явно не ме разбираш.аз казах че при тази компресия този цилиндър си е за ремонт,съответно и другите.а това няма голямо касателство за разхода.а и точно тезимотори са си едни от най-лакомите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,4 12V проблем с първи цилиндър-износен разп.вал.
Collapse
X
-
Колбилиците се научих да ги вадя и поставям бе да демонтирам вала.Повдигачите ги изтисках и промих движат се нормално.Клапаните като ги натискам и те се движат лесно.Какво става с този първи цилиндър вече не знам.Съмнявам се ,че повдигачите на проблемния цилиндър държат клапан отворен от високо налягане на маслото.На крачка съм от демонтиране на главата ,но ме спира това ,че проблема на студен двигател го няма.p.s Източих маслото и утре ми резвам главата щото ми писна вече.Сега пък и повдигачи се разтракаха и защо ли не знам.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Каквото и да сменям оправия няма.Днес профилактично смених гарнитура на главата старата беше много зле.Двигателя е в отлично състояние хонинга по цилиндрите си личи ,буталата не хлопат и сегментите са ок ,клапаните нямат пропуски.Износена макар и малко гърбицата на изпускателния клапан на първи цилиндър нарушава работата му.Следва смяна на вала ,измиване на тръбичкчите за мазането на вала и пълненето на хидравличните компенсатори.Дотук равносметката е 35 лв. за гарнитура и 8 лв. добавка за маслото.Мисля си как ли е изпълнено мазането на вала при Типо и дали главата от 1,4 ще пасне.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
мазането на разпр. вал при Типо е посредством маслена вана , осигурена от отделен кожух в който е положен вала.Няма такива тръбички и :паяци: като при Браво. и повдигачите са с пулове, а не са хидравлични. Главата е съвсем различна.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
ivel написа:а сегментите ми е много интересно откъде прецени че са добре.колко им е ключътFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ivel написа:не може ключа на сегмента да е от -до.той е точен размер.зачисти горната част на цилиндрите(там където не достигат сегментите при работа) с водна шкурка 1000 и масло.след това почисти добре и постави сегмента.измери колко е разстоянието с луфтомер и пиши.тогава мога да коментирамПрикачени файловеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
spark написа:Като се напълни с масло буталцето на подвигача излиза нагоре и натиска кобилицата, която от своя страна натиска клапана. Като е износена гърбицата буталцето на повдигача излиза още повече, но въпроса е дали се прибира и колко. Защото тука имаме и температурни разширения на двигателя, а в тоя случай и стотни от милиметъра имат значение.И аз го ядох дедовия с тея валове, че чак до Ямбол ходих. Като смених вала и кобилиците с чисто нови комплект и колата работеше на 3 цилиндъра докато загрее. Компресия на 1-ви цилиндър - 2 бара. И мислех, че съм кривнал някой клапан, щото не знаех, че трябва да изцедя повдигачите, а стария вал беше износен. Та се оказа, че една от новите кобилици е била с някакви микрони по-висока от макс размера и я смениха с друга. Така и не мога да си обясня още защо като загрееше колата и компресията си идваше на място.Раздвижи подвигачите на менгеме, може да има някой блокирал, но е малко вероятно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
То затова на някои колеги и м е писнало от смени на разпределителни валове и разпробиват дупчиците на маслената магистрала на 1 мм макар,че аз лично не бих го направил.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Вала вече е сменен и няколко кобилички.Работата на двигателя вече е ОК.Замислям се за разпробиване на отворите на паяка до 1 милиметър.Не съм премахнал още филтъра на паяка защото ме е шубе да не прецакам и този вал.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар