Да, имаше корекция на главата и напасване на клапани. След разговор с майстора, и той е на мнение, че не е зацепен правилно ремъка. Това му се случва за втори път на такъв двигател, като ползва същите пети. Аз лично не вярвам да е от клапаните, защото щеше да ми каже, че трябва да се купят нови. Има още една вероятност - смененият вал да не е за този двигател, но това ще се установи в последствие. Оказа се, че имало два вида двигател 182 А4 0000, разликата била в гърбиците, едните са малко по-големи. Ще се провери и това, кой вал е сложен и дали е същият като стария (дано да не се окаже това).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.6 103кс няма мощност и работи неравномерно
Collapse
X
-
Сигурно ще поеме. Силно се съмнявам да са различни валовете тъй като двама работиха по колата, един от тях перфекционист, но една проверка никога не е излишна, просто за да се отхвърли като възможен вариант.А, и между другото: търсят се пети за 1.6 двигател на ланча, срещу заплащне разбира се, под наем примернонякой ако може да помогне - ще съм много благодарен.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
wwalker написа:То да не е 1.8 16V, че да ’страда’ от бобини. Не пречи да измериш бобината де. Виж колко дава между 1 и 4, а също между 2 и 3. Около 5 трябва да дава Беру и около 10, ако е Шампион. Мери се също и буксата на бобината, но там не помня стойностите. Измери и кабелите. Трябва да са под 20 Ома всеки.Кабелите трябва да със съпротивление до 11-12 Кило ома, а не под 20 ома
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Synthy написа:Сложих бобината, с която купих колата - Беру (не е нова). Довечера ще измеря (сега нямам мултицет), но ме съмнява ей така от нищото да се счупи. А и кабелите са на 1000км. - чисто нови - съмнително е също да са се повредили и те от нищото. Но ще ги измеря, благодаря за съвета.Някой друго предположение да има? До тук:агренаж - 2-ма (с мен)кабели/бобина - 2-маЗакачана ли е колата на диагностика,записва ли някакви грешки
Обикновенно записват грешка бобините,но има и случаи бе за да записват и колата губи мощност
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Ти сигурен ли си, че трябва да са 11-12кило ома ???? Това ми се струва някакво... много голямо съпротивление за точно тези кабели. Не е водена на диагностика. Първо с ремъка ще опитаме, тъй като това е засега най-вероятната диагноза. Ако не се оправи - една виза и каквото ком-овете покажат."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Ти сигурен ли си, че трябва да са 11-12кило ома ???? Това ми се струва някакво... много голямо съпротивление за точно тези кабели. Не е водена на диагностика. Първо с ремъка ще опитаме, тъй като това е засега най-вероятната диагноза. Ако не се оправи - една виза и каквото ком-овете покажат.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Който заложи на неправилно зацепен ремък - печели, но само на половина. След като се оправи ремъка (един зъб назад за изпускателния вал), се откри друг проблем: пикаеща дюза. Уикенда ще разглобявам маската отпред, за да си орпавям фаровете, и ще взема да сменя и дюзата.П.С.не си купувайте пети на Zimber Tools - боклуци като изработка, и неправилни на всичкото отгоре. От тях ми дойде проблема с ремъка."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Който заложи на неправилно зацепен ремък - печели, но само на половина. След като се оправи ремъка (един зъб назад за изпускателния вал), се откри друг проблем: пикаеща дюза. Уикенда ще разглобявам маската отпред, за да си орпавям фаровете, и ще взема да сменя и дюзата.П.С.не си купувайте пети на Zimber Tools - боклуци като изработка, и неправилни на всичкото отгоре. От тях ми дойде проблема с ремъка.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Това си е моя диагностикадюзата е сменена с друга, защото моята беше зачупена леко (конектора). А аз реших, че пикае, защото отзад има черен дим и мирише на неизгорял бензин. Това преди ремонта не се случваше, вала е зацепен, остава дюзата. Малко вероятно е да е с нисък дебит и от там да се получи обогатена смес (поради някакви решения на ЕКУ-то), така че остава да е пикаеща.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Тъй, да доложа на уважаемите господа тук (благодаря за съветите): дюзата е сменена, сложих си старата дюза, като между другото, смених и едно маркуче за бензиновите пари, че беше скъсано, и колата заработи почти перфектно. Остана да оправя претрисането на ниски обороти и на ПХ. Колата си има мощност, обаче на ниски обороти има едно претрисане, а на ПХ оборотите не са много стабилни и претрисането си го има. Идеи? Засега клоня към стъпков мотор. Имам съмнения за темп. датчик на въздуха, тъй като показанията му бягат с около 200 ома според данните в аутодата (0* - 10к, 20* - 4к, 40* - 2к ома), т.е. показва че въздуха е по-топъл отколкото е в действителност. Мерих го под водата, настройвам я с термометър на 20 и съотвевтно на 40 градуса, и с мултицет меря какво показва. Някой знае ли какъв е толеранса на този датчик? 200 ома ми се струват доста сериозно отклонение.
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Тъй, да доложа на уважаемите господа тук (благодаря за съветите): дюзата е сменена, сложих си старата дюза, като между другото, смених и едно маркуче за бензиновите пари, че беше скъсано, и колата заработи почти перфектно. Остана да оправя претрисането на ниски обороти и на ПХ. Колата си има мощност, обаче на ниски обороти има едно претрисане, а на ПХ оборотите не са много стабилни и претрисането си го има. Идеи? Засега клоня към стъпков мотор. Имам съмнения за темп. датчик на въздуха, тъй като показанията му бягат с около 200 ома според данните в аутодата (0* - 10к, 20* - 4к, 40* - 2к ома), т.е. показва че въздуха е по-топъл отколкото е в действителност. Мерих го под водата, настройвам я с термометър на 20 и съотвевтно на 40 градуса, и с мултицет меря какво показва. Някой знае ли какъв е толеранса на този датчик? 200 ома ми се струват доста сериозно отклонение.
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар