Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

    Колеги даите да измислим нещо за моя фиат значи някав страшен разход прави на газ и бензин колата е с газ.инжекцион смених дебитомера и разлика няма гориси 16-17л. етака смесено и на извън градско почти непада обороти си държи.Преди със стария дебитомер нямаше обороти и са съ чуда дали мога да махна инжекциона и да му забия един карбуратор дали е вазможно? и поне да знам че ги няма тия смотани дебитомери,стъпви моторчета щото ми писна само разправии.
    KOMITOV

    #2
    Ако можеш сам да го направиш, става. Инак е ходене по мъките, ако нямаш свестен майстор, и да ти е приятел, за да се навие. Не е сложно, но е разправия.Правил съм го на Форд, Опел, Пежо и Фолксваген, причината е била все от газ+ дебитомер с клапа.Нямам спомен как е колектора на Кромата, но във всички случаи се слага нов колектор.Любим карб ми е Кейхин от Ауди 80 - 1800 кубика.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      ламбда сондата как е, няма такъв вариант за карбуратор

      Коментар


        #4
        Карах я в ФОРМУЛАТА в Пловдив там ми казаха дебитомер за смяна намер дебитомр и го смених,закарах я пак в формулата и ми казаха вече с новият дебитомер е OK ама нее така и на много др, места и се нищо.И са аз затва се чуда какво даправа щото КРОМАТА ми е много запазена и немисе ще да я дам на някои за без пари
        KOMITOV

        Коментар


          #5
          по принцип има крома с карбуратор, май 90 коня беше, пак 2000 кубика, обаче не си струва да я осакатяваш така. Инжекциона не е сложна система, оправи си я. НАй-много ти трябва качестена диагностика.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Защо да осакатява колата? Тя сега си е достатъчно осакатена, с тези дебитомери амнайста употреба, а разхода на гориво разкатава собственика. А пък и на газ е по-добре карб. Ако от ламбдата се трупат грешки, слагаш симулатор и играта спи.На Пежо 405 1,9 бензин, след замяна на инжекциона с карб, на газ няма разлика във вървежа, другите проблеми изчезнаха, а разхода на газ намаля.Не ми се спори, но в конверсиите имам опит. А какъв карб - вече е доста ограничен избора. В Лада форума наистина може да се получи инфо, там доста се занимават т този мотор.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              В лада форума търси "Тодор Живков", той даже е нqкакъв нацалник във форума и е от Пловдив.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #8
                Трябва ти ремапване на газовата. Виж къде има кабел и я пренастрой.
                skype pe6_oo Марин

                Коментар


                  #9
                  Коя година е Cromata? По коя система е Magneti Mareli или Bosch?
                  [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

                  Коментар


                    #10
                    ivka-1 написа:
                    Коя година е Cromata? По коя система е Magneti Mareli или BoschBosch?
                    Колеги и аз имам същата Крома със същия проблем. компютъра и е Bosch

                    Коментар


                      #11
                      Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

                      komitov1 написа:
                      Колеги даите да измислим нещо за моя фиат значи някав страшен разход прави на газ и бензин колата е с газ.инжекцион смених дебитомера и разлика няма гориси 16-17л. етака смесено и на извън градско почти непада обороти си държи.Преди със стария дебитомер нямаше обороти и са съ чуда дали мога да махна инжекциона и да му забия един карбуратор дали е вазможно? и поне да знам че ги няма тия смотани дебитомери,стъпви моторчета щото ми писна само разправии.
                      Има модел на Крома с карбуратор 90 к.с. води се CHT аз имам такава, но колектора и е друг.трабва ти и друго делко. то е с вграден датчик на Хол,комутатора също е друг

                      Коментар


                        #12
                        Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

                        ПАВЕЛ написа:
                        ivka-1 написа:
                        Коя година е Cromata? По коя система е Magneti Mareli или BoschBosch?
                        Колеги и аз имам същата Крома със същия проблем. компютъра и е Bosch
                        Тези с Bosch и моя е такъв нямат диагностика , а Magneti Mareli имат с,,Визата" и може да покаже нещо.И при мен се дигна разхода , преди месец я карах само извън градско 320км. с 90-100 нормално каране и ми даде разход 11/100 но беше много студено -20 до -14гр. Скоро само градско ми даде 14/100км.През есента на 2011 ми гореше 8/100 извънградско и смесено 11/100.
                        Прикачени файлове
                        [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

                        Коментар


                          #13
                          Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

