Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,6 проблем с работата на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1,6 проблем с работата на мотора

    Проблема е от доста време. Обототите постепенно започват да падат до към 500 мотора почва да се дави и точно преди да огасне връща стрелката на 1000 оборота предполагам стъпковия мотор наваксва в този момент но сякаш се бави. Оставих колата в сервиз който много хора хвалят и се занимава предимно с италиански автомобили. Проблема изчезна за около 2 месеца и сега пак е така даже можеби по-зле. Хората там извършиха следните операции:1. Нова бобина2. Нови кабели3. Нов датчик колянов вал 4. Компютър 2-ра употреба 5. Нови гумички на дюзите и ултразвуково почистване6. Почистване на МПХ7. Презацепване на мотораДайте някакви съвети и мнения да знам към кое да се насоча. То е ясно че пак при маисторите ще се ходи да видят какво са пропуснали но колкото повече съвети толкова по-добре. ще прикача линк на клип на оборотомера да стане по-ясно какъв е проблема http://www.youtube.com/watch?v=mUjlc...ature=youtu.be
    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

    #2
    А защо сменихте компа?Обърни внимание на изпускателната система!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      ами че те са ебати глупаците тези майстори.те са карали на спорт тото.че те са ти сменили цялата кола почти

      Коментар


        #4
        Danchojn написа:
        А защо сменихте компа?Обърни внимание на изпускателната система!
        Ми за комютъра остановиха че има проблем и дава грешна информация на дюзите и те впръскват едновременно от което идвало огромния разход,давене и гърмене в тръбите. А относно изпускателната сложил съм права тръба на мястото на катализатора и спортно гърне и там всичко е ок освен нещо към двуцевката ако става? Ако има запознати моля дайте си мнението
        Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
        Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

        Коментар


          #5
          кола

          Ако не е тайна кой е сервиза а Колко пари наля Май вярно е трябвало да смениш сервиза преди това
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Така работят големите реномирани сервизи - сменят всичко и колата оправена. Да не са луди като нас, да сменят едно по едно... Колкото повече одерат клиента, по-добре. И без това той повече там няма да стъпи...Сигурен ли си, че всичко това са го правили и сменили?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              biricata написа:
              Ми за комютъра остановиха че има проблем и дава грешна информация на дюзите и те впръскват едновременно от което идвало огромния разход,давене и гърмене в тръбите. А относно изпускателната сложил съм права тръба на мястото на катализатора и спортно гърне и там всичко е ок освен нещо към двуцевката ако става? Ако има запознати моля дайте си мнението
              Права тръба на мястото на катализатора е груба грешка, но се практикува. Изпразването на цилиндрите става на резонансен принцип, който се влошава доста при замяна на катализатора с права тръба. Трябва си резонаторно гърне - не случайно му е такова името.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                Права тръба на мястото на катализатора е груба грешка, но се практикува. Изпразването на цилиндрите става на резонансен принцип, който се влошава доста при замяна на катализатора с права тръба. Трябва си резонаторно гърне - не случайно му е такова името.
                И до какви проблеми води?
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Като е почиствано стъпковото моторче дали са почистени каналчетата за въздух които ги затваря и отваря моторчето.На самото моторче след монтиране правено ли е обучение - пали се на студен двигател на място и не се пипа газта докато не включи перката на радиатора.При монтиране моторчето трябва да е с прибрано буталце. Опитай да го размърдаш и виж дали е добре закрепено - дали е било прибрано буталцето при монтажа.Ламбда сондата и датчика на коляновия вал е добре да се видят на осцилоскоп - правилни ли са импулсите които подават. Компютърната диагностика това няма да ти го покаже. Свещите в какво състояние са. От ауспуха не трябва да мирише на бензин (казваш че колата се е давила от дюзите).Колата само на бензин ли е или има и газ.
                  Bravo 1.6 / 16

                  Коментар


                    #10
                    Колата е само на бензин а за обучението предполагам че са го направили защото след ремонта около 2 месеца работеше нормално. Тези дни открих че след като я изфорсирам 2-3 пъри до към 5500 оборота и "захапва" и започва да работи нормално. След гасене обаче явно мотора започва да изстива и при следващо палене проблема пак го има. А относно сменените части и ремонта момчетата от сервиза ми показаха че те наистина са за смяна и затова не ги виня и смея да твърдя че толкова внимание на тази кола не е обръщано сигурно от както е произведена. Да вярно е че ремонта беше доста скъп и я забавиха близо 2 седмици но не мисля че майсторите имат вина защото след ремонта колата вървя перфектно 2 месеца. Явно има още нещо което не е както трябва.
                    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                    Коментар


                      #11
                      Браво 1,6 проблем с работата на мотора

                      Обикновено при тези мотори проблема идва от ангренажа . аз имах палио с такъв мотор и срещнах големи проблеми с зацепването.Оказа се се че не на всички модели става с така наречените пети,защото имало три вида мотори които се различават с по 10 кубика.Вече му хванах "цаката" :D . Ако искаш пиши на ЛС с каквото мога ще ти помогна p.s. В началото и аз си смених компа ама не стана .
                      skype pe6_oo Марин

                      Коментар


                        #12
                        wwalker написа:
                        Danchojn написа:
                        Права тръба на мястото на катализатора е груба грешка, но се практикува. Изпразването на цилиндрите става на резонансен принцип, който се влошава доста при замяна на катализатора с права тръба. Трябва си резонаторно гърне - не случайно му е такова името.
                        И до какви проблеми води?
                        Увеличава се скоростта на изгорелите газове, ламбдата започва да дава некоректни данни - в най-добрият случай, завишен разход. За шума да не говорим.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Не вярвам да има проблем със зацепването на ремъка защото ми показаха как са го заварили,как трябва да бъде и как се прави. Все пак са едни от най-добрите майстори на италиански автомобили та те ако не го направят както трябва незнам.... А за резонаторно гърне въобще не е ставало въпрос след като отидох във сервиз за ауспуси със запушен катализатор. Опцията е свалят ти катализатора, на негово място права тръба и ти не дължиш нишо зашото ти изкупуват катализатора за около 25-30 лв колкото струва и работата. Но това с катализатора и спортното гърне е правено преди 3 години и тогава колата летеше и нямаше никакви оплаквания.Проблема е скорошен така че според мен отпада като вариант изпускателната система.p.s. Относно шума: да по-шумна е но не е и нещо страшно и на много хора им допада този звук както и на мен http://www.youtube.com/watch?v=g5_b4...sH51GbkPnfbUYm
                          Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                          Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                          Коментар


                            #14
                            Danchojn написа:
                            wwalker написа:
                            Danchojn написа:
                            Права тръба на мястото на катализатора е груба грешка, но се практикува. Изпразването на цилиндрите става на резонансен принцип, който се влошава доста при замяна на катализатора с права тръба. Трябва си резонаторно гърне - не случайно му е такова името.
                            И до какви проблеми води?
                            Увеличава се скоростта на изгорелите газове, ламбдата започва да дава некоректни данни - в най-добрият случай, завишен разход. За шума да не говорим.
                            При мен е права тръба на мястото на катализатора. Работи си тихо, няма странни шумове. Разходът на бензин ми беше рекордно нисък за този мотор(около 8 във Варна), но от 3г съм на газ и незнам дали е още така, нямам и намерение да я карам на бензин. Така че и това отпада. Има само 1 проблем и той е само на бензин - в преходния режим на загряване ’драпа’ когато тихите са между 900 и 1100(температурата на водата 20 до 40 градуса - под и над няма грижи). Мислех си дали няма връзка.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              ще ми кажеш ли къде е този сервиз, че и аз съм си наумил да си махам катализатора

                              Коментар

                              Working...
                              X