с 2 думи гас и моторна спирачка много е дразнещо това лашкане ама няма начин и аз така 500 км , после леко до 2000 и после на 1.2 бара после на 1.5 и така до ден днешен само дето разработвах 2000 км с Приста минералка за да шлайфа по добре сегмента )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разработка на сегменти
Collapse
X
-
Аааа, пристата си е много добро масло От 4г. насам само приста наливам, и съм много доволен. Тук хвалената Селения не искам и да я чувам даже... бих казал боклук. Но си прав, дразнещо е лашкането, но мен ме държеше тръпката, че имам ремонтиран двигател, и му се радвах, че ще бъде като нов ))"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
WhitePower написа:Ако не натовариш сегмените никога няма да улегнат , голямата грешка на хората е че след смяната им карат като бабички в некви тихи обороти и така нищо не ства"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:WhitePower написа:Ако не натовариш сегмените никога няма да улегнат , голямата грешка на хората е че след смяната им карат като бабички в некви тихи обороти и така нищо не стваuno-1.5i понто 1.2i
Коментар
-
Аз,колеги бих искал малко офтопик,за маслата да ви кажа.Ако един автомобил (бута) масло като му сложите 15W40 няма да спре.Защото 15W40 е по (гъсто),ама само докато е студен мотора.Защото първата цифра е течливост на маслото при определена ниска температура, W-winter,10w е за нашият регион което ще рече до -30.Втората е течливост при 100 градуса,тоест когато мотора е в работен оптимален режим.Или ако си сложа 5W50,на моа поистормозен еноишес,и зимата че му е добре и летото.Щот попрегрява и термостата не е в час и т.н.Да ама скъпо. Е,това вече е друга тема.
Коментар
-
Ми излез извън града бе Една нощ и си готов А с това "все в обороти" може да счупиш нещо, щото още не са се напаснали сегментите. Затова е постепенното увеличаване на натоварването."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар