Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям % вредни емисий в отработените газове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям % вредни емисий в отработените газове

    Колеги,днес минах ГТП и апаратурата отчете голямо съдържание на вредни емисии в отработените газове на бензин.Прехвърлих на газ/метан/ и всичко беше нормално.Не ми гори масло,двигателя работи тихо и равномерно,клапани не чукат.От какво може да е това?
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    #2
    от много богата смес на бензин

    Коментар


      #3
      nedialk00 написа:
      от много богата смес на бензин
      не е богата а липса на катализатор
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Богата смес на бензин,вследствие на скапана ламбда сонда например.Ти загряла ли я замери.Липсата на катализатор също подпомага доста да дава такива показания.
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #5
          Колата беше загряла на половина от нормалното.Имам катализатор.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #6
            Когато колата не е загряла до нормална работна температура ламбда сондата не отичта и може би тогава ти е била богата сместа за това показва завишени емисии,хубаво е ГТП да се минава със загрял двигател.П.П.Аз вече два пъти минавам ГТП с Фичката без катализатор и не съм имал повишени емисии.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              То се е видяло,че ще трябва да я закарам на диагностика,да видя тя какво ще покаже,но тук в Н.Загора едва ли някой от сервизите разбират от Фиат.
              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

              Коментар


                #8
                Като не е загряла достатъчно, въглеродният окис е повече. Важно е обаче, колко точно е показал прибора.Щом караш на метан, явно бензина го ползваш много рядко. Ако нямаш проблем в работата на бензин, не прави нищо по мотора - да не се омажат съвсем нещата.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  ivailo rachev написа:
                  Когато колата не е загряла до нормална работна температура ламбда сондата не отичта и може би тогава ти е била богата сместа за това показва завишени емисии,хубаво е ГТП да се минава със загрял двигател.П.П.Аз вече два пъти минавам ГТП с Фичката без катализатор и не съм имал повишени емисии.
                  ламбдата отчита над 250 градуса вече бачка на 6 а за тази температура и трабва около минута работа това че работиш на обогатен режим на работа може да е от кофти ламбда сонда или от гадни инжектори или кофти свещиИли скапан или разкалибриран газов анализатор на тези дето са ти казали че е богата сместа )))а нормално е на метанче да е 6 то там няма вредни емисии виш ламбдата дали е в чак ако е така не се занимаваи с глупости да сменяш части , колата ти сигурно е в час , и екуто се шашка от метана и може би проблема е в това че си караш на метан а не на бензин
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    съгласих се с Орлин.Провери ламбдата как е и ако е наред си карай и си свиркай,не си връзвай здрави пръсти.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      #11
                      За ламбдата четох из форума,че се мери с осцилоскоп или при диагностика каквото покаже.С мултицет може ли да се измери нещо което да покаже дали функционира правилно.А по принцип богатата горивна смес ще остави следи върху свещите,а те са като току що сложени.Утре,ако времето даде ръка ще сваля ламбдата да и видя поне външното състояние.
                      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                      Коментар


                        #12
                        iliyan написа:
                        За ламбдата четох из форума,че се мери с осцилоскоп или при диагностика каквото покаже.С мултицет може ли да се измери нещо което да покаже дали функционира правилно.А по принцип богатата горивна смес ще остави следи върху свещите,а те са като току що сложени.Утре,ако времето даде ръка ще сваля ламбдата да и видя поне външното състояние.
                        ама ти караш на метан , това е разликата покарай 1 седмица на бензин и тогава свали свещите най добре да я видиш на диагностика
                        Power Under Pressure

                        Коментар

                        Working...
                        X