Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Едно уточнение - делкото на блока ли е, или на главата?
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      muns61 написа:
      Едно уточнение - делкото на блока ли е, или на главата?
      На тоя мотор блока му е същия като на ладата от аватара ти и делкото му е същото .Има място и на главата /може би ако е с електронно/ но ако е там няма как да се сбърка с зацепването , единствената грешка която може да стане в тоя вариант е размяна на кабелите.Колегата каза че като я е взел кабелите не са отговяряли на цифрите по капачката което значи че тоя вариант отпада /най вероятно е била зацепена на четвърти вместо на първи цилиндър /.

      Коментар


        #18
        Като е свалян ангренажа, е превъртал спомагателният вал и е загубил центровка на делкото.Развиваш свещта на първи цилиндър и въртиш мотора, докато усетиш компресия - значи, си на сгъстяване. Завърташ още малко, да дойде белега на шайбата или на маховика на съответния ъгъл предварение - не помня колко бе на този мотор, на 1,3 е 10*.Сваляш капачката на делкото и гледаш къде сочи палеца. Ако не е към първи цилиндър, завърташ цялото делко, да дойде там. Може да се наложи да го извадиш, да го завъртиш до нужното положение и да го сложиш. Настройката се прави, като сложиш свеш на кабела на 1 цилиндър и въртиш делкото ОБРАТНО на часовника. Там, дето пукне искрата, стягаш и палиш.После е хубаво да се направи фина центровка със стробоскоп.Питай, ако нещо не е ясно. Насреща съм.0884 367622 - Вивател.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          така колеги значи проблема е следния докарах белези нагласих делкото(ток има идва от свещите) зацепих и делкото и вала на 1-ви цилиндър делкото беше разместено докарах го да дава ток на първия цилиндър после трети 1етвърти втори както е реда но ефекта НЯМА и признак няма вече незнам направих градуса на 10н чукчето си отваря и затваря както си трябва но признак за палене няма вече незнам обмислям Вторични нямам нерви не правя центровка за сефте ама вече сде чувствам като някой селски бек чул неразбрал.ебаси фиата ебаси нещото вече незнам кво да я прая направих всичко което ми казахте но няма ефект пробвах и на 4 цилиндър да я зацепя да пали ремъка и делкото пак нищо се едно въртиш аба нямам думи побеснях че и си шибняах зарядното за акумул бесен съм накрая кле1ката и на вторични ебаси майката

          Коментар


            #20
            Щом е с чукче пробвай с друг кондензатор да палиш при правилна центровка

            Коментар


              #21
              Да, може и от кондензатор, тогава искрата е много мършава и контактите на чукчето искрят много.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                Нов кондензатор както са казали колегите и вземи налей стотина грама бензин направо отгоре в карбуратора ,че проблема може и да е другаде .Пръсни малко бензин и върти ако припали и загасне значи запалването е добре.По някой път дори такива елементарни неща могат да се закучат яко така че вземи провери луфта на оста на делкото,ако хлопа наляво-надясно увеличи разстоянието на чукчето ,пробвай и с друга бобина.Зацепвал си я и на първи и на четвърти ама варианти за грешка има и там .Както е зацепена на 1 пренареди само кабелите -на мястото на 1 сложи кабела на 4 после 2 -1-3 и пробвай пак.Не се отказвай, нещата са елементарни- сигурно просто пропускаш нещо ,помисли и почни отначало ,бавно и последователно направи всичко отначало и успеха е гарантиран.

                Коментар

                Working...
                X