Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разработка на сегменти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    с 2 думи гас и моторна спирачка много е дразнещо това лашкане ама няма начин и аз така 500 км , после леко до 2000 и после на 1.2 бара после на 1.5 и така до ден днешен само дето разработвах 2000 км с Приста минералка за да шлайфа по добре сегмента )
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      Аааа, пристата си е много добро масло От 4г. насам само приста наливам, и съм много доволен. Тук хвалената Селения не искам и да я чувам даже... бих казал боклук. Но си прав, дразнещо е лашкането, но мен ме държеше тръпката, че имам ремонтиран двигател, и му се радвах, че ще бъде като нов ))
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        Ако не натовариш сегмените никога няма да улегнат , голямата грешка на хората е че след смяната им карат като бабички в некви тихи обороти и така нищо не ства
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          Ако не натовариш сегмените никога няма да улегнат , голямата грешка на хората е че след смяната им карат като бабички в некви тихи обороти и така нищо не ства
          Taka e, ama maystorite savetvat drugo, za sajalenie (v tova chislo i moiat kaza da karam leko). Kolega chapat, kakvo napravi s kolata, razraboti li ?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #20
            Synthy написа:
            WhitePower написа:
            Ако не натовариш сегмените никога няма да улегнат , голямата грешка на хората е че след смяната им карат като бабички в некви тихи обороти и така нищо не ства
            Taka e, ama maystorite savetvat drugo, za sajalenie (v tova chislo i moiat kaza da karam leko). Kolega chapat, kakvo napravi s kolata, razraboti li ?
            ами смених си маслото сложих 10х40 и сега карам 35км. съм минал още.карам да видим дали ще гори занапред
            uno-1.5i понто 1.2i

            Коментар


              #21
              Ама това масло след разработката ли, или с него разработваш?
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                Synthy написа:
                Ама това масло след разработката ли, или с него разработваш?
                ами аз бях направил км. за смяна и тогава направих ремонта.покарах 20 км. след ремонта и налях ново масло. с него разработвам сега
                uno-1.5i понто 1.2i

                Коментар


                  #23
                  Еми.. добре.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Аз,колеги бих искал малко офтопик,за маслата да ви кажа.Ако един автомобил (бута) масло като му сложите 15W40 няма да спре.Защото 15W40 е по (гъсто),ама само докато е студен мотора.Защото първата цифра е течливост на маслото при определена ниска температура, W-winter,10w е за нашият регион което ще рече до -30.Втората е течливост при 100 градуса,тоест когато мотора е в работен оптимален режим.Или ако си сложа 5W50,на моа поистормозен еноишес,и зимата че му е добре и летото.Щот попрегрява и термостата не е в час и т.н.Да ама скъпо. Е,това вече е друга тема.
                    Bravo 1.6 16v 97г.
                    Mercedes 307D-за работа Мноу верен

                    Коментар


                      #25
                      Разработих мотора с минерално масло 15W-40 с доста газ и моторна спирачка
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        #26
                        S.W.A.T. написа:
                        Разработих мотора с минерално масло 15W-40 с доста газ и моторна спирачка
                        И как е сега? До колко оборота форсираше преди да пуснеш гаста? Защото от текста схванах, че на втора се дига около 100км/ч, това си е до края на оборотомера.

                        Коментар


                          #27
                          е то хубаво на моторна но тука в града няма как да карам така! коли пред мен зад мен ще има да ма псуват хората тоя кво прави карам да е все в обороти пък ще видим накрая кво ще стани
                          uno-1.5i понто 1.2i

                          Коментар


                            #28
                            Ми излез извън града бе Една нощ и си готов А с това "все в обороти" може да счупиш нещо, щото още не са се напаснали сегментите. Затова е постепенното увеличаване на натоварването.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #29
                              Много се филмирате, карайте си колите нормално, никакви такива разработки не са нужни. Ако някой ви ги разправя тези басни, това е монтьорски фолклор!
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #30
                                Фолклор казваш... добре.
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X