Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,4 12V проблем с първи цилиндър-износен разп.вал.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Този ефект, разпъване на повдигач, досега съм го срещал на Опел. Там работи на студено, но като се нагрее клапана и се удължи, компенсатора не мърда и се получава луфт между клапана и леглото, почва неравномерна работа на ПХ. Основна причина - клеясали повдигачи и неподходящо масло.Освен свиване на компенсаторите, препоръчвам измиване с коресилин, раздвижване и друго масло. Понякога помага добавка за почистване Феном, която се сипва преди смяна на маслото и се кара с нея 100 - 200 км, но не съм фен на добавките. Тази поне установих, че работи.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      Измерена компресия с обикновен уред през отворите за свещите на проблемния цилиндър 5 ,а на останалите по 8.Сега остава да извадя вала и да проверя повдигача дали е блокирал.Дано се окаже той ,че ме съмнява да не би да е спукан клапан.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        че ти с тази компресия си си направо и за сегменти.на нов мотор -13-14,като падне под 8-за ремонт

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          че ти с тази компресия си си направо и за сегменти.на нов мотор -13-14,като падне под 8-за ремонт
          Не се изказвай така ,че ще ти се смее целия форум колега.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            че ти с тази компресия си си направо и за сегменти.на нов мотор -13-14,като падне под 8-за ремонт
            +1
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #21
              За да няма сърдити и недоразумения я споделете колеги с +1:+2 и.т.н как мислите ,че е мерена компресията в смисъл с какъв уред.Ще ходя да си налея две кофи компресия и да ми е мирна главата.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Хайде днес ново двайсе.Температура на въздуха във Велико Търново около -13 по целзии.Бравото запали на газ от раз и работи идеално без тресене.Постепенно със затоплянето на двг и маслото му работата се промени и започна да си прекъсва на ниски обороти.За мен в крайна сметка проблема е или в маслото или в повдигачите.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  Защо така няма интерес и предположения.Очаквате резултата след като извадя повдигачите и ги почистя ли?
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Tornado написа:
                    Защо така няма интерес и предположения.Очаквате резултата след като извадя повдигачите и ги почистя ли?
                    Ми нали това се канеше да правиш?Чакаме!
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      muns61 написа:
                      Tornado написа:
                      Защо така няма интерес и предположения.Очаквате резултата след като извадя повдигачите и ги почистя ли?
                      Ми нали това се канеше да правиш?Чакаме!
                      Утре го отварям.Повдигачите разглобяват ли се или само да ги изтискам?Ако не демонтирам вала ще успея ли да извадя кобиличките и повдигачит?
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        Не няма да успееш. Само ги изтискваш бавно с менгеме (може и по няколко пъти) или специални клещи. След изтискването трябва да пружинират при стискане с ръка, хлопат ли - в кофата. И много внимавай да не изтървеш нещо в улеите за оттичане на маслото, даже те съветвам да ги позапушиш с някое парцалче. Аз изтървах една шайба, имам шпилка на единия лагер на вала... и .. картера долу.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #27
                          само не разбирам на кого ще се смее форума и защо.степента на сгъстяване на този мотор по спомен е около 9,а това значи че компресията трябва да е 12-13 бара.вярно не е 13-14,но каква е разликата.всеки бензинов мотор под 7-8бара си е за ремонт.

                          Коментар


                            #28
                            ivel написа:
                            само не разбирам на кого ще се смее форума и защо.степента на сгъстяване на този мотор по спомен е около 9,а това значи че компресията трябва да е 12-13 бара.вярно не е 13-14,но каква е разликата.всеки бензинов мотор под 7-8бара си е за ремонт.
                            Автомобила има нормален разход на гориво както на газ така и на бензин.Масло не гори и не пуши през ауспуха.Свещите не са черни с нагар.Пали без проблеми и тегли много добре.Ако това което намекваш ,че мотора вече е за ремонт тези по-горе няма да са така.По ръководство така наречената компресия е на снимката по-долу.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #29
                              това е степен на сгъстяване а не компресия.ако беше компресия щяха да ти напишат единицата за налягане -бар отзад.аз лично не знам автомобил след1975г който да работи с компресия9.8бара(разбира се говорим занов двигател) а що е степен на сгъстяване очаквам да напишеш ти ако си в час.а сега по темата-аз просто изказах мнение че цилиндър с такава компресия е за ремонт,но малката компресия може да е и от клапани,неправилно зацепен ремък и т.н.очаквам някой като теб да ми се присмее ха ха ха.

                              Коментар


                                #30
                                ivel написа:
                                това е степен на сгъстяване а не компресия.ако беше компресия щяха да ти напишат единицата за налягане -бар отзад.аз лично не знам автомобил след1975г който да работи с компресия9.8бара(разбира се говорим занов двигател) а що е степен на сгъстяване очаквам да напишеш ти ако си в час.а сега по темата-аз просто изказах мнение че цилиндър с такава компресия е за ремонт,но малката компресия може да е и от клапани,неправилно зацепен ремък и т.н.очаквам някой като теб да ми се присмее ха ха ха.
                                Според теб двигателя ми е мъртвец така ли?Предпочитам да е такъв и да ми прави разход на газ извънградско 7,5-8 на 100 км.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X