Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивен регулатор за Браво 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Горивен регулатор за Браво 1.4

    Някой знае ли къде се намира из моноинжекцията този горивен регулатор. Представлява едно платно гумено и искам да го сменя предполагам че е отдолу под пластмасовия капак над дроселовата клапа
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    точно на 1,4 не съм сменял и не го знам къде е ,но по принцип би трябвало като махнеш пл.. капак да го видиш.те ги слагат.отгоре регулаторите.не знам защо ще го сменяш,но на едно пунто му сменях и преди смяната му светваше чека.така че ако на теб не ти светва по-добре не се занимавай.а иначе платната са евтини около5лв.и нещо друго,повечето регулатори имат отгоре винт за регулиране.в никакъв случай не го пипай,той е заводски настроен на необходимото налягане

    Коментар


      #3
      На 1,4 регулатора е отгоре и е с три винта захваната планката която стяга мембраната.Единствения начин за регулиране е чрез разтягане на пружината.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        ами мисля че е тая мембрана понеже сутрин на студен двигател като подам леко газ и отзаде излизат черни облаци дим....мислех че е ламбда сонда но я смених с друга и проблема пак го има
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          А тпс дроселпотенциомеръра как е настроен колата има ли газова
          skype pe6_oo Марин

          Коментар


            #6
            ами да има газ този потенциометър един оът беше въртян от един самозван газаджия и от тогава свети лампата на дюзата
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #7
              Пушенето няма да излезе от регулатора на горивото,който подържа 1 бар налягане за дюзата,след като колата ти работи.Търси на други места-запушен катализатор,сегменти,гумички на клапаните,датчици.Огледай свещите на първо място-смени ги,те са консуматив!
              Petar

              Коментар


                #8
                причина за черен пушек е и скапан мап сензор или спукан маркуч към него

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  причина за черен пушек е и скапан мап сензор или спукан маркуч към него
                  Този двигател няма МАР. Количеството въздух се изчислява от показанията на двете писти на понтенциометъра на педала на газта.Регулатора за горивото наистина се намира там където е написал Николай, но имайте в предвид, че колкото и прецизно да е настроен, в което се съмнявам защото е една проста пружина с платно, обратната връзка се прави чрез ламбда сондата. Чрез нея се коригира времето за впръскване.Друг важен момент е че показанията от ламбда сондата не се взимат в предвид до достигане по спомен на 70 градуса температура на антифриза. Това съм го наблюдавал с Виза. Пробвал съм и на напълно студена кола да откача кабела на ламбда сондата и така я оставих да работи докато тръгне да се движи стрелката за температурата (50 градуса), след което нямаше записана грешка ламбда сонда.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар

                  Working...
                  X