Абсолютно не си заслужава, защото съм сигурен, че проблема е другаде. Но ако някой така и така реши да ги изкарва на друго място, да вземе някакви по-евтини, тъй като сматям, че ще продължат да горят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Причини за горене на бОбини
Collapse
X
-
kalin05 написа:Danchojn написа:182A2.000 Ако това е двг, то свещите за теб са BKR6EKC или BKR6EIX по NGK. Кажи сега ти какво си сложил?
Коментар
-
Бош, че Бош... ади стига глупости вече, става ли? Аз пък предпочитам Бош. Как можеш да напишеш тази глупост, че Бош не могат да правят свещи? Сигурно и от ламбди не разбират, и от ECU-та, и от кабели, и от дебитомери... Нали се сещаш, че това е фирма с история, държаща патентите за маса атромобилни технологии?Да го кажеш веднъж, както и да е, ама до го повтаряш не е сериозно.
Коментар
-
Аз докато бях с BOSCH свещи ми изгоряха две бобини. След като ги смених с каталожните НЖК, вече над година не е горяла бобина. За същата фирма съм на мнение, че не може да правиш четки за зъби и автомобилни части, да не говорим че имат и индустриални машини. Просто не може да правиш всичко.
Коментар
-
BOSCH прави много здрави и читави части...НО.....те не стигат до България изобщо.Като почнеш от свещите,кабелите та стигнеш до акумулатори и т.н.Купувал съм си акумулатор bosch от италия(2ра употреба на 4 год) и имаите предвид че няма нищо общо с тея по нашите пазари(като качество и външен вид,надписи и т.н),а и струва 2но по скъпо(има защо)издържа 7 години общо.И с другите части е така.Не напразно се бъзикам, че ако имаш зъб на някои му подари свещи бош,шампион или магнет марели....хихихихихи.Бубините на колегата най вероятно горят заради калпави свещи,тъй като този двигател кабели няма.А и да имаше сигурно щяха да са бош или магнет марели(за да гори бубина).На магнет марели кабелите(уж оригинални) са с съпротивление 0 ома.Така изгорях една с една бубина аз на 1,6.И тъй като двигателя на колегата няма кабели (говоря за хубави кабели ако имаше),съответно няма какво да компенсира и всичко се трупа на бобината.Всичко за България е внос от Турция(за бош говоря)за да излиза по евтино като част,но качеството е съвсем различно. :D :D Съпоставка:Кабели на УЖ магнет марели в бг 50лв(турски) за 1,6 16в.....в италия 170лв(оригинал)....тва са цени от преди 2-3 години когато си търсех хубави кабели.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
wwalker написа:Бош, че Бош... ади стига глупости вече, става ли? Аз пък предпочитам Бош. Как можеш да напишеш тази глупост, че Бош не могат да правят свещи? Сигурно и от ламбди не разбират, и от ECU-та, и от кабели, и от дебитомери... Нали се сещаш, че това е фирма с история, държаща патентите за маса атромобилни технологии?Да го кажеш веднъж, както и да е, ама до го повтаряш не е сериозно.
Коментар
-
.
Mupo написа:Аз докато бях с BOSCH свещи ми изгоряха две бобини. След като ги смених с каталожните НЖК, вече над година не е горяла бобина. За същата фирма съм на мнение, че не може да правиш четки за зъби и автомобилни части, да не говорим че имат и индустриални машини. Просто не може да правиш всичко.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар