Здравейте от 2,3 месеца не бях палил колата понеже карам служебната и попаднах на следния проблем колата си запали без никакъв проблем но не може да включи на скорост педала е доста мек жилото не е скъсано и се чудя да не би да е залепнал колата е Темпра 1,8 8клапана благодаря предварително :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със съединителя
Collapse
X
-
Залепнал е. Хубавото е, че има едни отвори по кожуха, през които може да бръкнеш и да го отлепиш. Подостри си една отверка, да е като длето. Някой ти натиска педала, а ти бъркаш и отлепваш. Завърташ мотора и пак, докато отлепи. И нещо да светиш в дупките, ползвал съм малка крушка от табло, запоена на кабелчета и мушната вътре.Ти си!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
-
muns61 написа:Залепнал е. Хубавото е, че има едни отвори по кожуха, през които може да бръкнеш и да го отлепиш. Подостри си една отверка, да е като длето. Някой ти натиска педала, а ти бъркаш и отлепваш. Завърташ мотора и пак, докато отлепи. И нещо да светиш в дупките, ползвал съм малка крушка от табло, запоена на кабелчета и мушната вътре.Ти си!
Коментар
-
Послушай ме, говоря от опит, доста години се занимавам с коли.Преди време сменях един съединител и забравих да махна лепенките по феродовия диск. Запалих, пробвах напред - назад, с полусъединител, таман да загрее диска. Идва клиента да си вземе колата - няма включване. Ужас, човека се шашна, бая скъпичък комплект беше. Мазда 1,7Д. Добре, че японците направили едни големи отвори, с отверка и тънко ножче изстъргах лепенките, които се бяха разговнили. На другият ден - пак залепнал! Останало лепило, хайде пак пред блока. После малко разгряване и се оправи, ала ми е обица, вече всичко махам и бърша с коресилин.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:Послушай ме, говоря от опит, доста години се занимавам с коли.Преди време сменях един съединител и забравих да махна лепенките по феродовия диск. Запалих, пробвах напред - назад, с полусъединител, таман да загрее диска. Идва клиента да си вземе колата - няма включване. Ужас, човека се шашна, бая скъпичък комплект беше. Мазда 1,7Д. Добре, че японците направили едни големи отвори, с отверка и тънко ножче изстъргах лепенките, които се бяха разговнили. На другият ден - пак залепнал! Останало лепило, хайде пак пред блока. После малко разгряване и се оправи, ала ми е обица, вече всичко махам и бърша с коресилин.
Коментар
-
Аз съм отлепял по метода с палене на скорост, и нищо му няма на стартера , като се налагаше няколко пъти да се отлепва. Аз го правя така: включвам първа на угасен двигател и след това паля като държа натиснат съединителя и давам газ в същото време, ако не стане бързо газ и спирачка и си готов, няма къде да отиде. За 10 метра и е разлепен вече .
Коментар
-
nelegalniq написа:Аз съм отлепял по метода с палене на скорост, и нищо му няма на стартера , като се налагаше няколко пъти да се отлепва. Аз го правя така: включвам първа на угасен двигател и след това паля като държа натиснат съединителя и давам газ в същото време, ако не стане бързо газ и спирачка и си готов, няма къде да отиде. За 10 метра и е разлепен вече .skype pe6_oo Марин
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар