Здравейте на всички. Имам проблем с паленето на колата.Проблема се изразява в това, че паля колата сутрин за работа, карам около двайсетина минути и спирам. Правя опит за запалване и в по добрият случай паля но самото завъртане на двигателят става някак си доста тегаво. В повечето случаи като завъртя ключа не иска да запали,прави някакъв опит но все едно не му стига сила да завърти.Задържай ки ключа прави опитите за превъртане през няколко секунди, но не запалва. Вечер като си тръгна от работа отново същото-трудно палене.Пали от първият опит, но трудно. Това се случва след ремонт на скъсан ангренажен ремък,клапани,шлайфане на глава и т.н. Преди колата се случваше и да не запали от раз но можеше да си въртиш яко.Свалях акумулатора зареждах го, но ефекта е същият.Подаваха ми ток отново не иска да завърта, на бутане пали от раз. Човека, който ми подаваше ток каза че според него кръга не бил затворен, някоя маса или нещо такова.Благодаря за всякакви идеи, които биха ми били полезни!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с паленето
Collapse
X
-
Симптомите са ти като на стартер.Особено на топъл двигател се проявява това може би предполагам????Ако е така сваляй стартера и сменяй втулки,четки и препоръчително е и бендикс.Така и така го сваляш поне да му направиш пълно обслужване.А и частите са евтини.Моят лично ми е правил за 7 години 2 пъти така,като 2рия път едвам вътреше,когато загрее колата.На магия си въртеше направо де. :D :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
-
Re:
rymbym написа:Може ли някой да сподели ориентировъчно, какви пари излиза този ремонт.Лаик съм по колите. И за да сваля стартера освен да развия болтове и гайки трябва ли някакви други гимнастики, като при смяна на алтернатор?
Коментар
-
първо на автора на темата стартера на 1,6 са 2 вида.единият вид отпред на муцуната не е на втулка а е на лагер,така,че сменяш само задната втулка.втория вид е на две втулки .втулките струват4лв.за изваждането на задната ти е необходим метчик и менгеме.освен това четки на такива коли още не съм сменял,просто са доста здрави.бендикс те съветвам да не сменяш ако е добре защото има опасност да попаднеш на някой боклук.и не забравяй-измий всички части и сложи грес на втулките.за пунтото-стартера се намира отзад,трябва ти звезда13.махаш филтъра за удобство и отгоре ги развиваш двата болта.третия е по-труден,затова може ако искаш да не се мъчиш да го развиеш от канал.стартера се завърта по оста си и така излиза отгоре.елементарно се сменят втулките.успех
Коментар
-
Колеги вие сте уникални.Просто нямам думи.Нямало нужда да сменя бендикса.Добре може и без да го сменя макар че ще му е заоблен като яице.Да не говорим че може и да е понаяден,но може и без него.Но да свалиш стартера и да смениш само втулки без да смениш четките поне си е направо парлапанска работа.Незнам защо изобщо пишете да заблуждавате човека.Сменя се всичко.Няма всеки ден да сваля човек тоя стартер.Особено колегата където му е наврян отзад на двигателя и няма време за колата,тъй като е постоянно на работа.Частите не са много скъпи така че избора си е ваш.Дали да обслужите напълно и да ви държи години или лека козметика и догодина пак.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Не знам с какво точно заблуждаваме човека,ако бендикса му е наред има ли смисъл да го сменя и него,ако е заоблен е ясно.По принцип си прав,че е хубаво да се смени всичко за да няма проблеми занапред,но не всеки има възможност да си позволи цялостен ремонт в днешно време въпреки не толкова високите цени на частите.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
моя стартер умря миналата седмица тотално, като симптомите бяха че въртеше много бавно особено на топъл двигател все едно ми е паднал акумулатора докато накрая въобще спря да върти и после на сервиз за ремонт на стартера смениха четки и една втулка със труда за 40 лева...и сега върти като лудFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар