Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,4 12V проблем с първи цилиндър-износен разп.вал.
Collapse
X
-
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
-
в момента го имам същия проблем с браво 1.4 12в... значи проблема е следния: така наречения паяк се е запушил и не е умаслявал вала на 1 целиндър...обаче при мен има и друго...свети ми лампата на маслото...нивото на маслото е нормално...работата на мотора също е нормална,при по високи обороти вала започва да тропа!И сега се чуда от каде да започна...дали да разпробия отворите на паяка,да смена вала или направо да сменя цялата глава!
Коментар
-
Tornado написа:Ако питаш мен оправи се ,а относно филтъра знам ,че няма ама аз поставих.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Tornado написа:Ако питаш мен оправи се ,а относно филтъра знам ,че няма ама аз поставих.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Тази цедка няма ли опасност да се задръсти там.То от филтъра до началото на магистралата няма много път,а той би трябвало добре да се справя с почистването на маслото от боклуци.Мисълта ми е,че няма много голяма вероятност след филтъра да преминават боклуци,защото е доста пряк пътя на маслото от него до масленият паяк.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар