Проблема е от доста време. Обототите постепенно започват да падат до към 500 мотора почва да се дави и точно преди да огасне връща стрелката на 1000 оборота предполагам стъпковия мотор наваксва в този момент но сякаш се бави. Оставих колата в сервиз който много хора хвалят и се занимава предимно с италиански автомобили. Проблема изчезна за около 2 месеца и сега пак е така даже можеби по-зле. Хората там извършиха следните операции:1. Нова бобина2. Нови кабели3. Нов датчик колянов вал 4. Компютър 2-ра употреба 5. Нови гумички на дюзите и ултразвуково почистване6. Почистване на МПХ7. Презацепване на мотораДайте някакви съвети и мнения да знам към кое да се насоча. То е ясно че пак при маисторите ще се ходи да видят какво са пропуснали но колкото повече съвети толкова по-добре. ще прикача линк на клип на оборотомера да стане по-ясно какъв е проблема http://www.youtube.com/watch?v=mUjlc...ature=youtu.be
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,6 проблем с работата на мотора
Collapse
X
-
Danchojn написа:А защо сменихте компа?Обърни внимание на изпускателната система!Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Така работят големите реномирани сервизи - сменят всичко и колата оправена. Да не са луди като нас, да сменят едно по едно... Колкото повече одерат клиента, по-добре. И без това той повече там няма да стъпи...Сигурен ли си, че всичко това са го правили и сменили?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
biricata написа:Ми за комютъра остановиха че има проблем и дава грешна информация на дюзите и те впръскват едновременно от което идвало огромния разход,давене и гърмене в тръбите. А относно изпускателната сложил съм права тръба на мястото на катализатора и спортно гърне и там всичко е ок освен нещо към двуцевката ако става? Ако има запознати моля дайте си мнениетоPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Права тръба на мястото на катализатора е груба грешка, но се практикува. Изпразването на цилиндрите става на резонансен принцип, който се влошава доста при замяна на катализатора с права тръба. Трябва си резонаторно гърне - не случайно му е такова името.
Коментар
-
Като е почиствано стъпковото моторче дали са почистени каналчетата за въздух които ги затваря и отваря моторчето.На самото моторче след монтиране правено ли е обучение - пали се на студен двигател на място и не се пипа газта докато не включи перката на радиатора.При монтиране моторчето трябва да е с прибрано буталце. Опитай да го размърдаш и виж дали е добре закрепено - дали е било прибрано буталцето при монтажа.Ламбда сондата и датчика на коляновия вал е добре да се видят на осцилоскоп - правилни ли са импулсите които подават. Компютърната диагностика това няма да ти го покаже. Свещите в какво състояние са. От ауспуха не трябва да мирише на бензин (казваш че колата се е давила от дюзите).Колата само на бензин ли е или има и газ.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Колата е само на бензин а за обучението предполагам че са го направили защото след ремонта около 2 месеца работеше нормално. Тези дни открих че след като я изфорсирам 2-3 пъри до към 5500 оборота и "захапва" и започва да работи нормално. След гасене обаче явно мотора започва да изстива и при следващо палене проблема пак го има. А относно сменените части и ремонта момчетата от сервиза ми показаха че те наистина са за смяна и затова не ги виня и смея да твърдя че толкова внимание на тази кола не е обръщано сигурно от както е произведена. Да вярно е че ремонта беше доста скъп и я забавиха близо 2 седмици но не мисля че майсторите имат вина защото след ремонта колата вървя перфектно 2 месеца. Явно има още нещо което не е както трябва.Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Браво 1,6 проблем с работата на мотора
Обикновено при тези мотори проблема идва от ангренажа . аз имах палио с такъв мотор и срещнах големи проблеми с зацепването.Оказа се се че не на всички модели става с така наречените пети,защото имало три вида мотори които се различават с по 10 кубика.Вече му хванах "цаката" :D . Ако искаш пиши на ЛС с каквото мога ще ти помогна p.s. В началото и аз си смених компа ама не стана .skype pe6_oo Марин
Коментар
-
wwalker написа:Danchojn написа:Права тръба на мястото на катализатора е груба грешка, но се практикува. Изпразването на цилиндрите става на резонансен принцип, който се влошава доста при замяна на катализатора с права тръба. Трябва си резонаторно гърне - не случайно му е такова името.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не вярвам да има проблем със зацепването на ремъка защото ми показаха как са го заварили,как трябва да бъде и как се прави. Все пак са едни от най-добрите майстори на италиански автомобили та те ако не го направят както трябва незнам.... А за резонаторно гърне въобще не е ставало въпрос след като отидох във сервиз за ауспуси със запушен катализатор. Опцията е свалят ти катализатора, на негово място права тръба и ти не дължиш нишо зашото ти изкупуват катализатора за около 25-30 лв колкото струва и работата. Но това с катализатора и спортното гърне е правено преди 3 години и тогава колата летеше и нямаше никакви оплаквания.Проблема е скорошен така че според мен отпада като вариант изпускателната система.p.s. Относно шума: да по-шумна е но не е и нещо страшно и на много хора им допада този звук както и на мен http://www.youtube.com/watch?v=g5_b4...sH51GbkPnfbUYmOpel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
Danchojn написа:wwalker написа:Danchojn написа:Права тръба на мястото на катализатора е груба грешка, но се практикува. Изпразването на цилиндрите става на резонансен принцип, който се влошава доста при замяна на катализатора с права тръба. Трябва си резонаторно гърне - не случайно му е такова името.
Коментар
-
nedialk00
Реклама
Collapse
Коментар