Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Причини за горене на бОбини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Помисли къде са бобините, с каква температура работят, старее ли изолацията, новите дали са изработени точно като оригиналните.Има много коли, на които бобините за навряни на горещо, някои са на обща рейка и се сменят комплект.Затова ги слагам извън мотора и слагам кабели до свещите - проблема изчезва. Връщане към старите технически решения...
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      muns61 написа:
      Помисли къде са бобините, с каква температура работят, старее ли изолацията, новите дали са изработени точно като оригиналните.Има много коли, на които бобините за навряни на горещо, някои са на обща рейка и се сменят комплект.Затова ги слагам извън мотора и слагам кабели до свещите - проблема изчезва. Връщане към старите технически решения...
      Напълно съм съгласен. Високата температура скъсява живота на всичко. Особенно на изделия с ферит или друг магнитопровод. Кофти решение е това да са завряни в двг. Изолационните материали страдат също много.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        muns61 написа:
        Помисли къде са бобините, с каква температура работят, старее ли изолацията, новите дали са изработени точно като оригиналните.Има много коли, на които бобините за навряни на горещо, някои са на обща рейка и се сменят комплект.Затова ги слагам извън мотора и слагам кабели до свещите - проблема изчезва. Връщане към старите технически решения...
        и тука си прав но алфата ми е 96 година и до ден днешен бубина не съм сменял
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          Danchojn написа:
          182A2.000 Ако това е двг, то свещите за теб са BKR6EKC или BKR6EIX по NGK. Кажи сега ти какво си сложил?
          ще ги проверя какви бяха ,но помня че по каталог ги вземах .Смених пак бобината ,работи си добре колата ...свещите са двуполюсни ..ама какви са точно...???

          Коментар


            #20
            ако караш на газ хубаво е свещите да са едно полюсни
            STILO JTD

            Коментар


              #21
              Свещите трябва да са такива, каквито ги е дал производителя. Няма значение горивото. В случая са двуполюсни, но не само това е важно.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Преди време мои познати имаха 4 служебни Корси, сума бобини изгориха - и алтернативни, и оригинални. След като ги преправих с външен монтаж и кабели, за 3 години не е изгоряла нито една!
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  muns61 написа:
                  Преди време мои познати имаха 4 служебни Корси, сума бобини изгориха - и алтернативни, и оригинални. След като ги преправих с външен монтаж и кабели, за 3 години не е изгоряла нито една!
                  да, идеята е добра.а ще споделиш ли какви кабели слагаш?

                  Коментар


                    #24
                    Пичове, проблема на колегата е от друго, аз за 100 000 км. съм сменил точно една бобина. Ако пък наистина греят толкова, може просто да се кара със свален капак.

                    Коментар


                      #25
                      Не е казано, че на всички бобините трябва да горят. Аз имам наблюдение над доста марки, не само Фиат. На всички, дето бобините са заряни на мама си, се случва.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #26
                        А защо, след като двигателите с колегата ни са абсолютно еднакви, той сменя всеки месец, а аз - веднъж на пет години? Освен това, бобините не са "завряни на мама си", а са отгоре, върху капака на клапаните. Просто са покрити с още един капак. За това предложих да се кара без него. Функцията му е само естетическа.EDITВ същност, за този двигател наистина има два вида бобини, в зависимост от годината на производство, но и на двата захващането им е идентично - с два винта върху капака на клапаните. Това, което влиза навътре е лула, на него няма какво да му изгори.

                        Коментар


                          #27
                          muns61 написа:
                          Не е казано, че на всички бобините трябва да горят. Аз имам наблюдение над доста марки, не само Фиат. На всички, дето бобините са заряни на мама си, се случва.
                          Аз друго не мога да разбера...От девет кладенеца вода донесе,а тъй и не намери време да покажеш една проста схема на цялата операция с ваденето на бобините.Обясни къде си ги захванал,какви кабели си ползвал и все такива неща разграничаващи празните приказки от полезната и практична информация.
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            #28
                            krasio_79bs написа:
                            Аз друго не мога да разбера...От девет кладенеца вода донесе,а тъй и не намери време да покажеш една проста схема на цялата операция с ваденето на бобините.Обясни къде си ги захванал,какви кабели си ползвал и все такива неща разграничаващи празните приказки от полезната и практична информация.
                            Ако така и така ще се побългарява, ми хрумва следното:Чел съм на много места, че бобини от Трабант стават на този двигател, и съм склонен да мисля така. Разликата е, че трабантовите са по 5-10 лв. сигурно, а фиатските - към 180. Така че, ако човек ще прави такава гимнастика, си струва да помисли върху този вариант, да купи 4 бобини за 20 лв., вместо да разкоства оригиналните. Те биха могли да финансират операцията

                            Коментар


                              #29
                              Снимки не съм правил, мястото за монтаж е според конструкцията на мотора и удобството за работа по него. Кабели съм преправял от готови, също съм правил от кабел на метър и накрайници. С малко въображение и сръчност всеки може да се справи.А свалянето на капака наистина може да подобри нещата, ама капака дава фаца! :D
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #30
                                tomny написа:
                                krasio_79bs написа:
                                Аз друго не мога да разбера...От девет кладенеца вода донесе,а тъй и не намери време да покажеш една проста схема на цялата операция с ваденето на бобините.Обясни къде си ги захванал,какви кабели си ползвал и все такива неща разграничаващи празните приказки от полезната и практична информация.
                                Ако така и така ще се побългарява, ми хрумва следното:Чел съм на много места, че бобини от Трабант стават на този двигател, и съм склонен да мисля така. Разликата е, че трабантовите са по 5-10 лв. сигурно, а фиатските - към 180. Така че, ако човек ще прави такава гимнастика, си струва да помисли върху този вариант, да купи 4 бобини за 20 лв., вместо да разкоства оригиналните. Те биха могли да финансират операцията
                                Е да ама от трабанта не ти трябват 4 бобини,а 2 броя.Едната подава на на 2 цилиндъра.И въобще заслужава ли си хамалогията при положение ,че едва ли ще ви изгорят всички наведнъж,не се знае дали няма да има проблеми при работата на мотора с други бобини,не се знае на какви кабели ще попаднеш и има бобини втора употреба по 40-50 лв.И все едни ей такива въпроси с много неизвестни.
                                FIAT FORUM BULGARIA
                                Ракията е над политиката

                                Видео от Италфест 2011

                                Коментар

                                Working...
                                X