                          ivka-1 написа:
                          ПАВЕЛ написа:
                          ivka-1 написа:
                          Коя година е Cromata? По коя система е Magneti Mareli или BoschBosch?
                          Колеги и аз имам същата Крома със същия проблем. компютъра и е Bosch
                          Тези с Bosch и моя е такъв нямат диагностика , а Magneti Mareli имат с,,Визата" и може да покаже нещо.И при мен се дигна разхода , преди месец я карах само извън градско 320км. с 90-100 нормално каране и ми даде разход 11/100 но беше много студено -20 до -14гр. Скоро само градско ми даде 14/100км.През есента на 2011 ми гореше 8/100 извънградско и смесено 11/100.
                          При мен високият разход е постоянен и не само когато е студено.тихите и обороти са нестабилни.при първоначално стартиране на студен двигател запали,изгасне и така няколко пъти дакато заработи.НА празен ход работата на мотора е неравномерна ,получава се едно дъднене при работа.Какъв може да е проблема?

                          Коментар


                            #14
                            Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

                            ПАВЕЛ написа:
                            ivka-1 написа:
                            ПАВЕЛ написа:
                            ivka-1 написа:
                            Коя година е Cromata? По коя система е Magneti Mareli или BoschBosch?
                            Колеги и аз имам същата Крома със същия проблем. компютъра и е Bosch
                            Тези с Bosch и моя е такъв нямат диагностика , а Magneti Mareli имат с,,Визата" и може да покаже нещо.И при мен се дигна разхода , преди месец я карах само извън градско 320км. с 90-100 нормално каране и ми даде разход 11/100 но беше много студено -20 до -14гр. Скоро само градско ми даде 14/100км.През есента на 2011 ми гореше 8/100 извънградско и смесено 11/100.
                            При мен високият разход е постоянен и не само когато е студено.тихите и обороти са нестабилни.при първоначално стартиране на студен двигател запали,изгасне и така няколко пъти дакато заработи.НА празен ход работата на мотора е неравномерна ,получава се едно дъднене при работа.Какъв може да е проблема?
                            Пробвай да почистиш снадките,,буксите"-намират се на 50-60см. от самите датчици- на двата датчика на снимката 1 и2 на коляновия вал и на ,,маховика"-този на маховика липсва при някои мотори. Ако проблема с ниските обороти е само на газможе и да е пробита мембраната на клапана за обратния бензин - за налягането в рейката№3 , ако не е изключена бензиновата помпа при работа на газ , а така и също от ниско напрежение в релето на захранване на системата №4 от снимката .Там си патих от лош контакт на букса която е над педалите бяла с два дебели кабела , но вече я няма и проблема е решен.Ами това е за начало.Днес си тествах колата и високия разход е изчезнал , проблема е бил в ниските температури .
                            Прикачени файлове
                            [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

                            Коментар


                              #15
                              Re: Проблем с Фиат Крома 2.0 i.e

                              ivka-1 написа:
                              ПАВЕЛ написа:
                              ivka-1 написа:
                              ПАВЕЛ написа:
                              ivka-1 написа:
                              Коя година е Cromata? По коя система е Magneti Mareli или BoschBosch?
                              Колеги и аз имам същата Крома със същия проблем. компютъра и е Bosch
                              Тези с Bosch и моя е такъв нямат диагностика , а Magneti Mareli имат с,,Визата" и може да покаже нещо.И при мен се дигна разхода , преди месец я карах само извън градско 320км. с 90-100 нормално каране и ми даде разход 11/100 но беше много студено -20 до -14гр. Скоро само градско ми даде 14/100км.През есента на 2011 ми гореше 8/100 извънградско и смесено 11/100.
                              При мен високият разход е постоянен и не само когато е студено.тихите и обороти са нестабилни.при първоначално стартиране на студен двигател запали,изгасне и така няколко пъти дакато заработи.НА празен ход работата на мотора е неравномерна ,получава се едно дъднене при работа.Какъв може да е проблема?
                              Пробвай да почистиш снадките,,буксите"-намират се на 50-60см. от самите датчици- на двата датчика на снимката 1 и2 на коляновия вал и на ,,маховика"-този на маховика липсва при някои мотори. Ако проблема с ниските обороти е само на газможе и да е пробита мембраната на клапана за обратния бензин - за налягането в рейката№3 , ако не е изключена бензиновата помпа при работа на газ , а така и също от ниско напрежение в релето на захранване на системата №4 от снимката .Там си патих от лош контакт на букса която е над педалите бяла с два дебели кабела , но вече я няма и проблема е решен.Ами това е за начало.Днес си тествах колата и високия разход е изчезнал , проблема е бил в ниските температури .
                              Датчик на лоляновия вал при мен липсва.Твоята Крома с какъв компютър е?

                              Коментар

                              Working...
                              X