Здравейте,колеги.Имам проблем с моя фиат регатта 1.5 бензин 85s.Става въпрос за паленето,смених гарнитура на главата и я остъргах до долу както и да е но проблема е че не иска да запали.Наместих я на белези според коляновия вал и разпределителя видях къде са белезите и така зацепих ремъка но не иска трещи гърми и не ебава после превъртях с един оборот кол вал и пак не иска после я зацепих на 4 цилиндър щот беше на 1-ви и пак не иска бензин върви ток има въртях и кабели и кво ли не не ебава хора помогнете от 3 дена не мога я чуя пък и преди това я зех с духнала гарнитура и не съм и чувал гласеца моляви помогнете...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат проблем с паленето
Collapse
X
-
Купето е здртаво и хубаво нема грам ръжда всичко по ела си работи дори и крушките в багажника..та за паленото бях сложил кабелите така както ги извадих бях ги написал ама уви не искаше да приопали камули да запали тогавяа наредих кабелите вече както ги пише на капачката ама и така не иска почна да гърми през аспуха през колектора.. ако някой може да ми каже как да ги сложа тези кабели нещо като схема благодаря..
Коментар
-
Карал съм ритмо с тоя мотор и беше с чукче .След като зацепиш валовете по белези завърташ маховика така че белега на кожуха на скоростната кутия да сочи 10 градуса /белег на маховика/.Чукчето е с разстояние о,4 мм в най отвореното си положение,ако е нагоряло по контактите сменяш заедно с кондензатора..Свързваш една лампа 12 волта към плюса на акумулатора и изхода на делкото към бобината/изключваш бобината/ и почваш да въртиш делкото .Лампата светва и загасва периодично,целта ти е да спреш да въртиш делкото и да го стегнеш в момента в който лампата загасне и при това положение палеца в делкото трябва да сочи първи цилиндър нарисуван на капачката. ако нещо не става вадиш делкото нагоре ,завърташ му оста и го поставяш обратно така че нещата да се получат така като ти казвам.Ако е с електронно случайно пропускаш частта за чукчето .
Коментар
-
MEMO написа:Карал съм ритмо с тоя мотор и беше с чукче .След като зацепиш валовете по белези завърташ маховика така че белега на кожуха на кутията да сочи 10 градуса /белег на маховика/.Чукчето е с разстояние о,4 мм в най отвореното си положение,ако е нагоряло по контактите сменяш заедно с кондензатора..Свързваш една лампа 12 волта към плюса на акумулатора и изхода на делкото към бобината/изключваш бобината/ и почваш да въртиш делкото .Лампата светва и загасва периодично,целта ти е да спреш да въртиш делкото и да го стегнеш в момента в който лампата загасне и при това положение палеца в делкото трябва да сочи първи цилиндър нарисуван на капачката. ако нещо не става вадиш делкото нагоре ,завърташ му оста и го поставяш обратно така че нещата да се получат така като ти казвам.Ако е с електронно случайно пропускаш частта за чукчето .Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
а как са тия 10 градуса как да ги определя...и трябва ли да махам ремъка обесняте по подробно че вече се обърках а на майстор нема я занеса сега до колкото разбирам белезите на валовете ги докарвам а тоя на кутията като вкл на скорост и трябва да въртя например от колелото...когато завъртя маховика на 10 градуса незнайно как валовете нали ще се разместят или незнам обесняте ми по подробно че.....
Коментар
-
Не. Разпр. вал се зацепва когато кол. вал е на дългиа белег а на минус 10 гр. трqбва да прескоци искрата. Правилно си зацепил РВ спрqмо КВ, подреdи кабелите както са казали колегите.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Regatta написа:Купето е здртаво и хубаво нема грам ръжда всичко по ела си работи дори и крушките в багажника..та за паленото бях сложил кабелите така както ги извадих бях ги написал ама уви не искаше да приопали камули да запали тогавяа наредих кабелите вече както ги пише на капачката ама и така не иска почна да гърми през аспуха през колектора.. ако някой може да ми каже как да ги сложа тези кабели нещо като схема благодаря..FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар