Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат проблем с паленето

    Здравейте,колеги.Имам проблем с моя фиат регатта 1.5 бензин 85s.Става въпрос за паленето,смених гарнитура на главата и я остъргах до долу както и да е но проблема е че не иска да запали.Наместих я на белези според коляновия вал и разпределителя видях къде са белезите и така зацепих ремъка но не иска трещи гърми и не ебава после превъртях с един оборот кол вал и пак не иска после я зацепих на 4 цилиндър щот беше на 1-ви и пак не иска бензин върви ток има въртях и кабели и кво ли не не ебава хора помогнете от 3 дена не мога я чуя пък и преди това я зех с духнала гарнитура и не съм и чувал гласеца моляви помогнете...

    #2
    вадил ли си кабелите на свещите и ако си правилно ли са сложени

    Коментар


      #3
      Това гърмене и на мен ми прилича на размяна на кабелите,виж дали са наредени правилно както каза колегата.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Центровка на запалване, ред на поставяне на кабели.Откъде я изкопа тая Регата, здраво ли е купето?
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Купето е здртаво и хубаво нема грам ръжда всичко по ела си работи дори и крушките в багажника..та за паленото бях сложил кабелите така както ги извадих бях ги написал ама уви не искаше да приопали камули да запали тогавяа наредих кабелите вече както ги пише на капачката ама и така не иска почна да гърми през аспуха през колектора.. ако някой може да ми каже как да ги сложа тези кабели нещо като схема благодаря..

          Коментар


            #6
            Това чудо делко има ли? Защото ако има, голяма е вероятността там да е проблемът: неправилно зацепване на делкото или спукана капачка.

            Коментар


              #7
              Карал съм ритмо с тоя мотор и беше с чукче .След като зацепиш валовете по белези завърташ маховика така че белега на кожуха на скоростната кутия да сочи 10 градуса /белег на маховика/.Чукчето е с разстояние о,4 мм в най отвореното си положение,ако е нагоряло по контактите сменяш заедно с кондензатора..Свързваш една лампа 12 волта към плюса на акумулатора и изхода на делкото към бобината/изключваш бобината/ и почваш да въртиш делкото .Лампата светва и загасва периодично,целта ти е да спреш да въртиш делкото и да го стегнеш в момента в който лампата загасне и при това положение палеца в делкото трябва да сочи първи цилиндър нарисуван на капачката. ако нещо не става вадиш делкото нагоре ,завърташ му оста и го поставяш обратно така че нещата да се получат така като ти казвам.Ако е с електронно случайно пропускаш частта за чукчето .

              Коментар


                #8
                MEMO написа:
                Карал съм ритмо с тоя мотор и беше с чукче .След като зацепиш валовете по белези завърташ маховика така че белега на кожуха на кутията да сочи 10 градуса /белег на маховика/.Чукчето е с разстояние о,4 мм в най отвореното си положение,ако е нагоряло по контактите сменяш заедно с кондензатора..Свързваш една лампа 12 волта към плюса на акумулатора и изхода на делкото към бобината/изключваш бобината/ и почваш да въртиш делкото .Лампата светва и загасва периодично,целта ти е да спреш да въртиш делкото и да го стегнеш в момента в който лампата загасне и при това положение палеца в делкото трябва да сочи първи цилиндър нарисуван на капачката. ако нещо не става вадиш делкото нагоре ,завърташ му оста и го поставяш обратно така че нещата да се получат така като ти казвам.Ако е с електронно случайно пропускаш частта за чукчето .
                Точно така, въртиш делкото обратно на часовника. Може и без лампа, направо с кабел от бобината и 1 свещ на него. Искрата се чува чудесно.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  Виж най-напред дали си съвпадат белезите на ремъчната шайба и маховика,защото при мен не съвпадаха и центровката ставаше единствено с тази на шайбата,а с тази на маховика при въртене на стартер или дърпане само припукваше от време на време.
                  Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                  ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                  Коментар


                    #10
                    Значи колеги аз белезите на кол вал ги зацепих спрямо разпределителя за други белези незнам горе на рапр вал има белег и долу на шайбата на вала също има белег докарах първо кол вал на белег после разпределителя и зацепих ремъка а за делкото незнам дали има белег или кво друго

                    Коментар


                      #11
                      а как са тия 10 градуса как да ги определя...и трябва ли да махам ремъка обесняте по подробно че вече се обърках а на майстор нема я занеса сега до колкото разбирам белезите на валовете ги докарвам а тоя на кутията като вкл на скорост и трябва да въртя например от колелото...когато завъртя маховика на 10 градуса незнайно как валовете нали ще се разместят или незнам обесняте ми по подробно че.....

                      Коментар


                        #12
                        Офффф. Отзад на маховика имаш ли белег и на блока една ламарина с 3 шипчета? Най дългия е 0гр. до него-минус5 следващия-минус10. Делкото вадено ли е?
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #13
                          делкото не е вадено аз за тия шипове ги знам къде са аз го докарвам на най дългия който е и после разпр вал го докарвам на белег а явно трябва да го докарам на последния зъб който фактически е най крайния на 10 градуса...и тогава да зацепя ремъка...

                          Коментар


                            #14
                            Не. Разпр. вал се зацепва когато кол. вал е на дългиа белег а на минус 10 гр. трqбва да прескоци искрата. Правилно си зацепил РВ спрqмо КВ, подреdи кабелите както са казали колегите.
                            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                            Коментар


                              #15
                              Regatta написа:
                              Купето е здртаво и хубаво нема грам ръжда всичко по ела си работи дори и крушките в багажника..та за паленото бях сложил кабелите така както ги извадих бях ги написал ама уви не искаше да приопали камули да запали тогавяа наредих кабелите вече както ги пише на капачката ама и така не иска почна да гърми през аспуха през колектора.. ако някой може да ми каже как да ги сложа тези кабели нещо като схема благодаря..
                              Реда на запалването е 1342.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X