здр. колеги смених сегментите на колата колко км. долу горе трябва да правя разработка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разработка на сегменти
Collapse
X
-
nedialk00
не ти ли казаха в сервиза ? покарай 500 км смени си маслото, покараи още 1500-2000 км след това, и по кротко не я напъвайспоред мен това е достатъчно, че даже е и много
-
За сегментите едно 500 мах 1000км е достатъчно. Това да правиш разработка 1500-2000км е много, то толкова дават да се прави при основен ремонт. Но първите 300-500км полека без много газ, и после лека полека по малко покачвай оборотите и чак след 1000км се отпускай, но не за дълго време да я напъваш.
Коментар
-
achov написа:Ако ме слушаш мен газ до ламарината ;дhttp://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htmза маслото с минерално се разработват сегменти и после синтетиката като улегнат иначепървото масло на 50 км с филтъра , ворото на 2000 пак с филтъра, и след това скъпото масло
Power Under Pressure
Коментар
-
Едно време разработвахме така: 1. Студена разработка: сваляне на свещите и колата се дърпа 5-10 км на последната предавка без палене.2. Палене и работа на място без газ до достигане на работна температура.3. Ново масло и 500 км без форсиране (макс. 2000-2500 оборота).4. Смяна на масло и каране без форсиране следващите 1500-2000 км.5. Смяна на масло.Общо до към 5000 км се избягва минаване на 3000 оборота.
Коментар
-
Emil74 написа:ЕПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Малко си избързал със смяната на сегментите защото ти е горяла много под нормата-400гр. на 1 000 км. при граница 1 000гр. на 1 000км. Едно време Ладите ги докарваха с ферибот до Русе а от там на самоход до областните градове.Сами се досещате че бяха разработени както пише в книгитеLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
muns61 написа:Emil74 написа:Е
Коментар
-
Монтьорският фолклор е доста богат!Изискванията за разработка, освен отделяне на микрочастици от детайлите, касаят най-вече хлабините и температурните разширения. Това, свързано с тогава използваните масла и монтажни хлабини, се е изменило доста.На Мосвич 408 мотора е с 3 основни лагера и монтажната им хлабина е 0,03 мм. Съчетано с масло М 10С, разработката е много капризна. Същевременно буталото е с 4 ЧЕТИРИ! сегмента, триенето е голямо, а точността на изработка - не особена.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
lubo_Y10 написа:Малко си избързал със смяната на сегментите защото ти е горяла много под нормата-400гр. на 1 000 км. при граница 1 000гр. на 1 000км. Едно време Ладите ги докарваха с ферибот до Русе а от там на самоход до областните градове.Сами се досещате че бяха разработени както пише в книгитеuno-1.5iпонто 1.2i
Коментар
-
Re: разработка на сегменти
chapat написа:здр. колеги смених сегментите на колата колко км. долу горе трябва да правя разработка?От мен съвет (т.е. аз какво направих), (2) и (3) карах на трета предавка по 150км, защото колата загряваше и се пускаше перката, (4) и (5) карах ту на 2-ра, ту на 3-та предавка (според температурата на антифриза и маслото) по 150км. След това карах лекичко още 2000км. Резултата беше: пълна систетика (5W-40) без да доливам от смяна до смяна (10 000км). За една нощ навъртях километрите по разработката (един петък), и на следващият ден отидох да ми сменят маслото. Имаше доста стружки във филтъра, след това карах 30 000км. и колата (дедрата) отиде долу в подписа.Тва е от мен. Дано да съм помогнал, и не забравяй: КАЧЕСТВЕНО минерално масло (15W-40). Никакви боклуци, много е важно !!
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар