Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

    BOSCH / 0 280 000 350- този на снимката по горе.А управлението на запалването ми е Bosch LU2 JetronicПримери компресията на цилиндрите , помежду им са са много тънки стените и издухват гарнитурата на тези места от снимката и така разхода става почти двойно по-голям.
    Прикачени файлове
    [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

    Коментар


      #17
      Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

      ivka-1 написа:
      BOSCH / 0 280 000 350- този на снимката по горе.А управлението на запалването ми е Bosch LU2 JetronicПримери компресията на цилиндрите , помежду им са са много тънки стените и издухват гарнитурата на тези места от снимката и така разхода става почти двойно по-голям.
      В момента компресията е 8.5 до 9.00 .Подготвям нова глава и ще видя дали има ефект

      Коментар


        #18
        Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

        Каккъв е комутатора ти и къде е отива сигнала от датчика на маховика?
        ivka-1 написа:
        BOSCH / 0 280 000 350- този на снимката по горе.А управлението на запалването ми е Bosch LU2 JetronicПримери компресията на цилиндрите , помежду им са са много тънки стените и издухват гарнитурата на тези места от снимката и така разхода става почти двойно по-голям.

        Коментар


          #19
          Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

          В електронното управление на запалването влиза(Bosch LU2 Jetronic )-.-това ми е комутатора.Водят го ,,Digiplex".Сега виждам , че са разменени местата на датчика на коляновия вал и на маховика ВМТ трябва да е 10 , а за оборотите е - 11.А компресията я дават 11,5.
          Прикачени файлове
          [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

          Коментар


            #20
            Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

            ivka-1 написа:
            В електронното управление на запалването влиза(Bosch LU2 Jetronic )-.-това ми е комутатора.Водят го ,,Digiplex".Сега виждам , че са разменени местата на датчика на коляновия вал и на маховика ВМТ трябва да е 10 , а за оборотите е - 11.А компресията я дават 11,5.
            Благодаря за изчерпателния отговор. Явно модела на комутаторите е различен защото при мен датчик на маховика няма и крачета 2 и 3 ,модела на моя е диджиплекс 482 . какво ще се получи ако монтирам такъв датчик и го свържа с комутатора?

            Коментар


              #21
              Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

              ivka-1 написа:
              В електронното управление на запалването влиза(Bosch LU2 Jetronic )-.-това ми е комутатора.Водят го ,,Digiplex".Сега виждам , че са разменени местата на датчика на коляновия вал и на маховика ВМТ трябва да е 10 , а за оборотите е - 11.А компресията я дават 11,5.
              Комутатора ми е Диджиплекс 2 модела е MED 481 M и крачета 2 и 3 не са свързани с буксата.Какво ще се получи ако си монтирам такъв датчик и го свържа с тези крачета?

              Коментар


                #22
                ако имаш делко то тогава датчика ти е в самото делко(датчик на хол)

                Коментар


                  #23
                  ivel написа:
                  ако имаш делко то тогава датчика ти е в самото делко(датчик на хол)
                  Имам делко но вътре е празно. има сзмо палец

                  Коментар


                    #24
                    Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

                    ПАВЕЛ написа:
                    ivka-1 написа:
                    В електронното управление на запалването влиза(Bosch LU2 Jetronic )-.-това ми е комутатора.Водят го ,,Digiplex".Сега виждам , че са разменени местата на датчика на коляновия вал и на маховика ВМТ трябва да е 10 , а за оборотите е - 11.А компресията я дават 11,5.
                    Комутатора ми е Диджиплекс 2 модела е MED 481 M и крачета 2 и 3 не са свързани с буксата.Какво ще се получи ако си монтирам такъв датчик и го свържа с тези крачета?
                    Не знам моя ,,Digiplex" дали беше 1 или 2 утре ще го видя .
                    [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

                    Коментар


                      #25
                      е няма как датчика е или на маховика или на вала или на делкото.сам го открий

                      Коментар


                        #26
                        Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

                        ПАВЕЛ написа:
                        ivka-1 написа:
                        В електронното управление на запалването влиза(Bosch LU2 Jetronic )-.-това ми е комутатора.Водят го ,,Digiplex".Сега виждам , че са разменени местата на датчика на коляновия вал и на маховика ВМТ трябва да е 10 , а за оборотите е - 11.А компресията я дават 11,5.
                        Комутатора ми е Диджиплекс 2 модела е MED 481 M и крачета 2 и 3 не са свързани с буксата.Какво ще се получи ако си монтирам такъв датчик и го свържа с тези крачета?
                        Няма смисъл да си слагаш датчика на маховика, защото при теб явно датчика на коляновия вал, който е за гмт изпълнява тази роля.Моят Digiplex е 420А.Твоята шайба е с 4 зъба като на снимката , а моята е само с 2 .
                        Прикачени файлове
                        [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

                        Коментар

                        Working...
                        X