    Вече съм го написал няколко пъти,пък ти вярвай на който искаш.Най-добре вземи мултицеда,сложи го да мери до 200 ома,и премери кабелите да видиш какво ще покаже
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #25
                      1.6 103кс няма мощност и работи неравномерно

                      И аз залагам на ангренажа.
                      skype pe6_oo Марин

                      Коментар


                        #26
                        Който заложи на неправилно зацепен ремък - печели, но само на половина. След като се оправи ремъка (един зъб назад за изпускателния вал), се откри друг проблем: пикаеща дюза. Уикенда ще разглобявам маската отпред, за да си орпавям фаровете, и ще взема да сменя и дюзата.П.С.не си купувайте пети на Zimber Tools - боклуци като изработка, и неправилни на всичкото отгоре. От тях ми дойде проблема с ремъка.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #27
                          Synthy написа:
                          Който заложи на неправилно зацепен ремък - печели, но само на половина. След като се оправи ремъка (един зъб назад за изпускателния вал), се откри друг проблем: пикаеща дюза. Уикенда ще разглобявам маската отпред, за да си орпавям фаровете, и ще взема да сменя и дюзата.П.С.не си купувайте пети на Zimber Tools - боклуци като изработка, и неправилни на всичкото отгоре. От тях ми дойде проблема с ремъка.
                          A kak oткрихте че дюзата пикае,без да сте я качвали на стенд
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #28
                            Това си е моя диагностика дюзата е сменена с друга, защото моята беше зачупена леко (конектора). А аз реших, че пикае, защото отзад има черен дим и мирише на неизгорял бензин. Това преди ремонта не се случваше, вала е зацепен, остава дюзата. Малко вероятно е да е с нисък дебит и от там да се получи обогатена смес (поради някакви решения на ЕКУ-то), така че остава да е пикаеща.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #29
                              Тъй, да доложа на уважаемите господа тук (благодаря за съветите ): дюзата е сменена, сложих си старата дюза, като между другото, смених и едно маркуче за бензиновите пари, че беше скъсано, и колата заработи почти перфектно. Остана да оправя претрисането на ниски обороти и на ПХ. Колата си има мощност, обаче на ниски обороти има едно претрисане, а на ПХ оборотите не са много стабилни и претрисането си го има. Идеи? Засега клоня към стъпков мотор. Имам съмнения за темп. датчик на въздуха, тъй като показанията му бягат с около 200 ома според данните в аутодата (0* - 10к, 20* - 4к, 40* - 2к ома), т.е. показва че въздуха е по-топъл отколкото е в действителност. Мерих го под водата, настройвам я с термометър на 20 и съотвевтно на 40 градуса, и с мултицет меря какво показва. Някой знае ли какъв е толеранса на този датчик? 200 ома ми се струват доста сериозно отклонение.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #30
                                Synthy написа:
                                Тъй, да доложа на уважаемите господа тук (благодаря за съветите ): дюзата е сменена, сложих си старата дюза, като между другото, смених и едно маркуче за бензиновите пари, че беше скъсано, и колата заработи почти перфектно. Остана да оправя претрисането на ниски обороти и на ПХ. Колата си има мощност, обаче на ниски обороти има едно претрисане, а на ПХ оборотите не са много стабилни и претрисането си го има. Идеи? Засега клоня към стъпков мотор. Имам съмнения за темп. датчик на въздуха, тъй като показанията му бягат с около 200 ома според данните в аутодата (0* - 10к, 20* - 4к, 40* - 2к ома), т.е. показва че въздуха е по-топъл отколкото е в действителност. Мерих го под водата, настройвам я с термометър на 20 и съотвевтно на 40 градуса, и с мултицет меря какво показва. Някой знае ли какъв е толеранса на този датчик? 200 ома ми се струват доста сериозно отклонение.
                                Според мен отклонение от 200 ома едва ли ще е фатално. В крайна сметка това е едва 1/10 от от съпротивлението при 40 градуса,а като се има предвид,че сега е студено,то това отклонение би влияло значително по-малко,отколкото през лятото.
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X