Помисли къде са бобините, с каква температура работят, старее ли изолацията, новите дали са изработени точно като оригиналните.Има много коли, на които бобините за навряни на горещо, някои са на обща рейка и се сменят комплект.Затова ги слагам извън мотора и слагам кабели до свещите - проблема изчезва. Връщане към старите технически решения...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Причини за горене на бОбини
Collapse
X
-
muns61 написа:Помисли къде са бобините, с каква температура работят, старее ли изолацията, новите дали са изработени точно като оригиналните.Има много коли, на които бобините за навряни на горещо, някои са на обща рейка и се сменят комплект.Затова ги слагам извън мотора и слагам кабели до свещите - проблема изчезва. Връщане към старите технически решения...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
muns61 написа:Помисли къде са бобините, с каква температура работят, старее ли изолацията, новите дали са изработени точно като оригиналните.Има много коли, на които бобините за навряни на горещо, някои са на обща рейка и се сменят комплект.Затова ги слагам извън мотора и слагам кабели до свещите - проблема изчезва. Връщане към старите технически решения...Power Under Pressure
Коментар
-
u_bo
muns61 написа:Преди време мои познати имаха 4 служебни Корси, сума бобини изгориха - и алтернативни, и оригинални. След като ги преправих с външен монтаж и кабели, за 3 години не е изгоряла нито една!
Коментар
-
А защо, след като двигателите с колегата ни са абсолютно еднакви, той сменя всеки месец, а аз - веднъж на пет години? Освен това, бобините не са "завряни на мама си", а са отгоре, върху капака на клапаните. Просто са покрити с още един капак. За това предложих да се кара без него. Функцията му е само естетическа.EDITВ същност, за този двигател наистина има два вида бобини, в зависимост от годината на производство, но и на двата захващането им е идентично - с два винта върху капака на клапаните. Това, което влиза навътре е лула, на него няма какво да му изгори.
Коментар
-
muns61 написа:Не е казано, че на всички бобините трябва да горят. Аз имам наблюдение над доста марки, не само Фиат. На всички, дето бобините са заряни на мама си, се случва.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Аз друго не мога да разбера...От девет кладенеца вода донесе,а тъй и не намери време да покажеш една проста схема на цялата операция с ваденето на бобините.Обясни къде си ги захванал,какви кабели си ползвал и все такива неща разграничаващи празните приказки от полезната и практична информация.
Коментар
-
Снимки не съм правил, мястото за монтаж е според конструкцията на мотора и удобството за работа по него. Кабели съм преправял от готови, също съм правил от кабел на метър и накрайници. С малко въображение и сръчност всеки може да се справи.А свалянето на капака наистина може да подобри нещата, ама капака дава фаца! :DПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
tomny написа:krasio_79bs написа:Аз друго не мога да разбера...От девет кладенеца вода донесе,а тъй и не намери време да покажеш една проста схема на цялата операция с ваденето на бобините.Обясни къде си ги захванал,какви кабели си ползвал и все такива неща разграничаващи празните приказки от полезната и практична информация.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар